Autor |
Wiadomość |
Śmig6000
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 11,9
Skrzynia: Automat Voith
Zasilanie: ON
Imię: Faith
Jeżdzę: Mercedes Citaro G
Wiek: 31 Dołączył: 05 Sty 2016 Posty: 4 Skąd: Cęstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 2016-01-05, 12:46 [D2 01 W12
] Chłodnica cieczy
|
|
|
Witam,
Spotkałem się w ogłoszeniu z takim A8 z uszkodzoną chłodnicą.
Orientujecie się czy część od silnika 4.2 pasuje do 6.0?
Można ją kupić poza ASO lub jaka jest mniej więcej cena tej imprezy?
Mariusz. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-05, 13:49
|
|
|
Chłodnica wody w katalogu różni się tylko końcówką i delikatnie ceną (w12 jest droższa o 200zł). Najlepiej szukać używki, albo porównać obie wizualnie.
Na przykład to, chociaż cena rozbraja za kpl http://allegro.pl/audi-a8...5220494281.html
Niektórzy nie powinni mieć dostępu do katalogu bo sztucznie windują ceny za używki.. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Śmig6000
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 11,9
Skrzynia: Automat Voith
Zasilanie: ON
Imię: Faith
Jeżdzę: Mercedes Citaro G
Wiek: 31 Dołączył: 05 Sty 2016 Posty: 4 Skąd: Cęstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 2016-01-05, 14:18
|
|
|
Można wiedzieć w jakim katalogu odnalazłeś tą część?
Przejrzałem chyba wszystkie i znalezienie nowej jest dość trudne. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-01-05, 16:20
|
|
|
Nowa z ASO ~2.5k |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-05, 16:33
|
|
|
2.5k to do 3.3tdi, AZC ma ~3.5k
Katalog to etka. |
_________________
|
|
|
|
|
Śmig6000
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 11,9
Skrzynia: Automat Voith
Zasilanie: ON
Imię: Faith
Jeżdzę: Mercedes Citaro G
Wiek: 31 Dołączył: 05 Sty 2016 Posty: 4 Skąd: Cęstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 2016-01-05, 16:55
|
|
|
Wielkie dzięki.
Temat można zamknąć. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-01-05, 16:56
|
|
|
4D0 121 251 AJ mam w cenie podanej przeze mnie wyżej, jednak biorąc pod uwagę pytanie Śmig6000 nie będzie zainteresowany |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-05, 17:51
|
|
|
Znam tego gościa. Ma dobrej jakości graty. Cena spora ale tez mamy kompletny przód...
PS. Czym jest napędzany duzy wiatrak w W12? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-05, 18:15
|
|
|
dice111, masz dobre dojście Aktualne mam ceny ale coś się chyba rozkraczyło bo taka rozbieżność.
Apophis, też od niego brałem i OK. Tak cena za całość przodu. Wiatrak napędza hydraulika z wspomagania kierownicy. |
_________________
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-01-05, 18:36
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Wiatrak napędza hydraulika z wspomagania kierownicy. |
Co steruje prędkością obrotową wiatraka? Czyżby ala zaworek sterowany czujnikiem temperatury silnika? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Śmig6000
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 11,9
Skrzynia: Automat Voith
Zasilanie: ON
Imię: Faith
Jeżdzę: Mercedes Citaro G
Wiek: 31 Dołączył: 05 Sty 2016 Posty: 4 Skąd: Cęstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 2016-01-05, 18:41
|
|
|
Dzięki za propozycję, ale pytałem orientacyjnie; znalazłem na sprzedaż A8 w12 z uszkodzoną chłodnicą i pomyślałem, że może być elementem trudno osiągalnym do tego modelu; stąd właściciel tego nie naprawiał, ale jak widać da się.
Właśnie powoli zaczynam się rozglądać za nowymi czterema kółkami. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-05, 18:56
|
|
|
karol208, jest 2 zaworki. Jeden przy pompie wspomagania a drugi przy pompie wentylatora. Wychodzi na to, że tym przy samym wentylatorze steruje czujnik temperatury. Może dice111 coś rozjaśni w temacie jako posiadacz tego ustrojstwa. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-01-06, 01:49
|
|
|
Czujników jest więcej, plus dodatkowy G382, bo w sumie samo chłodzenie zaadoptowano z 3.3 TDI.
Zawór wentylatora chłodnicy N313 (sterowany przez J623 reguluje przepływ płynu do silnika hydraulicznego (bezstopniowa regulacja prędkości wentylatora)
Na podstawie temperatury płynu chłodzącego (czujnik G62), temperatury otoczenia (G42) i
prędkość samochodu - J623 wylicza określona prędkość wentylatora w zależności od temperatury płynu chłodzącego.
W V8 TDI nie było tego dodatkowego czujnika.
Jak ktoś chce wiedzieć więcej to polecam oficjalne zeszyty VW, do W12 mam bodajże 2, czy 3, więc w razie czego pisać. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|