Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-08, 19:33
|
|
|
nieee wiem <niewiem> wpatruje sie w to zdjecie ale co tu maialo by zaburzac prawa fizyki.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-08, 19:48
|
|
|
ponad trzysta koni upchniesz w 12 mm <niegadam> |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-11, 20:54
|
|
|
zaczalem sie przymierzac do upiekszenia wygladu lpg pod maska i zauwazylem ze te moje weze to tez sa 12mm i to tak pewnie od nowosci... dlatego tez kupilem trojnik i kolanka 12mm....
a Ty pepi, uwazasz ze jaki waz powinien byc do tych wtryskow BRC... ? lub inaczej aby zasilic te 310KM.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
marta
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marta i Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 , S6 C7
Pomogła: 8 razy Wiek: 39 Dołączyła: 13 Sie 2009 Posty: 162 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2014-03-11, 21:12
|
|
|
Witam wszystkich po małej nie obecności mi się wydaję że najważniejsze było doprowadzenie odpowiedniej ilości fazy ciekłej do reduktora, a potem to już zależy od przepustu zaworu w butli, i samych reduktorów, potem jest ważne to żeby ftryski były jak najbliżej kolektora ssącego, a w wierty jak najbliżej ftrysków bp. A co do zdjęcia nr.2 to nie jest zdrowo jak wtryski są cewkami do dołu, czyli gas płynie pod górę.
Ale to moje zdanie na temat instalki, Pozdrawiam Łukasz
HEJ NIE MA SPOTU TO MARTA USTAWIŁA |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-11, 21:18
|
|
|
marta napisał/a: | A co do zdjęcia nr.2 to nie jest zdrowo jak wtryski są cewkami do dołu, czyli gas płynie pod górę. |
no tu masz racje dlatego chce to zmienic dac cewkami do gory, skrócić weze dolotowe gazu z reduktora do listew do listew oraz z listew do kolektora i podlaczyc tak by gaz dochodzil bezposrednio do dwoch listwe wtryskowych na raz a nie jak teraz przez jedna do drugiej... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-12, 06:36
|
|
|
i najlepiej by było tyły listw podłączyć razem
wtedy ciśnienie było by takie samo |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-13, 21:25
|
|
|
Cytat: |
i najlepiej by było tyły listw podłączyć razem
wtedy ciśnienie było by takie samo |
no tak, tylko za u mnie w lewej listwie wychodzi cienki wezyk do tego ustrojstwa malego czarnego kwadratowego ( chyba czujnika cisnienia lpg <niewiem> ) wiec nie da rady raczej...czy sie myle... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-14, 07:30
|
|
|
bez trójnik i do drugiej listwy |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-15, 21:46
|
|
|
pepi napisał/a: | bez trójnik i do drugiej listwy |
pepi, malina pomysl, tylko sie zastanawiam jak ugryzc temat tego cienkiego wezyka od mapsensora, bo tam jest chyba gwint M8 i chyba nie dostane takiego krucca do podlaczenia weza do doprowadzenia lgp, wiec potrzeba by byla inna listwa....czy mozna to inaczej rozwiazac ???? <niewiem> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-22, 14:00
|
|
|
no i tak..... czesci przyszly trojniki, kolanka itp... wiec sie zabrelem za upiekszanie po raz drugi, poniewaz za pierwszym przewody puscilem z przodu silnika, nie moglem pozniej zamontowac oslony / plastiku silnika, bo wlasnie te przewody przeszkadzaly
w koncu po malych przemysleniach poprowadzilem weze lpg z tylu, skrocilem wezyki dolotu do kolektora, pocialem troche oslone silnika, co i niezbyt wyszlo....moglem lepiej ale na razie zostawiam jak jest, bo znow na alledrogo ten plastik ponizej 120zl nie znade <jezu>
a o to rezultat:
...i w koncu brak druciarni! <hura> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-22, 19:47
|
|
|
..no i jestem wlasnie po ustawieniu / diagnostyce LPG...przy okazji wyszlo za mam ubogie dawkowanie PB ... na LPG natomiast ok. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-23, 07:21
|
|
|
odwrotnie masz tylko komp się naumiał |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-23, 09:57
|
|
|
nie no jak...? na PB mam raktycznie zerowy odczyt z sad lambda natomiast na LPG jest w normach.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-03-23, 12:10
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | nie no jak...? na PB mam raktycznie zerowy odczyt z sad lambda natomiast na LPG jest w normach.... |
A przy BRC nie ma emulatorów lambdy?? Czasami potrafili to wsadzić by oszukać kompa Pb.
Może sondy masz padnięte a po przełączeniu na lpg działa emulator i stąd oscylacja w kompie benzynowym. |
_________________
|
|
|
|
|
|