Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-06-03, 21:46 [S8 D2 FL] Kręci ale nie odpala - nagła usterka.
|
|
|
Poszukuję b.pilnie osoby z Warszawy która posiada VAG'a i kabel i ogarnia trochę temat diagnostyki - auto niesprawne stoi w Ursusie.
Sytuacja wygląda następująco...
Pojechałem sobie dzisiaj na wycieczkę z rodzinką... to tu, to tam, wszystko cały czas OK. Już poza miastem wziąłem się za wyprzedzanie wolniejszych aut ale jak wcisnąłem mocniej to okazało się, że LPG nie jest już zbyt dużo a silnik przełączył się na PB - normalna sprawa kiedy LPG mam mniej niż 10 litrów i chcę użyć pełnej mocy silnika ale...
nagle okazało się, że na PB silnik się krztusi i dławi :evil:
patrzę na wskaźniki a w zbiorniku PB mam jeszcze 1/4 :evil:
przełączyłem zpowrotem na LPG i spokojniejszym już tempem dojechalem do stacji gdzie zatankowałem LPG - odpalam oczywiście na PB - odpalił ale ponownie silnik się dławi i krztusi - po chwili przełączyl się na LPG i już chodził jak zegarek.
Przejechałem na LPG następne 50km bez żadnego problemu i po drodze do domu zajechałem na Neste...
tu tankując "na gorąco" (czyt. silnik cały czas włączony) dolałem ponad 30 litrów paliwa (na wskaźniku pokazało się około 3/4 zbiornika)...
przełączylem na PB aby sprawdzić czy dalej auto się krztusi (co mnie kurrrrrr podkusiło aby to sprawdzać na stacji a nie pod domem to nie wiem) i sprawdziłem - krztusił się, dławił się... aż zgasł :evil:
i już nie odpalił :evil:
Próbowałem kręcić ale dupa blada - zachowuje się jakby nie miał paliwa :evil:
Próbowałem odpalić w trybie awaryjnym na LPG ale też się nie udało - może źle to robiłem ale nie znam się, nigdy wcześniej nie odpalałem auta na LPG :evil:
Podejrzewam pompę paliwa chociaż nie bardzo rozumiem czemu by padła skoro u mnie bardzo rzadko stan PB schodzi poniżej 1/2 zbiornika a i od czasu do czasu lubię go "przegonić" na PB...
zresztą ostatnio na PB ganiałem dosyć niedawno bo kilka dni temu w Kronach i nic niepokojącego się nie działo :evil:
Przydałaby mi się osoba z kablem i VAG'iną aby sprawdzić błędy bo nic z tego nie kumam :evil:
Byłoby super gdyby udało się coś zdziałać jeszcze teraz w weekend - wprawdzie mam czym jeździć ale w tygodniu różnie u mnie z czasem jak zresztą u większości ludzi :-?
Kontakt na PW. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-06-03, 22:03
|
|
|
FOSS
Uwielbiam czytać Twoje megakompetentne posty, ale.... stary, czy ja właśnie dowiedziałem się, że nie posiadasz kabelka do VAG'a ? Tobie jakoś nie przystoi chyba!!
Miałem ów kabelek na drugi dzień po zakupie Audi, bez tego ani rusz, na stałe jeździ na półeczce z lewej strony kierownicy, noooo... czasami spadnie na nogi, gdy mocniej wcisnę
50zł lżej i człowiek pewniej się czuje. |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-06-03, 22:06
|
|
|
A jaką masz instalkę? Każda powinna mieć tryb awaryjnego odpalania..
Może coś znajdziesz..
http://www.google.pl/#hl=...f1e6d87fe052ae0
Ewentualnie można podać plus na elektrozawory,powinno zadziałać. |
_________________
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-06-03, 22:21
|
|
|
artekk napisał/a: | FOSS
Uwielbiam czytać Twoje megakompetentne posty, ale.... stary, czy ja właśnie dowiedziałem się, że nie posiadasz kabelka do VAG'a ? Tobie jakoś nie przystoi chyba!!
(...) |
Eh, aż mi wstyd się przyznać ale nie posiadam...
po prostu nigdy nie miałem kłopotów z jego dostępnością ani z dostępem do VAG'a a teraz jak na złość jest długi weekend i wszystko zamknięte a "wszyscy święci" wyjechali
Noi nigdy wcześniej moje A8/S8 nie robiło mi jakichś większych problemów nie mówiąc już o korzystaniu z Assistance co właśnie dzisiaj zrobiłem po raz pierwszy od ładnych kilku lat :-?
Masz świętą rację więc nie ma co, siadam na Alledrogo i takowy nabedę bo dzisiejsza przygoda z eSą mnie załamała...
przeleciałem nią do Kronach i zpowrotem bez żadnego zająknięcia a tu taki feler :evil: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-06-03, 22:24
|
|
|
Całe szczęście, że pod domem prawie odmówiła posłuszeństwa po takiej trasie, wdzięczna bestia |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-06-03, 22:42
|
|
|
gierobiala napisał/a: | A jaką masz instalkę? Każda powinna mieć tryb awaryjnego odpalania.. |
W S8 siedzi BRC, chyba najnowsze jakie może być bo zakładane pod koniec stycznia 2010...
ale teraz to już mi nie zależy na uruchomieniu na LPG - auto scholowałem tam gdzie chciałem i chcę go uruchomić normalnie na PB a jak jest jakaś usterka to ją naprawić.
Na LPG chciałem tylko tam na stacji ale wtedy silnik był ciepły więc ryzyko jakichkolwiek uszkodzeń minimalne noi chciałem dotrzeć do domu o własnych siłach a nie lawetą - tym bardziej że na pokładzie miałem żonkę i dzieciaczki.
artekk napisał/a: | Całe szczęście, że pod domem prawie odmówiła posłuszeństwa po takiej trasie, wdzięczna bestia |
Wprawdzie w Kronach było sporo ludzi z AKP (razem jechaliśmy i obok siebie biwakowaliśmy) i z tego co kojarzę to mieli VAG'inę ze sobą więc i pomocnych rąk by nie zabrakło ale fakt... to miło że cały zlot było wszystko OK ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2010-06-04, 21:34
|
|
|
FOSS napisał/a: | Eh, aż mi wstyd się przyznać ale nie posiadam...
po prostu nigdy nie miałem kłopotów z jego dostępnością ani z dostępem do VAG'a a teraz jak na złość jest długi weekend i wszystko zamknięte a "wszyscy święci" wyjechali |
czytając o Twojej przygodzie doszedłem do wniosku że też sobie sprawię Vag'a trochę poczytałem w tym temacie i zakupię coś takiego:
http://moto.allegro.pl/it...m_od_ss_fv.html
człowiek sie trochę "rozwinie" na stare lata... no i pewnie przy tym niezła zabawa będzie ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-06-05, 04:33
|
|
|
Ja u nich kupowałem swojego VAGA. I jak na razie śmiga. Mam do niego dwa programy 2.5 i 4.9. Ale moim zdaniem są lepsze i tańsze na allegro. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-06-05, 08:57
|
|
|
daro72 napisał/a: | Ja u nich kupowałem swojego VAGA. I jak na razie śmiga. Mam do niego dwa programy 2.5 i 4.9. Ale moim zdaniem są lepsze i tańsze na allegro. |
Lepsze i tańsze tzn. które - masz jakieś sugestie :?:
... bo VAG'a to ja właściwie mam tylko kabelka wciąż nie nabyłem - głupia sprawa ale nie miałem takiej potrzeby bo z moimi autami nic szczególnego mi się nie dzieje...
to się nazywa "brak perspektywicznego myślenia" - mogłem sobie dawno kupić ten kabel i tak dla sportu pośmigać trochę tą VAG'iną aby nabrać obycia ale mi się nie chciało bo nie potrzebowałem :evil:
Daro a jak podłączasz kabel pod kompa?...
bo ja w swoim laptopie nie mam com'a więc pewnie musiałbym jakąś przejściówkę zastosować com<->usb...
np. taką: ZESTAW PRZEJSCIOWKA USB COM PROLIFIC + NULL MODEM! |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-06-05, 10:17
|
|
|
Foss
Kup sobie vaga na usb, kabelek za ok. 50zł z allegro. Nie potrzebujesz wtedy coma w kompie.
Ja działam na vagu 311.2 i jest ok.
Moje auto niby też śmiga ok, ale nie zaszkodzi od czasu do czasu profilaktycznie przevagować.
Poza tym można się pobawić w programowanie centralnego zamka, alarmu, zmienić sobie język w Fis'ie, program w skrzyni itp. Za jedyne 50zł
http://allegro.pl/item106...rier_w_24h.html
nawet za 40zł Brałem od gościa jak wyżej, odbierałem osobiście. |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2010-06-05, 10:58
|
|
|
artekk napisał/a: | Kup sobie vaga na usb |
czytałem na forum że na com. jest lepszy niż na usb. |
_________________
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-06-05, 11:05
|
|
|
AMSTAFF napisał/a: |
czytałem na forum że na com. jest lepszy niż na usb. |
może i lepszy, ale jeśli masz w miarę świeży komp bez coma dochodzi koszt przejściówki itp.
ten na usb w starym aucie jaki jest d2 robi wszystko co potrzebne średnio zaawansowanemu w te klocki użytkownikowi |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2010-06-06, 08:00
|
|
|
Tak,tak... zresztą wolę wydać 40zł niż 130..... to oczywiste!
tylko czytałem że na usb ponoć przycina, rozłancza i pojawiają się częste problemy z łączeniem! nie wszystko chodzi tak jak powinno. A laptopa mam właśnie starego poczciwego HP XE4100 i posiada port com. Nie che się wkurzać że kupiłem coś i nie jestem wpełni zadowolony! |
_________________
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-06-06, 08:36
|
|
|
artekk napisał/a: | AMSTAFF napisał/a: | czytałem na forum że na com. jest lepszy niż na usb. |
może i lepszy, ale jeśli masz w miarę świeży komp bez coma dochodzi koszt przejściówki itp.
ten na usb w starym aucie jaki jest d2 robi wszystko co potrzebne średnio zaawansowanemu w te klocki użytkownikowi |
AMSTAFF napisał/a: | Tak,tak... zresztą wolę wydać 40zł niż 130..... to oczywiste!
tylko czytałem że na usb ponoć przycina, rozłancza i pojawiają się częste problemy z łączeniem! nie wszystko chodzi tak jak powinno. A laptopa mam właśnie starego poczciwego HP XE4100 i posiada port com. Nie che się wkurzać że kupiłem coś i nie jestem wpełni zadowolony! |
Z tego co ja wyczytałem to VAG na com chodzi lepiej, stabilniej i obsługuje więcej funkcji niż ten na usb...
jeżeli jest tak rzeczywiście to ja osobiście wolę wydać 130 niż 40 nawet jeśli w początkowej fazie użytkowania nie wykorzystam w pełni tego co urządzenie oferuje.
Jak wkręcę się w zabawę takim sprzętem to z czasem będę zaglądał w coraz trudniejsze i bardziej zawiłe tematy...
oby tylko nie popsuć przy tym niczego :lol:
VAG pod usb czasami rzeczywiście się przycina i rozłącza - widziałem to niestety kilkukrotnie przy VAG'owaniu mojego A8 a sprawdzę to osobiście już wkrótce gdyż VAG'a jak już pisałem wcześniej mam a kabel pod usb także już mam :-D
tylko pogoda dzisiaj taka że chyba pojadę gdzieś z dzieciakami a VAG'owaniem eSy zajmę się jutro... albo pojutrze...
może w miedzyczasie nabędę także kabel na com'a więc będę miał pełne porównanie sprzętu ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-06-06, 11:41
|
|
|
W mojej vagina na usb śmiga perfekcyjnie, bez przywieszek i zrywania, na moje potrzeby styka.
Choć w porównaniu z INPA i DIS w BMW VAG to prymitywne narzędzie. |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
|