Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-09-19, 16:39 [D2 01
] Magiel z servotronikiem do auta bez servotronika
|
|
|
Czy ten magiel spasuje do A8 bez servotronica? Maglownica sprawna, bez stuków, a czy wspomaganie chodziło leciutko? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-09-19, 21:15
|
|
|
bez servo będzie działać tylko nie stwierdzę ci czy tak samo lekko na postoju
jak zwykła chociaż jest szansa że tak bo logiczne by było że zrobili
tak że w razie awarii servotronica będzie się zachowywać jak normalna |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-09-20, 11:06
|
|
|
bez sercotronica nie bedzie lekko chodzic, na postoju musisz krecic oboma rekoma (w czasie jazdy prawie OK), chyba ze przygazujesz wtedy bedzie lzej chodzic. Tego typu magiel bez serva lekko tylko dziala jak ma wieksze obroty. U mnie wlasnie padl ten servotronic i byla tragedia, wiec wymienilem caly magiel. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-20, 11:20
|
|
|
kmicic-lt napisał/a: | bez sercotronica nie bedzie lekko chodzic, na postoju musisz krecic oboma rekoma |
Ok 3 lata jeździłem bez servotronica bo był padnięty zaworek i dowiedziałem sie o tym jak już całkiem przerdzewiał i wypluł płyn. Kreciłem kiera normalnie bez żadnego ale. Po naprawie zobaczyłem co to jest i jak lekko potrafiła w A8 kiera sie obracać ale dzis albo złapałem przyzwyczajenie albo to znowu nie działa bo nie wyczuwam żadnej róznicy |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-09-20, 14:27
|
|
|
Apophis musial ci do konca nie pasć ten servotrnik. U mnie byl calkowicie kabelek zerwany i w ogole nie dzialal, zona jak miala na postoju krecic to dla niej byla maskra jakas - pozniej ja sie sam przekonalem ze lekko nie jest i czasami musialem oboma rekoma krecic ale pomagalem sobie obrotami silnika. Zalozlem nowy servotronik do tej maglownicy i wtedy jak reka odjal. Fakt czasami po jezdzie to w miare bylo dosc lekko zaparkowac auto, ale po paru minutach wracalo do stanu pierwotnego. Wiec wydaje mi sie ze twoj servotronic musial w jakims malym procencie dzialac. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-21, 08:17
|
|
|
kmicic-lt napisał/a: | Wiec wydaje mi sie ze twoj servotronic musial w jakims malym procencie dzialac. |
Urwany był przewód i jak sie okazało od dawna bo cały zgnity i prawie bez izolacji :shock:
Dorabiałem nowy przewód do tego zaworka-więc myslisz że zaworek jakoś działał jeszcze?? Bo ja uważam że dobre 2 lata jeździłem bez sprawnego servotronica. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-09-21, 10:33
|
|
|
Dodam fotkę przekażnika servotronika
Zdjęcie user IT
+ user Labiss od s6 ale sadze ze działanie takie samo
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez karol208 2013-09-21, 17:52, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-09-21, 11:07
|
|
|
Apophis nie chce nic sugerowac, byc moze twoj zaworek zatrzymal sie w jakims neutralnym polozeniu i bylo w miare ok - ale nie wiem i nie bede drażyl tematu, u mnie to byla jakas masakra chyba ze ja mam jakis specyficzny rodzaj pojazdu :lol: |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-21, 16:07
|
|
|
Qrde ale sie temat rozwinął :mrgreen:
A tak do tego jak wmontowałem magiel po wymianie tego zaworka i podłaczeniu go to kiera hasała jak marzenie a teraz chyba wróciła do swej dawnej normy bo ja nie czuje żeby tak lekkuśno jak wcześniej na postoju latała. Błedów jak zawsze brak :roll: |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-01-17, 23:23
|
|
|
Widzę, że mój post został wydzielony z innego tematu
kmicic-lt napisał/a: | bez sercotronica nie bedzie lekko chodzic, na postoju musisz krecic oboma rekoma (w czasie jazdy prawie OK), chyba ze przygazujesz wtedy bedzie lzej chodzic. Tego typu magiel bez serva lekko tylko dziala jak ma wieksze obroty. |
To już wiem dlaczego e eSce tak pięknie na postoju się kiera kręciła.
Aby założyć servotronic do auta bez, potrzebuje magla z serwem, przekaźnika i zrobienie miejsca dla niego, dorobienie wiązki, dłożenie bezpiecznika 10A.. Odczyt prędkości patrząc po schemacie idzie z skrzyni.
Jest sens bawić się w to? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-18, 09:18
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Widzę, że mój post został wydzielony z innego tematu
kmicic-lt napisał/a: | bez sercotronica nie bedzie lekko chodzic, na postoju musisz krecic oboma rekoma (w czasie jazdy prawie OK), chyba ze przygazujesz wtedy bedzie lzej chodzic. Tego typu magiel bez serva lekko tylko dziala jak ma wieksze obroty. |
To już wiem dlaczego e eSce tak pięknie na postoju się kiera kręciła.
Aby założyć servotronic do auta bez, potrzebuje magla z serwem, przekaźnika i zrobienie miejsca dla niego, dorobienie wiązki, dłożenie bezpiecznika 10A.. Odczyt prędkości patrząc po schemacie idzie z skrzyni.
Jest sens bawić się w to? |
A jesteś pewien że nie masz serva? |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-18, 11:34
|
|
|
wszystko to pikuś, najgorsze jest przeprowadzenie wiązki do kabiny |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-01-18, 12:08
|
|
|
Adrian949, jestem tego pewien. Kod wyposażenia 1N1 - power steering, a wspomaganie z servotroniciem ma 1N3. Brak przekaźnika pod nogami pasażera, brak kostki za osłoną lewego koła, brak czujnika przy maglu.
Maciu, będę darł całą deskę to jakoś bym się z tym uporał. |
_________________
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-18, 15:28
|
|
|
to dorabiaj przy okazji bo bardzo fajny patent |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-24, 20:43
|
|
|
Rozpoznanie zrobione, stary magiel wyjęty, listwa dobrze wygląda nie ciekła (o dziwo po 315kkm ). Wymieniłem drążki i końcówki.
Węże ciśnieniowe dałem do ponownego zakucia:
Jak się okazało jest zwężka w wężu ciśnieniowym (od pompy do maglownicy) Niestety jak widać na zdjęciu nie została ona przełożona, niby nie powinno mieć to wpływu na pracę. |
_________________
|
|
|
|
|
|