Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 4.2PB ] Jaka instalacja LPG ??  
Autor Wiadomość
artur v8 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 15
Skąd: Chełm
Wysłany: 2010-01-04, 21:43   

Dołączam się do tematu na razie jeżdżę na PB ale wcześniej jeździłem A6 V6 150KM założoną miała instalację PRINS naprawdę żadnych problemów filtry i membrany mieniane w czas a co najważniejsze regulacji Prins ma to do siebie że po jakichkolwiek ingerencjach można go łatwo zresetować do ustawień początkowych zaprogramowanych do auta przy ostatniej regulacji po przez wyjęcie bezpiecznika. Miałem Jeepa z BRC i powiem że też bez kłopotów chociaż założyłem instalację i po 8 miesiącach zamieniłem na A6 więc zakładam jedną z tych dwóch instalacji.
_________________
4,2 ABZ
 
 
miracledrug2 
Użytkownik


Rocznik: 1990
Silnik cm3: 2.3
Skrzynia: wajcha
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: dobrym audi
Wiek: 39
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3
Skąd: lublin
Wysłany: 2010-01-20, 14:28   ...

....
Ostatnio zmieniony przez miracledrug2 2010-03-29, 14:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
AMSTAFF 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 297
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2010-01-20, 15:04   

czy to jest warsztat pana Dziuby?
 
 
miracledrug2 
Użytkownik


Rocznik: 1990
Silnik cm3: 2.3
Skrzynia: wajcha
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: dobrym audi
Wiek: 39
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3
Skąd: lublin
Wysłany: 2010-01-20, 19:33   

tak, to ten zakład.
 
 
pawel 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 106
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-01-23, 19:46   

a czy ktos wie cos o instalacji valtek
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-01-23, 20:01   

pawel napisał/a:
a czy ktos wie cos o instalacji valtek


Valtek to nie instalacja tylko producent elektrozaworów i wtrysków gazowych.Raczej niska półka.
_________________

 
 
pawel 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 106
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-01-23, 20:15   

tak jak mowisz bo mam takie wtryskiwacze , a jak moge sprawdzic jakiej firmy ma instalacje , a ja szczerz mowiac nie mam zabardzo o tym pojecia
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-01-23, 20:33   

Najlepiej w papierach ;-) Zobacz jaki masz reduktor i jaki ECU gazowy.
_________________

 
 
domin1212 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Dsg
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 35
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 91
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2010-02-04, 11:31   

Witam ja jutro odbieram właśnie swoją A8 od gazownika zdecydowałem sie na STAGA 300-8 koszt założenia 4000zł zdecydowałem się na taka instalke ponieważ sam mi polecił ją i stwirdził że nie ma sensu przepłacać za Prinsa którego oczywiście też mi zakładał ale w mercedesie Clk a po drugie mam do niego zaufanie bo już mi w 3 autach zakładał w tym tez w silniku V6 i wszystko było ok! Ale jak odbiore autko to napisze jakie wrażenia i jak chodzi! Adres zakładu to Wieluń ul. warszawska nr nie pamiętam ale jak ktos bedzie potrzebował to sprawdzę Pozdrawiam !!!
_________________
$$$Domin$$$
.
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-02-04, 12:29   

Stag jak będzie dobrze skalibrowany to będzie hulał jak talala.Zależy jakie ci wsadził listwy i parownik.Ale pewnie zna się na rzeczy i badziewia nie wsadził.
_________________

 
 
wojti_sopot 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2010-02-05, 21:43   

Witam.
Polecam nie jeden ale dwa parowniki, miedź 8, magic jet, stag premium.
 
 
domin1212 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Dsg
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 35
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 91
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2010-02-06, 18:18   

Witam moja a8 na gaziku chodzi rewelacyjnie myślałem że będzie gorzej ale jest prawie tak samo jak na bp a czemu prawie ponieważ jak jej depne do spodu to jak dojdzie obrotomierz do 6tyś to ciągnie równomiernie ale jak przekroczy 6 tyś to dostaje jeszcze lepszego kopa i tak do prawie 7 tyś i następny bieg i tak w koło. Jest to fajny efekt bo czujesz się jak by turbo się załączało! Ale myśle że to jest spowodowane tym że jest teraz ustawiona instalacja na ułożenie się i dopiero po 1000km na przeglądzie ustawi mi jak powidło być! A bebechy jakie mi wsadził pod maskę to 2 parowniki- AVOLI ZETA/S, Układ sterujący - STAG 300-8, Listwa wtryskowa - VALTEC i butla 69l. Pozdrawiam :-)
_________________
$$$Domin$$$
.
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-02-06, 19:18   

Czyli graty nie za tęgie masz,póki nowe to pochodzi jeszcze,no ale cena mówi sama za siebie.
_________________

 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-02-06, 22:46   

domin1212 napisał/a:
Witam moja a8 na gaziku chodzi rewelacyjnie myślałem że będzie gorzej ale jest prawie tak samo jak na bp a czemu prawie ponieważ jak jej depne do spodu to jak dojdzie obrotomierz do 6tyś to ciągnie równomiernie ale jak przekroczy 6 tyś to dostaje jeszcze lepszego kopa i tak do prawie 7 tyś i następny bieg i tak w koło. Jest to fajny efekt bo czujesz się jak by turbo się załączało! Ale myśle że to jest spowodowane tym że jest teraz ustawiona instalacja na ułożenie się i dopiero po 1000km na przeglądzie ustawi mi jak powidło być! A bebechy jakie mi wsadził pod maskę to 2 parowniki- AVOLI ZETA/S, Układ sterujący - STAG 300-8, Listwa wtryskowa - VALTEC i butla 69l. Pozdrawiam :-)


Raczej chodziło ci o Zavoli Zeta/S . Jeśli masz nową instalke to jakoś będzie ale z doświadczenia wiem że przy większych pojemnościach silników nie zdają egzaminu. :) Samochód po prostu się dławi.
_________________

 
 
Danio 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 195
Skąd: Długołęka/Wrocław
Wysłany: 2010-02-06, 23:03   

A czy może mi ktos powiedziec cos o instalacji włoskiej "Zenit", wydajnosc parownika do 360 KM, 2 listwy "matrix" (po 500zł szt.) zapłaciłem za całosc 4.400 zł po małej znajomosci
_________________
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.