Autor |
Wiadomość |
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-06-20, 22:33
|
|
|
możne trochę późno ale jak by ktoś z wawy potzrbował to ja mam vagine z kabelkiem - lub lawete
pozdro FOSS ogarnołes już furke |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-06-20, 23:56
|
|
|
salaj11 napisał/a: | (...) pozdro FOSS ogarnołes już furke |
W środę dokonałem wymont/zamont pompy paliwa i już wszystko jest OK.
A dla rozrusznia nowej pompy wybrałem się dzisiaj na spota A8Team do Gdańska...
fura przetestowana, lata "jak ta lala" :mrgreen: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
mmd317
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 57 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 2010-07-25, 15:37
|
|
|
Koledzy u mnie chyba tez nadszedl czas na pompe, mysle tak poniewaz od jakiegos czasu zauwazylem ze musze minimalnie dluzej krecic zeby odpalil silnik a dzisiaj wsiadam do auta przekrecam kluczyk wydalo mi sie jakos cicho , przekrecam na odpalanie auto odpalilo na ok. 3s i zgaslo pozniej tylko na chwilke zalapywalo i gaslo. poszedlem do bagaznika i pompy nie bylo slychac slyszalem ja dopiero jak zdjalem te szystkie oslony. teraz pytanie jaka pompe najlepiej zakupic liczy sie stosunek ceny do jakosci) mam S8 1998r 340KM |
_________________
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-07-25, 19:45
|
|
|
Cytat: | Koledzy u mnie chyba tez nadszedl czas na pompe, mysle tak poniewaz od jakiegos czasu zauwazylem ze musze minimalnie dluzej krecic zeby odpalil silnik a dzisiaj wsiadam do auta przekrecam kluczyk wydalo mi sie jakos cicho , przekrecam na odpalanie auto odpalilo na ok. 3s i zgaslo pozniej tylko na chwilke zalapywalo i gaslo. poszedlem do bagaznika i pompy nie bylo slychac slyszalem ja dopiero jak zdjalem te szystkie oslony. teraz pytanie jaka pompe najlepiej zakupic liczy sie stosunek ceny do jakosci) mam S8 1998r 340KM
_________________ |
Ja u siebie założyłem VEMO. Jest to niemiecka pompa ponoć na licencji SIMENSA ale myślę że to chwyt marketingowy sprzedawców. Zgłoś się do dice111 on ci doradzi co i jak.
Z tego co pamiętam to poleca tę pompę jako zmiennik. U mnie chodzi już ponad pół roku i nic się z nią nie dzieje. Podczas wymiany postudiuj trochę forum. Było kilka tematów na temat wymiany pompy.
http://www.a8team.pl/topics24/1108.htm |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-07-26, 07:32
|
|
|
mmd317 napisał/a: | Koledzy u mnie chyba tez nadszedl czas na pompe,
(...) poszedlem do bagaznika i pompy nie bylo slychac slyszalem ja dopiero jak zdjalem te szystkie oslony. |
Kolego mmd317, oczywiście zanim kupisz pompę i weźmiesz się za wymianę to zdiagnozuj najpierw czy to na pewno ona... piszę o tym ponieważ napisałeś, że po zdjęciu osłon w bagażniku jednak słyszałeś że pompa pracuje.
Jak pompa jest uszkodzona to ewidentnie nie pracuje a przy uruchamianiu występuje efekt kręcenia "na sucho". |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
mmd317
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 57 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 2010-07-26, 19:48
|
|
|
Nie dopisalem ze na poczatku nic nie slyszalem dopiero po puknieciu w kosz srubokretem jakby cos tam zaczelo pracowac ogolnie wrazenie jak wsiadlem do auta bylo tak jakos cicho i dzisiaj przyszedlem do autka odkrecieliem przewod zasilajacy od pompy wylecialo troche paliwa (moglo tam byc bo chyba sie zawor nie otworzy jak pompa nie poda odpowiedniego cisnienia) i to paliwo zlecialo potem juz po przekrecaniu kluczyka sie nie pojawialo paliwo na wyjsciu z pompy , zalalem auto paliwem doo full przekrecilem kluczykiem raz i za drugim rozrzuch auto odpalilo od strzala i chodzilo normalnie . dodam ze wszesniej jezdzilem autem do rezerwy i nic sie nie dzialo. moze pompa nie padla do konca moze sie szczotki koncza albo za malao cisnienia daje i jak dolalem paliwa bylo jej latwiej pociagnac dalej . |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-07-26, 20:48
|
|
|
Możesz mieć tak jak u mnie właśnie szczotki się kończyły. Tylko ja nie pukałem w kosz i dlatego nie chciała odpalić. Poczekaj czy się powtórzy. Oby nie w trasie. Bo szkoda na razie wyciągać pompę. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-07-26, 20:59
|
|
|
mmd317 napisał/a: | Nie dopisalem ze na poczatku nic nie slyszalem dopiero po puknieciu w kosz srubokretem jakby cos tam zaczelo pracowac (...) moze pompa nie padla do konca moze sie szczotki koncza albo za malao cisnienia daje i jak dolalem paliwa bylo jej latwiej pociagnac dalej . |
To typowy objaw padającej pompy paliwa... czasami po puknięciu zaskakuje ale za którymś razem już nie zadziała.
mmd317 napisał/a: | zalalem auto paliwem doo full przekrecilem kluczykiem raz i za drugim rozrzuch auto odpalilo od strzala i chodzilo normalnie. |
Czyli rozumiem że na razie działa - to właściwie dobrze że udało się uruchomić ale...
z wymianą pompy ja bym nie zwlekał bo może paść definitywnie w najmniej spodziewanym momencie :-? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-07-26, 21:11
|
|
|
Tak jak FOSS, napisał może to się stać w najmniej spodziewanym momencie. Zależy czy to właśnie to. Choć diagnoza raczej pewna. Jeżeli sam to zrobisz to koszt tylko samej pompy i trochę zabawy. Ale można się pokusić bo nie jest to trudne. Ostatnio telefonicznie pomagałem wymieniać pompę jednemu forumowiczów i się udało. Więc nie jest to czarna magia. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
mmd317
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 57 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 2010-07-26, 21:23
|
|
|
Teraz koledzy prosilbym o wskazanie mi wlasciwej pompy , raczej wymienie sobie to sam bo z tego co wyczytalem nie jest trudno wymienic ta pompe problem moze byc ewentualnie z trafieniem w ten wezyk od 2 komory |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-07-26, 22:54
|
|
|
No, jest problem. Jesli robisz to pierwszy raz to najpierw nawtykasz jej przy wyciaganiu, a potem przy wkladaniu i to nawet bardziej |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-07-27, 07:50
|
|
|
Myślę, że ta VEMO jest spoko. Jest to Niemiecka pompa, a tańsza Siemensa bodaj ze 2 stówki. Pogadaj z dice111, może coś ci zaproponuje w dobrej cenie. W IC kosztuje bodaj 480 pln. Z samą wymianą sobie poradzisz. Tylko zarezerwuj sobie 2/3 godzinki na pierwszy raz. Jak nie będziesz mógł z czymś sobie dać rady to pisz na PW to ci numer puszczę do siebie. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
mmd317
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 57 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 2010-07-27, 21:47
|
|
|
Dzieki za pomoc w weekend sproboje ogarnac temat wymiany |
_________________
|
|
|
|
|
|