Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-23, 13:10
|
|
|
po podpieciu VAGa nie ma blegow zadnych wskazujacych na to ze sondy sa uszkodzone. Diagnosta stwierdzil z wtyski PB moga byc zabrudzone itp, zebym wlal liqui moli do PB - powinno pomoc. <niewiem>
a z tym zerowym odczytem sony na PB to trocheä przesadzilem, w kazdym razie nie jest taki jak byc powinien.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-03-23, 16:56
|
|
|
Może też być kiepskie ciśnienie na listwie. regulator daje może ciała albo pompa.
ew filtr paliwa masz tak zabity że nie da rady pchać.
Dziwne że wszystkie wtryski są zapchane. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-23, 18:29
|
|
|
pompe mam wymieniana w sumie chyba z 0,5 roku temu, podobnie filtr....sprawdze w pon. cisnienie na listwie....moze byc regulator... <niewiem> dzis przejechalem sie troche na PB...troche na kick down i szczerze mowiac nie widze jakis problemow z doplywem PB. Auto na wolnych obrotach minimalnie trzesie....hmmm wleje tego "przepychacza" liqui moly zobaczymy |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-24, 20:25
|
|
|
bylem u mojego mechanika, podlaczyl swojego kompa i wyszlo ze za uboga jest dlugoterminowa mieszanka paliwa...bylo by to logiczne bo uwalone mam sondy na katem B2 ....a jesli chodzi o delikatne trzesawki silnika na wolnych obrotach (niezaleznie od PB czy LPG) to prawdopodobnie uwalona ktoras poducha pod silnikiem... ;( |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-24, 20:49
|
|
|
za katem lambdy badają tylko sprawność katów |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-24, 22:01
|
|
|
pepi napisał/a: | za katem lambdy badają tylko sprawność katów |
...a ze u mnie katow brak wiec i mi te sondy teoretycznie nie sa potrzebne. Poprostu jakis genialny Niemiec poszedl w ekologie i dolozyl dwie sondy nie wiem po co <niewiem> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-25, 07:19
|
|
|
no po co dla kasy błąd masz udajesz się do aso i się kręci biznes
możesz przeprogramować kompa aby widział dwie |
|
|
|
|
|