Autor |
Wiadomość |
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-12, 19:17
|
|
|
Witam!
Napisz krotko gdzie to jest aby innym kolegom oszczedzic.
Gosc wyraznie sie uczy ale brak talentu na kazdym kroku widac.
W tym konkretnym przypadku raczej bedzie tak :BRC czyli bedziesz robil ciagle.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-11-12, 19:27
|
|
|
Widze ze wszyscy znają sie na tym tu lepiej niż ci co mi to zakladali-jesli jest ktos w stanie to podłączyc prawidłowo to chetnie podjadę |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-12, 19:34
|
|
|
Witam!
kryhawrc napisał/a: | jesli jest ktos w stanie to podłączyc prawidłowo to chetnie podjadę | To zalezy gdzie jestes. Ja robilem auto pod kierunkiem jednego z kolegow przez internet ale on w Pl mieszka.
Stefan. |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-11-12, 19:37
|
|
|
jeżdze co tydzien do PL tak ze zależy gdzie trzeba jechać |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-12, 19:52
|
|
|
ja generalnie mailem podobna druciarnie jak Ty masz
i stwierdzilem, ze jak sam nie ogarne to nikt mi tego nie ogarnie (przynajmniej optycznie)..troche posiedzialem i oto rezultat:
BRC jest moze dorga ale jest na pewno dobra! Trzeba tylko znalezc kogos kto jest obeznany w takich instalkach. Ja po kupnie auta dlugo sue zastanawialem i dyskutowalem przede wszystkim tu na forum nad zmiana LPG, ale jednak sklonilem sie ku BRC. Wdalem wtedy ok. 2500zl na nowego Geniusza i 6 nowych wtryskow butle i cale podlaczenie. Potym jak juz sam to podlaczylem pojechalem do zaprzyjaznionego magika od LPG ktory rowniez ogarnia auta elektronicznie i mi wszystko ustawil tak ze na trasie jadac baaaaaaardzo przepisowo zszedlem ponizej 12 litrow <hura> mozna...aaaa...mozna |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-12, 20:00
|
|
|
Ja od poczatku mam podobnie jak Marcin. |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-11-12, 20:08
|
|
|
pewnie że mozna
Podoba mi sie to. Namówiłeś mnie- tez sobie tak zrobie <hura> |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-12, 20:14
|
|
|
co u Ciebie mnie gleboko zastanawia to jak ci BRC magicy z serwisu mogli Ci podlaczyc :
a. tak dlugie weze dolotowe do kolektora
b. dlaczego dali pomaranczowe wtryski jak ona sa 27KM/cyl co daje 216KM mocy a Ty masz przeciez 310KM. Powinienes miec najmocniejsze zolte (40KM/cyl) w szczegolnosci ze masz tylko jednego Geniusa Max.
c. dolot LPG do listew powinien byc rownomierny dla obu.
No...to niech Ci uporzadkuja te kilometry wezy i doprowadza odpowiednio zasilanie to powinno chodzic. Moim zdaniem silnik kuleje przez zbyt slabe wtryski. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2014-11-12, 20:53, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-11-12, 20:16
|
|
|
wspomne im o tym na pewno-dzieki |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-12, 20:20
|
|
|
kryhawrc napisał/a: | wspomne im o tym na pewno-dzieki |
mozesz im pokazac moje fotki na wzor ale chcialbym ich miny widziec : <hehe> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-11-12, 20:32
|
|
|
kryhawrc, Jedź niech ci poprawią bo inaczej stracisz gwarancję.
Ciekawe skąd podciśnienie wzięte czyżby z 1 cylindra?
martin_rs4 napisał/a: |
mozesz im pokazac moje fotki na wzor ale chcialbym ich miny widziec : <hehe> |
Bo jeszcze się nauczą robić porządnie! |
_________________
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-11-12, 21:16
|
|
|
martin_rs4
co do mocy wtrysków to nie jestem pewien ale chyba sie pomyliłes. Moc taka jak napisałes ,tylko że w KW a nie KM |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-12, 21:35
|
|
|
to brc to jakiś żart ????
to nigdy nie będzie pracowało poprawnie !!!!!
ŻAL .PL |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-12, 21:37
|
|
|
martin_rs4, - ja na twoim miejscu też bym się nie cieszył ale mniejsza z tym chcieli brc to mają drut tylko szkoda motoru
-dolot do listew nie ma znaczenia tylko listwa wkrętka !!!!!!!! |
|
|
|
|
|
|
|
jamiolkowski
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: S8
Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2013 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-12, 22:11
|
|
|
Witam,
Panowie co sądzicie o poniższym zestawie, wszystko oparte na KME:
KME: NEVO
Reduktor: R2 TWIN
Wtryski: HANA
Cena: około 4000zł.
W Energy GAZ za BRC: 6500zł.
Dzięki uprzejmości kolegów w innych zakładach za BRC udało mi się zejść z ceny, ale z fakturą VAT jest około 6000zł.
Co inny warsztat to polecają co innego.
Co inna osoba na forum poleca to co innego.
Wiem że 50% sukcesu to instalator więc nie widzę sensu sugerować komuś STAGA bądź BRC skoro sam upiera się na KME.
Redaktor wygląda fajnie, zdjęcie poniżej.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
image.jpg
|
|
Plik ściągnięto 1595 raz(y) 14,27 KB |
|
_________________ Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|