Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 4,2 1995 LPG] Problem z porannym odpalaniem  
Autor Wiadomość
bizon1971 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 34
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-06-20, 17:21   [D2 4,2 1995 LPG] Problem z porannym odpalaniem

Przed zmianą czujnika temp silnika było wszystko ok ,odpalał za pierwszym razem////no ale gasł...wina czujnika i przepustnicy///./ wymieniłem tez przepustnice, - no i teraz rano muszę pokręcić chwilę żeby zaskoczył ,,,ok 3-4-5 sek.,potem nie ma problemu , odpala ładnie
Co to może być za objaw????? :)

Jeszcze jedno,,, coś ciągle piszczy mi podczas jazdy,,,na postoju cisza,,,,sprawdzałem //mech///koła niby spokój,,nić,
Nie jest to ciągłe ,,,chyba że już nie słyszę dobrze.
Panowie ,co to może być????? :)


Poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pozdrawiam, FOSS.
_________________
no i jest/zn A8/ i co miśki
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-06-20, 17:39   

Co do drugiego z twoich pytań. Może to być objaw kończących się klocków.
Pierwsze to jaka była przyczyna wymiany przepustnicy? Według mnie to trzeba szukać przyczyny właśnie w tym czujniku. Bo jeśli do eku podawana jest zła temperatura to nie podaje ono odpowiedniej mieszanki paliwowej. Wina może też być w układzie paliwowym. To znaczy za niskie ciśnienie w układzie lub powracanie paliwa do zbiornika. Podepnij vaga może coś wypluje.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
jaano 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2010-06-23, 11:47   

tez stawiam na zasilanie/powrot paliwa, ew. mech.regulator cisnienia na listwie - u mnie byl ten sam objaw - ze jak auto postalo to nie odpalal za 1szym razem jak zawsze, mechanicy (z ASO) tak sie silowali z pokrywami na silniku ze rozciekl sie jeden z węży doprowadzających paliwo i cieklo wprost na wydech.. dobrze ze sie to tak latwo nie zapala bez ognia.. lepiej sprawdzac raz na czas
_________________
 
 
Zedi14 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: A8
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 10
Skąd: Rumia / Pomorskie
Wysłany: 2010-06-25, 13:55   

Witam.
Podałeś zbyt mało danych aby można zasugerować rozwiązanie.
Na początek sprawdź gdzie szukać problemu - samochód czy instal. gazowa.
Pojedź kawałek na Pb - kilka kilometrów i normalnie zgaś (cały czas na wyłączonym gazie). Odpal po nocy. Będziesz wiedział gdzie się udać.
PS: mam podobny problem - jak zapomnę dojeżdżając do domu ostatnich 3-4 km przełączyć na benzynę to rano "piłuję" kilka sek. Przymierzam się do wymiany gumek (nie trzymają i zalewa świece na wyłączonym silniku - częsta awaria inst. gazowych, niestety z czasem się wyrabiają) wtrysku gazu, tylko jakoś czasu brak.
 
 
WWW.VIPLIMUZYNA 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi a8
Wiek: 34
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 43
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-06-25, 15:13   

Ja też tak miałem z tym odpalaniem okazało sie ze reduktor gazu jest nieszczelny.Załozy lem nowy i wszystko jest ok odpala na dotyk.Pozdrawiam
 
 
repsol 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 122
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 2010-06-27, 22:56   

witam
koledzy RATUJCIE nie wiem co jest z moja bestia:) odpala na dotyk jakis czas wszystko OK po miesiacu powiedzmy musze go pilowac jakies 20 minut :shock: dzisiaj w swoje urodzny o godz 22:35 wsiadlem chcac wracac do domu i dupa caly dzien malo tego caly miesiac albo i lepiej odpalał na dotyk a tu raptem musialem go chechlać 20 minut zamykalem i otwiralem to mrugala kontrolka z kluczykiem potem przestwala szlag mnie trafia juz bo nie wiem czy to pompa czy immobiliser pada co robic co robic??
:-x
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=fqqQ0w_h9X8&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=qjiyFNWsPdU&NR=1
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-06-28, 04:23   

Może to być związane z elektroniką ale również może to być padająca pompa paliwa. Częsta awaria naszych autek. Podepnij Vaga może zostały jakieś błędy.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
bizon1971 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 34
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-06-28, 17:43   

problem rozwiązałem
Wymieniłem przepływke , i czujnik temperatury silnika ---co było przyczyną-- i jest ok :)
sorki -wymieniłem przepustnice-bo była walnięta---czujnik tez walniety----przez niego zle odpalał :)
_________________
no i jest/zn A8/ i co miśki
Ostatnio zmieniony przez bizon1971 2010-06-30, 15:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-06-28, 18:22   

czyli był zwalony czujnik i wymieniłeś jeszcze dodatkowo przepustnicę i przepływkę?
po co?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
repsol 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 122
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 2010-07-01, 20:41   

witam
ja dzisiaj bylem podpiac VAG-a wypluł kilka bledow ktore pokasowałem w sumie cos tam od sondy lambda i jeszcze cos ze brak sterownika - BLAD SPORADYCZNY cokolwiek to znaczy
ogolnie sprawdzalem juz wszystko jak byl podpiety w klimie wyskoczylo 1529 i BLAD SPORADYCZNY cholera wiec co to? nie bylo w kodach czegos takiego:(
immobiliser nie chcial połaczy sie z VAG-iem i centralka tez:(
cosmusialo byc gmerane. W numerze seryjnym w VAG-u jak probowalem sie polaczyc z cetralka wyskoczylo cos takiego ///////////////////////////////////////// i probowal sie łaczyć jeszcze kilka razy jakas masakra normalnie a zeby bylo smieszniej jakies 2 godziny temu zapalil wrzucilem D i probujac ruszyc pod gore zdechl. I chechlanie od nowa ale jakas minute i zaskoczyl swoja droga ciekawe czy bledow nie zalapał trza podjechac na VAGa zobaczyc w sobote :)
teraz druga sprawa wskaznik temp raz dziala raz nie wczoraj przejechalem 4km do domu w garazu stal odpalony jeszcze ze 3 minuty i wskazówka lezała sobie w najlepsze:) dzisiaj rano bylo ok ale jak wyjezdzalem z warsztatu bylo 70st i na moich oczach opadała i caly dzien lezała sobie jak na plazy w Malibu:) czuje ze czujnik temperatury szlag trafil jak koledzy myslicie? chybaze termostat? prosilbym o jakas podpowiedz. i chyba wymienie pompe paliwa bo czuje ze cos juz ja trafia stad moze byc problem z odpaleniem. ale moge sie mylic
Pozdrawiam
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=fqqQ0w_h9X8&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=qjiyFNWsPdU&NR=1
 
 
bizon1971 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 34
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-07-02, 12:26   

czujnik temperatury silnika zawieszał się/ rano nie było ssania bo zawieszał sie na 60 st-musiałem kręcić i odpalac ze 3-4 razy /tak pokazał VAG/po zgaszeniu ostygl i potrafił zaawiesic sie na 20st silnik nawet jak by goracy to i tak dostawal za dużą dawkę paliwa/ssanie cały czas chodziło/dławił się i nie chciał odpalić.Kolega na forum z Lubina miał rację żebym wymienił czujnik, pomogło
Przed wymiana pompki paliwa radzę wymień czujnik
_________________
no i jest/zn A8/ i co miśki
 
 
repsol 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 122
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 2010-07-02, 12:58   

we wtorek jade na warsztat juz sie dogadalem ze znajomym co opiekował sie wszystkimi moimi autkami a teraz A8
mam do wymiany gume na przegubie z prawej strony bo juz smar wywala
zauwazylem to jak czyscilem czujki od ABS
wymieniam pompe paliwa czujnik teperatury i termostat i niech mi teraz cos podskoczy:)))) aaaaaaa i jeszcze trza posprawdzac moze jakie luzy sa w zawieszeniu z przodu i olej trza wymienic:)))
wiec full serwis nie ma sie co czaic jak robic to robic:)
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=fqqQ0w_h9X8&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=qjiyFNWsPdU&NR=1
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-07-03, 13:59   

Repsol , kolego jak bedziesz wymieniać pompe to popatrz tu w postach "problemy z pompą paliwową" Tam masz rysunek jak włożyć prawidłowo ten syfon od pompy paliwa . Jest tam jak go wyciągnąć i jak wsadzić spowrotem .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
repsol 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 122
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 2010-07-03, 22:39   

mdamian kolego ja tego nie bede robil osobiscie odstawiam bestie rano we wtorek do warszatu do znajomego wiem ze jak on zrobi to jest zrobione na bank dobrze
on poprostu on dawna serwisuje moje autka znam go dobre 15 lat :) i mam rabacik jak cos:)
pozdrawiam i dziekuje za porade
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=fqqQ0w_h9X8&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=qjiyFNWsPdU&NR=1
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2010-10-24, 19:32   

bizon1971 jak doszedłeś że to czujnik się wieszał, na Vagu? Ja mam ten sam problem jak odpalę go zimnego to nierówno pracuje a jak dodam gazu to gaśnie jak się rozgrzeje to już problemu nie ma. Wymieniłem czujnik ale ten zielony za czwartym cylindrem od temperatury cieczy ale nic się nie zmieniło.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.