Autor |
Wiadomość |
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-01-25, 13:05
|
|
|
Już wiem coś więcej do wymiany jest shifter czyli jak dobrze myśle lewarek skrzyni biegów. Wtedy zniknie tryb awaryjny i bedzie normalnie pokazywac biegi. druga sprawa te szarpnięcia we wtorek bedzie wymieniana oleju w warszkowie bo poprzednik mógł coś źle wymienic albo nie wymienic oringa... lub uszczelnic na silikon który mógł sie dostać do środka bo jak wspominałem po wymianie oleju zaczeły się dziac takie rzeczy jak szarpnięcia czy gubienie biegów. Biegi w skrzyni są wszystkie czyli narazie remont odpada. Jak wymiana oleju pomoże to wtedy umówie sie z nim na wymiane lewarka bo to jest bardzo dużo roboty. Jeśli to nie pomoże to będę jeździł aż skrzynia pierdyknie i wtedy remont. ;( |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2014-01-25, 19:58
|
|
|
swiezak1111 napisał/a: | Simone jak można wiedzieć ile płaciłeś za remont kapitalny u niego? Możesz napisać na PW jeśli to tajemnica;) |
W sumie to było trzy lata temu. Przyczyna dlaczego ją robiłem, było szarpanie przy przejściu z 3 na 4 bieg. Skrzynia była rozebrana w drobny mak. Wymiana tarczek na jednym z koszy, wszystkich uszczelnień oraz regeneracja płyty sterującej i konwertera. Do tego oczywiście olej. Auto stało u niego tydzień, a dlatego że konwerterów nie regenerują tylko gdzieś tam wysyłają. Cała operacja 2500zł i po niej zero problemów. |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-01-31, 19:23
|
|
|
a gdzie wyjmowałeś skrzynie u kogo ? bo jednak znalazło się sporo opiłków miedzi z panewek w misce gdzieś tam w zakamarkach na cm grubości było szlamu i opiłków. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-06-23, 22:57
|
|
|
No więc tak Panowie skrzynia po remoncie u Radka we wrześnicy koszt 4 tyś. gwarancja 6miesięcy konwerter 36miesięcy. Lecz dalej się pali tryb awaryjny ponoć był do wymiany pozycjoner jeszcze dodatkowo którego nie mogliśmy dostać po wymianie dalej to samo tryb awaryjny i ciągle błąd ( PRZEŁĄCZNIK TIPTRONIC P1774 ) (F189) wymieniliśmy następnie kompletny lewarek skrzyni biegów wsadziliśmy od 3.7 po podłączeniu dalej to samo.. 2 opcje albo lewarek który kupiłem od kolegi z forum też jest walnięty albo nie może być od 3.7 i jest jeszcze 3 opcja lewarek jest dobry i elektryka lewarka też problem może tkwić gdzieś dalej w elektryce. I teraz czy kupić kolejny lewarek od 4.2 i sprawdzić czy odrazy wzywać elektryka który mnie pewnie skasuje 400zł za przegląd kabli... dodam ,że lewarek który mam teraz w aucie ten co siedział od początku zakupu jest od 3.3tdi przynajmniej tak na nim jest napisane.
Jakieś pomysły koledzy ? |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-23, 23:06
|
|
|
Witaj!
Napisz za co zaplacikles skoro dalej tryb awaryjny?
Majka. |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-06-24, 07:12
|
|
|
Kolego masz awarie, jedziesz na warsztat, naprawiają auto i płacisz za naprawione. Nie rozumiem za co zapłaciłeś skoro nim nawet nie wyjechałeś?
Może wyremontowali skrzynię za 4000zł a problem w kabelkach lewarka? |
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-06-24, 09:06
|
|
|
Koledzy skrzynia się wreszcie posypała szarpała gubiła biegi posypała się po wymianie oleju. autem jeździłem i jeżdze po remoncie jest wszystko ok byłem tam częstym bywalcem i wszystko było zrobione dobrze. remont był kompletny części do wglądu. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-06-24, 09:09
|
|
|
a czy jest możliwe że w oryginale skrzynia miała lewarek z PRND432 a został wsadzony PRDNS ? Czy to by w ogóle nie chodziło? |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-06-24, 09:41
|
|
|
Jeśli miałeś PRND432 i wstawiłeś PRNDS to aby to hulało musi też być sterownik ASB zamieniony pod lewarek i kod skrzyni. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-06-24, 14:33
|
|
|
nie wiem co miałem wcześniej dlatego pytam. Skrzynia hula tiptop tylko jest błąd tego lewarka teraz. jest wsadzony lewarek od 3.3 tdi tak jak pisałem już wyżej. teraz zakupiłem od 3.7 wymianiłem cały kompletny i dalej jest ten sam błąd i dalej tryb awaryjny. ten tryb się załącza przy wbiciu na D jak by coś nie łączyło w samym przełączniku tiptronic ale skoro wymieniłem na nowy tzn używany ale drugi i dalej to samo to już sam nie wiem czy ten drugi też był uszkodzony ... |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-06-30, 01:08
|
|
|
Temat do kosza. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-06-30, 06:55
|
|
|
swiezak1111 napisał/a: | Temat do kosza. |
Rozwiązałeś zagadkę? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-06-30, 09:34
|
|
|
nie ale mam drugi temat. a nie chce ciągnąć dwóch. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
|