Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 FL] Kręci ale nie odpala - nagła usterka.  
Autor Wiadomość
salaj11 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 147
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-06-20, 23:33   

możne trochę późno ale jak by ktoś z wawy potzrbował to ja mam vagine z kabelkiem - lub lawete


pozdro FOSS ogarnołes już furke
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-06-21, 00:56   

salaj11 napisał/a:
(...) pozdro FOSS ogarnołes już furke

W środę dokonałem wymont/zamont pompy paliwa i już wszystko jest OK.

A dla rozrusznia nowej pompy wybrałem się dzisiaj na spota A8Team do Gdańska...
fura przetestowana, lata "jak ta lala" :mrgreen:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mmd317 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 57
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 2010-07-25, 16:37   

Koledzy u mnie chyba tez nadszedl czas na pompe, mysle tak poniewaz od jakiegos czasu zauwazylem ze musze minimalnie dluzej krecic zeby odpalil silnik a dzisiaj wsiadam do auta przekrecam kluczyk wydalo mi sie jakos cicho , przekrecam na odpalanie auto odpalilo na ok. 3s i zgaslo pozniej tylko na chwilke zalapywalo i gaslo. poszedlem do bagaznika i pompy nie bylo slychac slyszalem ja dopiero jak zdjalem te szystkie oslony. teraz pytanie jaka pompe najlepiej zakupic liczy sie stosunek ceny do jakosci) mam S8 1998r 340KM
_________________

 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-07-25, 20:45   

Cytat:
Koledzy u mnie chyba tez nadszedl czas na pompe, mysle tak poniewaz od jakiegos czasu zauwazylem ze musze minimalnie dluzej krecic zeby odpalil silnik a dzisiaj wsiadam do auta przekrecam kluczyk wydalo mi sie jakos cicho , przekrecam na odpalanie auto odpalilo na ok. 3s i zgaslo pozniej tylko na chwilke zalapywalo i gaslo. poszedlem do bagaznika i pompy nie bylo slychac slyszalem ja dopiero jak zdjalem te szystkie oslony. teraz pytanie jaka pompe najlepiej zakupic liczy sie stosunek ceny do jakosci) mam S8 1998r 340KM
_________________

Ja u siebie założyłem VEMO. Jest to niemiecka pompa ponoć na licencji SIMENSA ale myślę że to chwyt marketingowy sprzedawców. Zgłoś się do dice111 on ci doradzi co i jak.
Z tego co pamiętam to poleca tę pompę jako zmiennik. U mnie chodzi już ponad pół roku i nic się z nią nie dzieje. Podczas wymiany postudiuj trochę forum. Było kilka tematów na temat wymiany pompy.
http://www.a8team.pl/topics24/1108.htm
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-07-26, 08:32   

mmd317 napisał/a:
Koledzy u mnie chyba tez nadszedl czas na pompe,
(...) poszedlem do bagaznika i pompy nie bylo slychac slyszalem ja dopiero jak zdjalem te szystkie oslony.

Kolego mmd317, oczywiście zanim kupisz pompę i weźmiesz się za wymianę to zdiagnozuj najpierw czy to na pewno ona... piszę o tym ponieważ napisałeś, że po zdjęciu osłon w bagażniku jednak słyszałeś że pompa pracuje.

Jak pompa jest uszkodzona to ewidentnie nie pracuje a przy uruchamianiu występuje efekt kręcenia "na sucho".
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mmd317 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 57
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 2010-07-26, 20:48   

Nie dopisalem ze na poczatku nic nie slyszalem dopiero po puknieciu w kosz srubokretem jakby cos tam zaczelo pracowac ogolnie wrazenie jak wsiadlem do auta bylo tak jakos cicho i dzisiaj przyszedlem do autka odkrecieliem przewod zasilajacy od pompy wylecialo troche paliwa (moglo tam byc bo chyba sie zawor nie otworzy jak pompa nie poda odpowiedniego cisnienia) i to paliwo zlecialo potem juz po przekrecaniu kluczyka sie nie pojawialo paliwo na wyjsciu z pompy , zalalem auto paliwem doo full przekrecilem kluczykiem raz i za drugim rozrzuch auto odpalilo od strzala i chodzilo normalnie . dodam ze wszesniej jezdzilem autem do rezerwy i nic sie nie dzialo. moze pompa nie padla do konca moze sie szczotki koncza albo za malao cisnienia daje i jak dolalem paliwa bylo jej latwiej pociagnac dalej .
_________________

 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-07-26, 21:48   

Możesz mieć tak jak u mnie właśnie szczotki się kończyły. Tylko ja nie pukałem w kosz i dlatego nie chciała odpalić. Poczekaj czy się powtórzy. Oby nie w trasie. Bo szkoda na razie wyciągać pompę.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-07-26, 21:59   

mmd317 napisał/a:
Nie dopisalem ze na poczatku nic nie slyszalem dopiero po puknieciu w kosz srubokretem jakby cos tam zaczelo pracowac (...) moze pompa nie padla do konca moze sie szczotki koncza albo za malao cisnienia daje i jak dolalem paliwa bylo jej latwiej pociagnac dalej .

To typowy objaw padającej pompy paliwa... czasami po puknięciu zaskakuje ale za którymś razem już nie zadziała.

mmd317 napisał/a:
zalalem auto paliwem doo full przekrecilem kluczykiem raz i za drugim rozrzuch auto odpalilo od strzala i chodzilo normalnie.

Czyli rozumiem że na razie działa - to właściwie dobrze że udało się uruchomić ale...
z wymianą pompy ja bym nie zwlekał bo może paść definitywnie w najmniej spodziewanym momencie :-?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-07-26, 22:11   

Tak jak FOSS, napisał może to się stać w najmniej spodziewanym momencie. Zależy czy to właśnie to. Choć diagnoza raczej pewna. Jeżeli sam to zrobisz to koszt tylko samej pompy i trochę zabawy. Ale można się pokusić bo nie jest to trudne. Ostatnio telefonicznie pomagałem wymieniać pompę jednemu forumowiczów i się udało. Więc nie jest to czarna magia.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
mmd317 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 57
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 2010-07-26, 22:23   

Teraz koledzy prosilbym o wskazanie mi wlasciwej pompy , raczej wymienie sobie to sam bo z tego co wyczytalem nie jest trudno wymienic ta pompe problem moze byc ewentualnie z trafieniem w ten wezyk od 2 komory
_________________

 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-07-26, 23:54   

No, jest problem. Jesli robisz to pierwszy raz to najpierw nawtykasz jej przy wyciaganiu, a potem przy wkladaniu i to nawet bardziej :D
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-07-27, 08:50   

Myślę, że ta VEMO jest spoko. Jest to Niemiecka pompa, a tańsza Siemensa bodaj ze 2 stówki. Pogadaj z dice111, może coś ci zaproponuje w dobrej cenie. W IC kosztuje bodaj 480 pln. Z samą wymianą sobie poradzisz. Tylko zarezerwuj sobie 2/3 godzinki na pierwszy raz. Jak nie będziesz mógł z czymś sobie dać rady to pisz na PW to ci numer puszczę do siebie.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
mmd317 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 57
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 2010-07-27, 22:47   

Dzieki za pomoc w weekend sproboje ogarnac temat wymiany
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.