Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-05, 21:39 [D2 ALL
] Listwa BRC Multipoint Gas Injection System
|
|
|
Siemka, siemka
jak w temacie, poszukuje takiej listwy Multipoint BRC. Czy ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie gdzie takie cudo idzie dostac ?
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-05, 23:20
|
|
|
w sumie to nie dzwonilem, a znam ich dobrze bo jesli chodzi o LPG to tylko u nich kupuje, ale niestety takiej listwy nie widzalem |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-06, 01:02
|
|
|
A o co chodzi z ta listwa? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-06, 07:34
|
|
|
i po co komu takie brzydactwo |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-06, 18:54
|
|
|
Apophis napisał/a: | A o co chodzi z ta listwa? |
pdoba mi sie i wyglada lepiej nie moja obenca druciarnia...
Cytat: | i po co komu takie brzydactwo |
eee przesadzasz pepi, fajne, fajne, tylko chyba w Polsce niedostepne. Znalazlem to na jakies angielskiej trocne firmy zajmujacej sie montażem LPG |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-06, 20:40
|
|
|
wtryskiwacze brc montujesz i tak w listwie
wiec wystarczy kawałek aluminium odpowiednio obrobić |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-06, 21:23
|
|
|
pepi napisał/a: | wiec wystarczy kawałek aluminium odpowiednio obrobić |
eee nie no w takie samoróbki to sie wole nie bawic...juz wole wydac troche wiecej na ori listwe i byc pewien ze jest ok....tzn....w sumie to nie wiem ile takowa by kosztowala ale na pewno nie tanio.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-07, 08:45
|
|
|
ale po co ci ona
nie dość że brzydka to jeszcze be
A tak estetycznie to wygląda, szkoda, że na samej estetyce jeździć nie będzie Ciekawe jakie spadki na końcu listwy??
Co tam początek albo koniec. Najciekawsze jest to, ze króciec wejściowy w listwie brc ma wewnątrz fi mniej niż 8mm. A tu tyle to by się pewnie przydało na fazie ciekłej.
Dodam jeszcze że bardzo mało gazu spala !!!!!!!!
(bo reszta to PB)
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-07, 10:56
|
|
|
hmmm w cale to nie głupie co tu wyspisujesz z długością tej listwty może i faktycznie poroniony pomysł |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-07, 15:15
|
|
|
to nie ja dałem to w odpowiednim dziale forum lpg
bo dla mnie to drut jeden wielki
i to są wypowiedzi |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-07, 18:19
|
|
|
pepi napisał/a: | bo dla mnie to drut jeden wielki |
nie no az taki wielki to ted drut nie jest , z to ten na pewno
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-08, 13:57
|
|
|
miałem tak samo u siebie
e nie inaczej popraw przynajmniej zasilanie listw
po prawa głowica ledwo ma gazu |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-08, 16:19
|
|
|
ju mam plan "upiekszenia" tego druciarstwa wzorujac sie na pomysle kolegi FOSSa i za pomoca malego trojnika mozna fajnie wszystko podlaczyc zeby wygladalo jak nalezy
co na ten styl
i mysle ze bedzie duuuuzzzooo lepiej niz teraz. Bede musial tylko wynales zaslepke listwy lewej i obrócić listwe prawa tak by gaz wchodzi od strony przodu auta i ten maly wezyk cienki od strony szyby.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-08, 19:25
|
|
|
wesoło mi i już daje aby się pośmiać na forum
pomyśl co w tym układzie jest nie tak jak zgadniesz to napisz
praw fizyki to nawet BRC nie zagnie |
|
|
|
|
|