Autor |
Wiadomość |
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-10-04, 20:15 [S8 D2 98 LPG] Hamulce - działanie
|
|
|
Wymieniłem hamulce w mojej e-Sce (Zimmer+TRW klocki) i jestem poirytowany ich działaniem a mianowicie:
- jak są zimne to hamuja bardzo dobrze auto staje dęba
- natomiast jak się rozgrzeją to z wysokich prędkości strasznie długo hamuje, jakaś masakra
Zrobiłem juz na nich ok. 400km, i zastanawiam sie czy one mogły sie jeszcze nie dotrzeć?
Czy ktoś z was miał podobny problem?
Nie wiem co mam z tym fantem zrobić. |
|
|
|
|
|
|
|
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2013-10-04, 22:46
|
|
|
Może płyn Ci się gotuje ? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-10-04, 23:22
|
|
|
Nie no płyn wymieniłem, zmieniłem juz prawie wszystko i juz zgłupiałem. Spróbuje jeszcze raz go odpowietrzyć, ale nie wiem czy to pomoże. Myślałem, że juz bedzie wszystko ok., a tutaj znowu trzeba bedzie pogrzebać. Chyba, że klocki nie daja radę. |
|
|
|
|
|
|
|
Pawulon_90
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 114 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2013-10-05, 00:20
|
|
|
zmien płyn na taki co ma powyzej 300 stopni. chodz ja sadze ze trw sa do kitu tez mialem i sie paliły po jednym hamowaniu teraz mam ebc yellow stuff i jest ok |
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-10-05, 08:09
|
|
|
Pawulon_90 napisał/a: | zmien płyn na taki co ma powyzej 300 stopni. chodz ja sadze ze trw sa do kitu tez mialem i sie paliły po jednym hamowaniu teraz mam ebc yellow stuff i jest ok |
Kurcze to są różne rodzaje płynów? Nigdy się nad tym nie zastanawiałem , musze zobaczyć z ciekawości ile jest u mnie na opakowaniu (mam płyn shell-a). Po shamowaniu auta, podjechałem sobie na parking i czuc było smród z klocków - może i masz racje, to co TRW do kosza? |
|
|
|
|
|
|
|
Pawulon_90
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 114 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2013-10-05, 10:04
|
|
|
kmicic-lt, standartowe płyny maja zazwyczaj 260 stopni gdy sa nowe, ja osobiscie mam trw płyn i jak po miescie zrobie 5 ostrych hamowan ze 150 130 prawie do zera to płyn sie gotuje, ale na trasie jak latam imam dohamowanie z ponad 200to niemaproblemu a z klockow nic nawet sie niekopci ja obstawial bym na klocki. jak mowilem mialem takie i wiem ze one po 1-2 ostrych hamowaniach byly do kitu |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-10-05, 18:50 Re: [S8 D2 98 LPG] Hamulce - działanie
|
|
|
kmicic-lt napisał/a: | Wymieniłem hamulce w mojej e-Sce (Zimmer+TRW klocki) i jestem poirytowany ich działaniem a mianowicie:
- jak są zimne to hamuja bardzo dobrze auto staje dęba
- natomiast jak się rozgrzeją to z wysokich prędkości strasznie długo hamuje, jakaś masakra |
U mnie jest powyższy zestaw założony jeszcze za poprzedniego właściciela i na przyszły rok jak klocki się skończą to wkładam 6 tłoczków z porsche i tarczę 350/360mm bo szkoda nerwów przy większych prędkościach (aktualnie mam ori zestaw lukasa). Tylko pytanie masz zacisk pływający lucasa czy brembo 4 tłoczki u siebie? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2013-10-06, 17:18
|
|
|
a ja z tego co czytałem to dobre sa tarcze ATE i klocki TRW z przodu i z tylu i zero problemow ;-) |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2013-10-07, 06:52
|
|
|
Krzychu gruba inwestycja... Też mi się marzy brembo 4 lub 6 tłoczkowe. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2013-10-07, 15:06
|
|
|
danielos8 napisał/a: | a ja z tego co czytałem to dobre sa tarcze ATE i klocki TRW z przodu i z tylu i zero problemow ;-) |
Klocki TRW do tarcz gładkich jak najbardziej dają radę. Jeśli chodzi jednak o tarcze ATE to wszystko zależy od tego na co trafisz bo jak wiadomo ATE samo nie produkuje tego, mają różnych dostawców, m.in. Włochy, Hiszpania, Czechy, Polska, Chiny i Niemcy także rozbieżność trochę jest. |
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2013-10-07, 16:59
|
|
|
Panowie tylko i wyłącznie zaciski brembo, na nowo poznacie swoje auto :-P |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-10-07, 19:27 Re: [S8 D2 98 LPG] Hamulce - działanie
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | kmicic-lt napisał/a: | Wymieniłem hamulce w mojej e-Sce (Zimmer+TRW klocki) i jestem poirytowany ich działaniem a mianowicie:
- jak są zimne to hamuja bardzo dobrze auto staje dęba
- natomiast jak się rozgrzeją to z wysokich prędkości strasznie długo hamuje, jakaś masakra |
U mnie jest powyższy zestaw założony jeszcze za poprzedniego właściciela i na przyszły rok jak klocki się skończą to wkładam 6 tłoczków z porsche i tarczę 350/360mm bo szkoda nerwów przy większych prędkościach (aktualnie mam ori zestaw lukasa). Tylko pytanie masz zacisk pływający lucasa czy brembo 4 tłoczki u siebie? |
Ja mam zacisk pływający Lucasa, ostatnio zaciski zregenerowałem bo były strasznie zapieczone - czy to ma jakies znaczenie? Przecież nie powinno byc, aż takich dużych rożnic podczas hamowania. |
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2013-10-07, 19:52
|
|
|
kmicic-lt napisał/a: | Pawulon_90 napisał/a: | zmien płyn na taki co ma powyzej 300 stopni. chodz ja sadze ze trw sa do kitu tez mialem i sie paliły po jednym hamowaniu teraz mam ebc yellow stuff i jest ok |
Kurcze to są różne rodzaje płynów? Nigdy się nad tym nie zastanawiałem , musze zobaczyć z ciekawości ile jest u mnie na opakowaniu (mam płyn shell-a). Po shamowaniu auta, podjechałem sobie na parking i czuc było smród z klocków - może i masz racje, to co TRW do kosza? |
A tarcze Zimmermann'a masz gładkie czy sport ? Bo na gładkich TRW spokojnie daje radę, na sportowych już nie za bardzo. |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-10-07, 20:20
|
|
|
Nie no tarcze mam gładkie i powiem szczerze, że zaczynam być niezadowolony z klocków TRW bo zaczynaja mi piszczec podczas hamowania - przy samej koncówce. Myślałem, że ten zestaw, ktory mam bedzie ok - a tu zonk, czuje sie jakbym jelczem lub starem hamował. Spróbuje, jeszcze raz odpowietrzyć hamulce i zobacze czy to pomoze, bo powoli zaczynam rece rozkładać. |
|
|
|
|
|