Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG] Hamulce - działanie  
Autor Wiadomość
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2013-10-04, 21:15   [S8 D2 98 LPG] Hamulce - działanie

Wymieniłem hamulce w mojej e-Sce (Zimmer+TRW klocki) i jestem poirytowany ich działaniem a mianowicie:
- jak są zimne to hamuja bardzo dobrze auto staje dęba
- natomiast jak się rozgrzeją to z wysokich prędkości strasznie długo hamuje, jakaś masakra

Zrobiłem juz na nich ok. 400km, i zastanawiam sie czy one mogły sie jeszcze nie dotrzeć?
Czy ktoś z was miał podobny problem?
Nie wiem co mam z tym fantem zrobić.
 
 
Druss 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 290
Skąd: Grodzisk Maz
Wysłany: 2013-10-04, 23:46   

Może płyn Ci się gotuje ?
_________________

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-10-04, 23:48   

Leszek , kolega Daniel może mieć racje , może to wina płynu hamulcowego .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2013-10-05, 00:22   

Nie no płyn wymieniłem, zmieniłem juz prawie wszystko i juz zgłupiałem. Spróbuje jeszcze raz go odpowietrzyć, ale nie wiem czy to pomoże. Myślałem, że juz bedzie wszystko ok., a tutaj znowu trzeba bedzie pogrzebać. Chyba, że klocki nie daja radę.
 
 
Pawulon_90 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 114
Skąd: Tychy
Wysłany: 2013-10-05, 01:20   

zmien płyn na taki co ma powyzej 300 stopni. chodz ja sadze ze trw sa do kitu tez mialem i sie paliły po jednym hamowaniu teraz mam ebc yellow stuff i jest ok
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2013-10-05, 09:09   

Pawulon_90 napisał/a:
zmien płyn na taki co ma powyzej 300 stopni. chodz ja sadze ze trw sa do kitu tez mialem i sie paliły po jednym hamowaniu teraz mam ebc yellow stuff i jest ok


Kurcze to są różne rodzaje płynów? Nigdy się nad tym nie zastanawiałem , musze zobaczyć z ciekawości ile jest u mnie na opakowaniu (mam płyn shell-a). Po shamowaniu auta, podjechałem sobie na parking i czuc było smród z klocków - może i masz racje, to co TRW do kosza?
 
 
Pawulon_90 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 114
Skąd: Tychy
Wysłany: 2013-10-05, 11:04   

kmicic-lt, standartowe płyny maja zazwyczaj 260 stopni gdy sa nowe, ja osobiscie mam trw płyn i jak po miescie zrobie 5 ostrych hamowan ze 150 130 prawie do zera to płyn sie gotuje, ale na trasie jak latam imam dohamowanie z ponad 200to niemaproblemu a z klockow nic nawet sie niekopci ja obstawial bym na klocki. jak mowilem mialem takie i wiem ze one po 1-2 ostrych hamowaniach byly do kitu
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-10-05, 19:50   Re: [S8 D2 98 LPG] Hamulce - działanie

kmicic-lt napisał/a:
Wymieniłem hamulce w mojej e-Sce (Zimmer+TRW klocki) i jestem poirytowany ich działaniem a mianowicie:
- jak są zimne to hamuja bardzo dobrze auto staje dęba
- natomiast jak się rozgrzeją to z wysokich prędkości strasznie długo hamuje, jakaś masakra


U mnie jest powyższy zestaw założony jeszcze za poprzedniego właściciela i na przyszły rok jak klocki się skończą to wkładam 6 tłoczków z porsche i tarczę 350/360mm bo szkoda nerwów przy większych prędkościach (aktualnie mam ori zestaw lukasa). Tylko pytanie masz zacisk pływający lucasa czy brembo 4 tłoczki u siebie?
_________________
 
 
danielos8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 342
Skąd: Polska
Wysłany: 2013-10-06, 18:18   

a ja z tego co czytałem to dobre sa tarcze ATE i klocki TRW z przodu i z tylu i zero problemow ;-)
_________________
dare to be great
 
 
Druss 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 290
Skąd: Grodzisk Maz
Wysłany: 2013-10-07, 07:52   

Krzychu gruba inwestycja... Też mi się marzy brembo 4 lub 6 tłoczkowe.
_________________

 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2013-10-07, 16:06   

danielos8 napisał/a:
a ja z tego co czytałem to dobre sa tarcze ATE i klocki TRW z przodu i z tylu i zero problemow ;-)



Klocki TRW do tarcz gładkich jak najbardziej dają radę. Jeśli chodzi jednak o tarcze ATE to wszystko zależy od tego na co trafisz bo jak wiadomo ATE samo nie produkuje tego, mają różnych dostawców, m.in. Włochy, Hiszpania, Czechy, Polska, Chiny i Niemcy także rozbieżność trochę jest.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2013-10-07, 17:59   

Panowie tylko i wyłącznie zaciski brembo, na nowo poznacie swoje auto :-P
_________________

 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2013-10-07, 20:27   Re: [S8 D2 98 LPG] Hamulce - działanie

krzychu22.p1i napisał/a:
kmicic-lt napisał/a:
Wymieniłem hamulce w mojej e-Sce (Zimmer+TRW klocki) i jestem poirytowany ich działaniem a mianowicie:
- jak są zimne to hamuja bardzo dobrze auto staje dęba
- natomiast jak się rozgrzeją to z wysokich prędkości strasznie długo hamuje, jakaś masakra


U mnie jest powyższy zestaw założony jeszcze za poprzedniego właściciela i na przyszły rok jak klocki się skończą to wkładam 6 tłoczków z porsche i tarczę 350/360mm bo szkoda nerwów przy większych prędkościach (aktualnie mam ori zestaw lukasa). Tylko pytanie masz zacisk pływający lucasa czy brembo 4 tłoczki u siebie?


Ja mam zacisk pływający Lucasa, ostatnio zaciski zregenerowałem bo były strasznie zapieczone - czy to ma jakies znaczenie? Przecież nie powinno byc, aż takich dużych rożnic podczas hamowania.
 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2013-10-07, 20:52   

kmicic-lt napisał/a:
Pawulon_90 napisał/a:
zmien płyn na taki co ma powyzej 300 stopni. chodz ja sadze ze trw sa do kitu tez mialem i sie paliły po jednym hamowaniu teraz mam ebc yellow stuff i jest ok


Kurcze to są różne rodzaje płynów? Nigdy się nad tym nie zastanawiałem , musze zobaczyć z ciekawości ile jest u mnie na opakowaniu (mam płyn shell-a). Po shamowaniu auta, podjechałem sobie na parking i czuc było smród z klocków - może i masz racje, to co TRW do kosza?


A tarcze Zimmermann'a masz gładkie czy sport ? Bo na gładkich TRW spokojnie daje radę, na sportowych już nie za bardzo.
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2013-10-07, 21:20   

Nie no tarcze mam gładkie i powiem szczerze, że zaczynam być niezadowolony z klocków TRW bo zaczynaja mi piszczec podczas hamowania - przy samej koncówce. Myślałem, że ten zestaw, ktory mam bedzie ok - a tu zonk, czuje sie jakbym jelczem lub starem hamował. Spróbuje, jeszcze raz odpowietrzyć hamulce i zobacze czy to pomoze, bo powoli zaczynam rece rozkładać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.