Autor |
Wiadomość |
bizon1971
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 34 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2010-06-20, 17:21 [D2 4,2 1995 LPG] Problem z porannym odpalaniem
|
|
|
Przed zmianą czujnika temp silnika było wszystko ok ,odpalał za pierwszym razem////no ale gasł...wina czujnika i przepustnicy///./ wymieniłem tez przepustnice, - no i teraz rano muszę pokręcić chwilę żeby zaskoczył ,,,ok 3-4-5 sek.,potem nie ma problemu , odpala ładnie
Co to może być za objaw?????
Jeszcze jedno,,, coś ciągle piszczy mi podczas jazdy,,,na postoju cisza,,,,sprawdzałem //mech///koła niby spokój,,nić,
Nie jest to ciągłe ,,,chyba że już nie słyszę dobrze.
Panowie ,co to może być?????
Poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pozdrawiam, FOSS. |
_________________ no i jest/zn A8/ i co miśki |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-06-20, 17:39
|
|
|
Co do drugiego z twoich pytań. Może to być objaw kończących się klocków.
Pierwsze to jaka była przyczyna wymiany przepustnicy? Według mnie to trzeba szukać przyczyny właśnie w tym czujniku. Bo jeśli do eku podawana jest zła temperatura to nie podaje ono odpowiedniej mieszanki paliwowej. Wina może też być w układzie paliwowym. To znaczy za niskie ciśnienie w układzie lub powracanie paliwa do zbiornika. Podepnij vaga może coś wypluje. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
jaano
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2010-06-23, 11:47
|
|
|
tez stawiam na zasilanie/powrot paliwa, ew. mech.regulator cisnienia na listwie - u mnie byl ten sam objaw - ze jak auto postalo to nie odpalal za 1szym razem jak zawsze, mechanicy (z ASO) tak sie silowali z pokrywami na silniku ze rozciekl sie jeden z węży doprowadzających paliwo i cieklo wprost na wydech.. dobrze ze sie to tak latwo nie zapala bez ognia.. lepiej sprawdzac raz na czas |
_________________
|
|
|
|
|
Zedi14
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: A8
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 10 Skąd: Rumia / Pomorskie
|
Wysłany: 2010-06-25, 13:55
|
|
|
Witam.
Podałeś zbyt mało danych aby można zasugerować rozwiązanie.
Na początek sprawdź gdzie szukać problemu - samochód czy instal. gazowa.
Pojedź kawałek na Pb - kilka kilometrów i normalnie zgaś (cały czas na wyłączonym gazie). Odpal po nocy. Będziesz wiedział gdzie się udać.
PS: mam podobny problem - jak zapomnę dojeżdżając do domu ostatnich 3-4 km przełączyć na benzynę to rano "piłuję" kilka sek. Przymierzam się do wymiany gumek (nie trzymają i zalewa świece na wyłączonym silniku - częsta awaria inst. gazowych, niestety z czasem się wyrabiają) wtrysku gazu, tylko jakoś czasu brak. |
|
|
|
|
|
|
|
WWW.VIPLIMUZYNA
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi a8
Wiek: 34 Dołączył: 29 Lip 2009 Posty: 43 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-06-25, 15:13
|
|
|
Ja też tak miałem z tym odpalaniem okazało sie ze reduktor gazu jest nieszczelny.Załozy lem nowy i wszystko jest ok odpala na dotyk.Pozdrawiam |
|
|
|
|
repsol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 122 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 2010-06-27, 22:56
|
|
|
witam
koledzy RATUJCIE nie wiem co jest z moja bestia:) odpala na dotyk jakis czas wszystko OK po miesiacu powiedzmy musze go pilowac jakies 20 minut :shock: dzisiaj w swoje urodzny o godz 22:35 wsiadlem chcac wracac do domu i dupa caly dzien malo tego caly miesiac albo i lepiej odpalał na dotyk a tu raptem musialem go chechlać 20 minut zamykalem i otwiralem to mrugala kontrolka z kluczykiem potem przestwala szlag mnie trafia juz bo nie wiem czy to pompa czy immobiliser pada co robic co robic??
:-x |
_________________ http://www.youtube.com/wa...&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=fqqQ0w_h9X8&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=qjiyFNWsPdU&NR=1 |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-06-28, 04:23
|
|
|
Może to być związane z elektroniką ale również może to być padająca pompa paliwa. Częsta awaria naszych autek. Podepnij Vaga może zostały jakieś błędy. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
bizon1971
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 34 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2010-06-28, 17:43
|
|
|
problem rozwiązałem
Wymieniłem przepływke , i czujnik temperatury silnika ---co było przyczyną-- i jest ok
sorki -wymieniłem przepustnice-bo była walnięta---czujnik tez walniety----przez niego zle odpalał |
_________________ no i jest/zn A8/ i co miśki |
Ostatnio zmieniony przez bizon1971 2010-06-30, 15:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-06-28, 18:22
|
|
|
czyli był zwalony czujnik i wymieniłeś jeszcze dodatkowo przepustnicę i przepływkę?
po co? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
repsol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 122 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 2010-07-01, 20:41
|
|
|
witam
ja dzisiaj bylem podpiac VAG-a wypluł kilka bledow ktore pokasowałem w sumie cos tam od sondy lambda i jeszcze cos ze brak sterownika - BLAD SPORADYCZNY cokolwiek to znaczy
ogolnie sprawdzalem juz wszystko jak byl podpiety w klimie wyskoczylo 1529 i BLAD SPORADYCZNY cholera wiec co to? nie bylo w kodach czegos takiego:(
immobiliser nie chcial połaczy sie z VAG-iem i centralka tez:(
cosmusialo byc gmerane. W numerze seryjnym w VAG-u jak probowalem sie polaczyc z cetralka wyskoczylo cos takiego ///////////////////////////////////////// i probowal sie łaczyć jeszcze kilka razy jakas masakra normalnie a zeby bylo smieszniej jakies 2 godziny temu zapalil wrzucilem D i probujac ruszyc pod gore zdechl. I chechlanie od nowa ale jakas minute i zaskoczyl swoja droga ciekawe czy bledow nie zalapał trza podjechac na VAGa zobaczyc w sobote
teraz druga sprawa wskaznik temp raz dziala raz nie wczoraj przejechalem 4km do domu w garazu stal odpalony jeszcze ze 3 minuty i wskazówka lezała sobie w najlepsze:) dzisiaj rano bylo ok ale jak wyjezdzalem z warsztatu bylo 70st i na moich oczach opadała i caly dzien lezała sobie jak na plazy w Malibu:) czuje ze czujnik temperatury szlag trafil jak koledzy myslicie? chybaze termostat? prosilbym o jakas podpowiedz. i chyba wymienie pompe paliwa bo czuje ze cos juz ja trafia stad moze byc problem z odpaleniem. ale moge sie mylic
Pozdrawiam |
_________________ http://www.youtube.com/wa...&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=fqqQ0w_h9X8&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=qjiyFNWsPdU&NR=1 |
|
|
|
|
|
|
|
bizon1971
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 34 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2010-07-02, 12:26
|
|
|
czujnik temperatury silnika zawieszał się/ rano nie było ssania bo zawieszał sie na 60 st-musiałem kręcić i odpalac ze 3-4 razy /tak pokazał VAG/po zgaszeniu ostygl i potrafił zaawiesic sie na 20st silnik nawet jak by goracy to i tak dostawal za dużą dawkę paliwa/ssanie cały czas chodziło/dławił się i nie chciał odpalić.Kolega na forum z Lubina miał rację żebym wymienił czujnik, pomogło
Przed wymiana pompki paliwa radzę wymień czujnik |
_________________ no i jest/zn A8/ i co miśki |
|
|
|
|
repsol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 122 Skąd: Gorzów Wlkp
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
repsol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 122 Skąd: Gorzów Wlkp
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-10-24, 19:32
|
|
|
bizon1971 jak doszedłeś że to czujnik się wieszał, na Vagu? Ja mam ten sam problem jak odpalę go zimnego to nierówno pracuje a jak dodam gazu to gaśnie jak się rozgrzeje to już problemu nie ma. Wymieniłem czujnik ale ten zielony za czwartym cylindrem od temperatury cieczy ale nic się nie zmieniło. |
|
|
|
|
|