Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 3.7PB ] Kilka pytań na temat silnika  
Autor Wiadomość
gibon 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: FLV
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A6c5 Quattro Avant
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 81
Skąd: Tczew
Wysłany: 2011-01-17, 22:03   

Mam 3.7 w osce i jestem z niej zadowolony. moja to jedna z tych perełek wiecznie jest cos do zrobienia. wlozylem w nia kupe kasiory ale jest wdzieczna. nie pozwolila bym stanal gdzies w polu i nie dojechal do celu. zawsze daje rade. jako pierwsze a8 jest w sam raz. v8 i oska uczy pokory :) ps. a pali moim zdaniem duzo mniej niz 4.2 :)
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-01-17, 23:36   

gibon napisał/a:
Mam 3.7 w osce i jestem z niej zadowolony


ooo i tak jest super, ja też mam ośkę i wcale się nigdy nie wstydziłem (bo przymiślałem zakup a nie chybił trafił) chociaż wielu chciało mnie za moje teorie na stos spalić :mrgreen: jak była dyskusja na temat mojego auta to (prawie) każdy próbował napsioczyć na moje a jak się potem okazało to kolega który był zainteresowany mówił mi potem prywatnie że został na pw i swój email zasypany ofertami 4.2 innych osób z forum i nie tylko :-P :-P :-P
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-17, 23:40   

Cytat:
został na pw i swój email zasypany ofertami 4.2 innych osób z forum i nie tylko


Hehehe , bezczelność nie zna granic , ale wolność runku jak by nie patrzeć istnieje .
Na szczęście ja mogę z czystym sumienie powiedzieć że polecałem 4.2 nie temu że chcę sprzedać , ale temu że kupiłem i nie żałuję wyboru . 8-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Acht
[Usunięty]

Wysłany: 2011-01-18, 11:46   

koledzy , tak czysto hipotetycznie , nie w mysl "każdy chwali bo to ma "

- wybór 3.7 Q , czy ośka ??
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-18, 11:49   

ja bym wybrał Quattro , na suchej nawierzchni nie ma różnicy tak jak koledzy piszą , różnice wychodzą jak spadnie deszcz lub śnieg to Q pokazuje swoją przewagę na ośką ,
i tu się każdy zgodzi ze mną .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Acht
[Usunięty]

Wysłany: 2011-01-18, 11:52   

bo jeżeli chodzi o silnik to spalanie zależy w głównej mierze od użytkowania ,ja mam 4.2 Q teraz w jeździe 50%trasa 50% miasto mam na poziomie 15.8 ( choć przy tankowaniu z przeliczenia wychodzi 16.1 ), znajomy z serduchem 3.7 wlewa 14 jeszcze inny z motorem 2.8 między 13-14
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-18, 11:54   

te 2 litry więcej to właśnie tylny most , ale w porównaniu do trakcji to jest wart tych 2 litrów na 100Km więcej .
Takie jest moje zdanie .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
gumiss64 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 129
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-01-18, 12:57   

Acht, Twój wybór trafi się ładna ośka to ją łykaj. Lepiej taka niż zorklekotane Q. Ja kupiłem Ósemke przed rejestracja na tym forum i nie żałuje tego, ponieważ do dziś jeździł bym Szóstką. Po przejrzeniu paru tematów typu"Chcę kupić A8, co sądzicie o tej..." opinie są takie:" bita", "przerobiona z Anglika", "z pewnością cofnięta".
Każdy się wystraszy! Panowie i Panie powinniście się cieszyć że nasze grono, Posiadaczy Ósemek się powiększa! :)
Nie pisze tego po to by was urazić tylko by zobrazować jak wygląda większość tematów.
_________________
WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
Ostatnio zmieniony przez gumiss64 2011-01-18, 13:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-18, 13:06   

I ja się ciesze gumiss64, , szczerze mówiąc nigdy się nie zastanawiałem nad wyglądem auta czy miał jakąś przeszłość powypadkową , Jeśli podzespoły takie jak : Silnik , skrzynia , napędy i geometria pojazdu nie budzi zastrzeżeń , a np jest trochę poobijany to wolę kupić takie autko i włożyć w nie około 5000zł żeby wyglądało , niż kupić samochód ładny z zewnątrz a pod budą będzie sieczka , bo to mnie dużo drożej wyjdzie niż kosmetyka autka .
Za 2 tygodnie wkleję fotki swojej "Niuni" , będzie po remoncie tyłu i po lakierowaniu ( delikatny dzwon w lewy tył autka , tylny lewy błotnik przesunął się o 2 cm w kierunku przodu , bagażnik nie ruszony , podłużnice w bagażniku proste )
Obecnie ma granatowy kolor , ale będzie lakierowane na czarny kolor z modelu D3 . 8-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-01-18, 13:30   

Zgadzam sie z Damienem.Skrzynia ,silnik czyli wnetrze to podstawa.Czasami za ładnie wyglądające auto może kryć za soba jakieś wady np super czysciutki silnik a sprawdzajac stan oleju natykamy sie na jego brak.Co do oski czy Q można by powiesc tu napisac,albo podzielic sie na szalikowcow z napisem oska i szalikowcow z napisem quattro. :-D Jesli kupisz dobra oske 3.7 z pewnoscia napiszesz że jestes z niej zadowolony.Teraz dodam do pieca i napisze że a8 tylko z dzwiekiem v8 ;-) :-P
_________________

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-18, 13:38   

Cytat:
a8 tylko z dzwiekiem v8

I tu popieram PEPOL D2, to tak samo jak brać poprzednika A8 czyli V8 , dobrze że nie wychodziło z silnikami V6 to jak wiemy to jest cięższe od A8 i na pewno był by to tylko samochód do przemieszczania się , a silni V8 .... hmm brak mi słów , ta elastyczność , ten dźwięk :mrgreen: Po prostu miodzio , wiem że następne auto to na 100% A8 V8 i tylko w Quattro .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-01-18, 14:22   

mdamian,

jak blacharka samochodu byla robiona to skad wiesz, czy inne elementy mechaniczne nie zostaly uszkodzone.

mysle, ze prawdopodobienstwo sprawnosci czesci mechanicznych w duzej mierze zalezy od bezwypadkowosci samochodu.

ale nie o to chcialem Cie "pomeczyc". mam na mysli lakierowanie samochodu.

1. dalczego lakierujesz ?
2. a nie lepiej kolor bialy ? bylby bardzo elegancki. albo pol-zartem, pol-serio, zrob sonde.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-18, 14:41   

and808,
1 , dla czego lakieruję ??? Ponieważ mam i tak obdrapane przez krzaki (jakiś miękki lakier ) drzwi i błotnik prawy ( prawa strona 4 elementy )
tej simy miałem pecha i oderwałem dolną część zderzaka na śniegu (poklejony 5 element do lakierowania )
Miałem małą kolizje w tył , ( błotnik i zderzak tylny , 7 elementów do lakierowania )
Jakaś Kur.... mi maskę przerysowała ( 8 element do lakierowania )
masz 8 elementów do pomalowania , a w samochodzie zostaje 6 elementów do nie lakierowania , opłaca mi się całe autko psiknąć .

2- podoba mi się czarny kolor i taki sobie zażyczyłem .
To już mój wybór bo jak bym chciał to nawet na różowo bym mógł sobie pomalować autko .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Acht
[Usunięty]

Wysłany: 2011-01-18, 15:33   

popieram dźwięk V8 jest szczególny , ja nastawiałem się na 4.2 Q i po pół roczym poszukiwaniu znalazłem wedle oczekiwania - w końcu też jakieś zdjęcia muszę zamieścić
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-01-18, 20:57   

a ja się turlam 160 po autostradzie mam wtedy raptem 3000 obrotów, w aucie leci country i nie słyszę silnika 8-)
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.