Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Listwa BRC Multipoint Gas Injection System  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-03-08, 19:33   

nieee wiem <niewiem> wpatruje sie w to zdjecie ale co tu maialo by zaburzac prawa fizyki.... <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-08, 19:48   

ponad trzysta koni upchniesz w 12 mm <niegadam>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-03-11, 20:54   

zaczalem sie przymierzac do upiekszenia wygladu lpg pod maska i zauwazylem ze te moje weze to tez sa 12mm i to tak pewnie od nowosci... <hmm> dlatego tez kupilem trojnik i kolanka 12mm....

a Ty pepi, uwazasz ze jaki waz powinien byc do tych wtryskow BRC... ? lub inaczej aby zasilic te 310KM....
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
marta 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marta i Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 , S6 C7
Pomogła: 8 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 13 Sie 2009
Posty: 162
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2014-03-11, 21:12   

Witam wszystkich po małej nie obecności mi się wydaję że najważniejsze było doprowadzenie odpowiedniej ilości fazy ciekłej do reduktora, a potem to już zależy od przepustu zaworu w butli, i samych reduktorów, potem jest ważne to żeby ftryski były jak najbliżej kolektora ssącego, a w wierty jak najbliżej ftrysków bp. A co do zdjęcia nr.2 to nie jest zdrowo jak wtryski są cewkami do dołu, czyli gas płynie pod górę.

Ale to moje zdanie na temat instalki, Pozdrawiam Łukasz :D

HEJ NIE MA SPOTU TO MARTA USTAWIŁA :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-03-11, 21:18   

marta napisał/a:
A co do zdjęcia nr.2 to nie jest zdrowo jak wtryski są cewkami do dołu, czyli gas płynie pod górę.


no tu masz racje dlatego chce to zmienic dac cewkami do gory, skrócić weze dolotowe gazu z reduktora do listew do listew oraz z listew do kolektora i podlaczyc tak by gaz dochodzil bezposrednio do dwoch listwe wtryskowych na raz a nie jak teraz przez jedna do drugiej... :/
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-12, 06:36   

i najlepiej by było tyły listw podłączyć razem
wtedy ciśnienie było by takie samo :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-03-13, 21:25   

Cytat:

i najlepiej by było tyły listw podłączyć razem
wtedy ciśnienie było by takie samo :)


no tak, tylko za u mnie w lewej listwie wychodzi cienki wezyk do tego ustrojstwa malego czarnego kwadratowego ( chyba czujnika cisnienia lpg <niewiem> ) wiec nie da rady raczej...czy sie myle... <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-14, 07:30   

bez trójnik i do drugiej listwy :D
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-03-15, 21:46   

pepi napisał/a:
bez trójnik i do drugiej listwy :D


pepi, malina pomysl, tylko sie zastanawiam jak ugryzc temat tego cienkiego wezyka od mapsensora, bo tam jest chyba gwint M8 i chyba nie dostane takiego krucca do podlaczenia weza do doprowadzenia lgp, wiec potrzeba by byla inna listwa....czy mozna to inaczej rozwiazac ???? <niewiem>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-16, 07:23   

chyba masz tam normalne nyple
i pewnie coś z tego by pasowało
http://www.drypa.pl/kateg...oloty_gazu.html
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-03-22, 14:00   

no i tak..... czesci przyszly trojniki, kolanka itp... wiec sie zabrelem za upiekszanie po raz drugi, poniewaz za pierwszym przewody puscilem z przodu silnika, nie moglem pozniej zamontowac oslony / plastiku silnika, bo wlasnie te przewody przeszkadzaly :/

w koncu po malych przemysleniach poprowadzilem weze lpg z tylu, skrocilem wezyki dolotu do kolektora, pocialem troche oslone silnika, co i niezbyt wyszlo....moglem lepiej :/ ale na razie zostawiam jak jest, bo znow na alledrogo ten plastik ponizej 120zl nie znade <jezu> <onie>

a o to rezultat:



















...i w koncu brak druciarni! <hura> :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-03-22, 19:47   

..no i jestem wlasnie po ustawieniu / diagnostyce LPG...przy okazji wyszlo za mam ubogie dawkowanie PB :/ ... na LPG natomiast ok.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-23, 07:21   

odwrotnie masz tylko komp się naumiał :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-03-23, 09:57   

nie no jak...? na PB mam raktycznie zerowy odczyt z sad lambda natomiast na LPG jest w normach.... <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-03-23, 12:10   

martin_rs4 napisał/a:
nie no jak...? na PB mam raktycznie zerowy odczyt z sad lambda natomiast na LPG jest w normach.... <hmm>

A przy BRC nie ma emulatorów lambdy?? Czasami potrafili to wsadzić by oszukać kompa Pb.
Może sondy masz padnięte a po przełączeniu na lpg działa emulator i stąd oscylacja w kompie benzynowym.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.