Autor |
Wiadomość |
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-02-24, 20:52
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Jak się okazało jest zwężka w wężu ciśnieniowym (od pompy do maglownicy) Niestety jak widać na zdjęciu nie została ona przełożona, niby nie powinno mieć to wpływu na pracę. |
Nie chcę Cię martwić ale podobno bez tej zwężki jest syk w układzie. <niewiem> tak na logikę to po coś konstruktor tą zwężkę tam wsadził. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-24, 20:56
|
|
|
Hmm, zobaczymy w razie czego to zakucie 15min roboty + wymiana 20-40min. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-02-24, 20:58
|
|
|
Najgorsze to wyciąganie ponowne w razie czego. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-24, 21:11
|
|
|
Sam wąż ciśnienia to pikuś. Zlać płyn, dokręcić wąż przy maglu i pompie oraz taką opaskę za amortyzatorem. W czwartek podjadę na poprawkę w takim razie aby nie niszczyć nowego płynu a w tym czasie środek rozbiorę |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-02-24, 21:23
|
|
|
Być może wszystko będzie działało jak należy,ale pamiętam jak ja u siebie wymieniałem magiel i to człowiek który go wymieniał miał mi zakuwać też przewody i to właśnie on mówił mi o tych zwężkach,że trzeba wyjąć ze starego i zamontować w nowym i w tedy będzie wszystko pięknie działało.Stanęło na tym że kupiłem używkę. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-25, 07:28
|
|
|
Nikt nic nie wie co z tą zwężką? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-25, 08:17
|
|
|
krzychu22.p1i, W A4 to samo robiłem i nie zakładałem tej zwężki. Kira chodzi delikatnie ciężej al jest to minimalne, ledwo wyczuwalne.
Masz może wymiary tych metalowych podkładek uszczelniających co są przy przewodzie zasilającym magiel? Te przy pompie. Zauważyłem że robi mi tam kap...kap....kap |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
Ostatnio zmieniony przez ernesto 2014-02-25, 09:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-25, 09:13
|
|
|
Jak by co mam weze od magla. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-11, 11:29
|
|
|
Krzychu.. 1-0 dla Ciebie Wąż oddany ponownie do zakucia w tą zas**ną zwężkę.. Okazało się, że z niej wychodzi jeszcze jakiś mały wężyk biały i dziurkowany.. Teraz jest ciszej, bo syczało bez niej ale co z tego najechałem z 60km i pompa się zaciukała, wcześniej sporadycznie się odzywała aż nagle umarła Nosz nie wytrzymam, na szczęście miałem starą. |
_________________
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-03-11, 18:58
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Krzychu.. 1-0 dla Ciebie Wąż oddany ponownie do zakucia w tą zas**ną zwężkę.. Okazało się, że z niej wychodzi jeszcze jakiś mały wężyk biały i dziurkowany.. Teraz jest ciszej, bo syczało bez niej ale co z tego najechałem z 60km i pompa się zaciukała, wcześniej sporadycznie się odzywała aż nagle umarła Nosz nie wytrzymam, na szczęście miałem starą. |
A widzisz,grzecznie uprzedzałem żebyś się nie narobiła ale nie posłuchałeś.Szkoda pompy ale skoro mówisz że się czasami odzywała to wcześniej czy później i tak by wyzionęła ducha. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-11, 20:12
|
|
|
Wyzionęła ducha pewna pompa z nie byle jakiego auta, trza ją do regeneracji dać bo się przytarła.. A dziwne bo płyn był dobry od wspomagania i miał dobry poziom.
Wykręcenie węża zasilającego magiel 13min + 15min podmianą pompy z zalaniem i odpowietrzeniem. Praktyka czyni mistrzem Ponowne zakucie węża 0zł, gość mi mówił, że jestem 1 osobą co wróciła z takim problemem. No cóż jestem bogatszy o doświadczenie i pochlastane dłonie od ściągania ręcznie paska micro
Na przyszłość, jeśli decydujecie się na przekucie węża zasilającego oraz powrotnego do maglownicy zalecam wymianę wszystkiego tak jak w oryginale. Za zrobienie 2 węży zapłaciłem 130zł co stanowi 7-8% wartości nowego zestawu a jakością nie odbiega nic a nic..
W tym m-cu polecam usługi Pana Władysława Frańczak, wszystko pasowało idealnie
HYPNECO
Władysław Frańczak
ul. Zakładowa 1
39-400 Tarnobrzeg
tel. 697 988 462 |
_________________
|
|
|
|
|
lesiu117
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4127
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 48 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 2014-12-14, 19:04
|
|
|
Witam,
podepnę się żeby nie zakładać nowego tematu...
Padła mi maglownica (wycieki) bez servotronica... Mam od ręki w extra cenie i na miejscu magiel z servo... Czy po założeniu będzie działać normalnie? Rożne fora różne opinie... Może ktoś założył taką maglownice? Głównie chodzi mi o to czy będzie różnica w działaniu pomiędzy tym co było (magiel bez serva) a nie z wersja z servem Z góry dzięki za info |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-12-14, 19:32
|
|
|
Jeśli nie podepniesz przekaźnika do tego zaworka i wysterowania z licznika to będzie pracować jak zwykły magiel. Wszystko inne pasuje p&p. Po co mieć serwo i nie korzystać z tego? Podpinaj i 1 palcem na parkingu kręcisz co przy dużych kołach bywa przydatne. |
_________________
|
|
|
|
|
lesiu117
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4127
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 48 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 2014-12-15, 10:00
|
|
|
Wiem ze servo to fajny bajer ale mam wersję auta która tego nie miała i chcę szybko wymienić cieknący magiel bo auto potrzebne... A mam od ręki magiel z servem i bałem się że bez podłączenia będzie chodzić jak bez wspomagania... Jak będzie działać jak ta wersja bez serva to narazie problemu mi nie robi a z czasem dorzucę sobie przekaźnik, wiązkę itd ;-) czyli można śmiało montować? :-) |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|