Autor |
Wiadomość |
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-01-07, 10:59
|
|
|
A czy to nie jest z tym zwiazane? |
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-01-07, 10:59
|
|
|
Panowie to też chyba ważna informacja spalenie około 28litrów gazu.
Tak jak kolega Pepeka powiedziała zaraz się zabieram za przepływomierz a później za przełącznik tiptronica. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-07, 12:23
|
|
|
swiezak1111, Marcin już nie gadaj tyle ,tylko weź się za robotę
Jeśli przepływka padnięta,ECU podaje parametry pacy "awaryjne" i bedzie żarł ile widzi
I Pepeka nie powiedziała , bo to jest TEN Pepe'ka, Gender mnie nie interesuje i... <jezu> |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-01-07, 16:42
|
|
|
A jak sprawdzić przepływke czy jest dobra ? rozebrałem narazie i wszystko wyglądało ok jak nowe, ale wypadło mi niespodziewanie wymiana oleju i świec u dziewczyny w aucie i dopiero wróciłem a teraz jest już ciemno.
Pepeka napisał/a: |
I Pepeka nie powiedziała , bo to jest TEN Pepe'ka, Gender mnie nie interesuje i... <jezu> |
Przepraszam Paweł mój błąd. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-01-07, 17:10
|
|
|
Przepławkę najlepiej sprawdzić czasie jazdy. W przypadku Twoich 310KM nówka powinna mieć okolice 250g/s. Oczywiście do odcinki na biegach 1 i 2 bo na 3 to braknie drogi Podpinasz vag com'a wchodzisz w engine, meas. block następnie chyba 002 (generalnie łatwo znaleźć bo podaje się to w g/s). |
_________________
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-01-07, 19:13
|
|
|
No więc tak przepływke sprawdziłem swoim vagiem Polskim pokazuje 253g/s 256g/s i tak podobnie na pierwszym i 2 biegu do odcinki na tiptronicu. Ale komputer dalej wywalał dwa błędy związane z przepływomierzem. Czyli zostaje jakaś nieszczelność na dolocie ? |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-01-07, 19:27
|
|
|
Jaki dokładnie jest ten błąd? |
_________________
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-07, 19:33
|
|
|
wspominałeś że kontrolki ABS ESP jakiś czas temu sie paliły, jeśli problem przepływki wypadał periodycznie to sprawdź również jej połączenia elektryczne - wtyczka ,kable ... |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-01-07, 20:48
|
|
|
dzisiaj po rozłączeniu przepływki i po podłączeniu spowrotem znów wywaliło mi kontrolki abs i esp na fisie ,ale vagiem je skasowałem a błędów zapomniałem zapisać;/ jutro znów podłącze i sprawdze te błędy. W silniku wywala tylko dwa błędy teraz i 2 dotyczą przepływomierza. W skrzyni jest sygnał obciążenia gdzieś wyczytałem że to też jest związane z przepływomierzem i jeszcze
błąd : 119 Sygnał rozpoznania biegu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Pepeka napisał/a: | wspominałeś że kontrolki ABS ESP jakiś czas temu sie paliły, jeśli problem przepływki wypadał periodycznie to sprawdź również jej połączenia elektryczne - wtyczka ,kable ... |
ale skoro przepływomierz pokazuje 250g/s to chyba jest sprawny ? Czy ta wartość nie musić wcale oznaczać sprawnego przepływomierza? |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
Ostatnio zmieniony przez swiezak1111 2014-01-07, 20:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-07, 20:54
|
|
|
przy tych wskazaniach na pewno sam w sobie jest sprawny, ale jak sam mówisz po rozłączeniu zapaliły ci sie kontrolki , te które kiedyś też ci się paliły więc wniosek nasuwa się sam że awaria przepływomierza może następować na skutek złego połączenia - nadłamany przewód, uszkodzona wtyczka itp... |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-01-07, 21:13
|
|
|
Jutro rano będe grzebał przy tym przepływomierzu i mam nadzieje że uda mi się zlokalizować tą awarie.
A co skrzyni i tego przełącznika tiptronic gdzie on się dokładnie znajduje i jak się do niego dostać? |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-07, 21:43
|
|
|
Nie jest to dokładnie Twój model ale poglądowo może być
f189.jpg
|
|
Plik ściągnięto 1510 raz(y) 121,25 KB |
|
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-01-07, 23:24
|
|
|
Dzięki Panowie:) |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-01-11, 12:35
|
|
|
Panowie czy jeśli przepływomierz pokazuje na vagu dobre wartości przepływu powietrza czyli około 250g/s to czy może być uszkodzony ?
Czy jest ktoś może z okolic Słupska i mógł by mi pomóc to sprawdzić (podmienić na chwile ze swojego auta) ? |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2014-01-11, 12:50
|
|
|
Wartosc przeplywu powietrza kolego jest stala i ma 250mg/s czy ciagle rosnie i przy max obrotach ma taka wartosc? |
|
|
|
|
|