Autor |
Wiadomość |
artur v8
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8
Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 15 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2010-01-04, 21:43
|
|
|
Dołączam się do tematu na razie jeżdżę na PB ale wcześniej jeździłem A6 V6 150KM założoną miała instalację PRINS naprawdę żadnych problemów filtry i membrany mieniane w czas a co najważniejsze regulacji Prins ma to do siebie że po jakichkolwiek ingerencjach można go łatwo zresetować do ustawień początkowych zaprogramowanych do auta przy ostatniej regulacji po przez wyjęcie bezpiecznika. Miałem Jeepa z BRC i powiem że też bez kłopotów chociaż założyłem instalację i po 8 miesiącach zamieniłem na A6 więc zakładam jedną z tych dwóch instalacji. |
_________________ 4,2 ABZ |
|
|
|
|
|
|
|
miracledrug2
Użytkownik
Rocznik: 1990
Silnik cm3: 2.3
Skrzynia: wajcha
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: dobrym audi
Wiek: 39 Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3 Skąd: lublin
|
Wysłany: 2010-01-20, 14:28 ...
|
|
|
.... |
Ostatnio zmieniony przez miracledrug2 2010-03-29, 14:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2010-01-20, 15:04
|
|
|
czy to jest warsztat pana Dziuby? |
|
|
|
|
miracledrug2
Użytkownik
Rocznik: 1990
Silnik cm3: 2.3
Skrzynia: wajcha
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: dobrym audi
Wiek: 39 Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3 Skąd: lublin
|
Wysłany: 2010-01-20, 19:33
|
|
|
tak, to ten zakład. |
|
|
|
|
|
|
|
pawel
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 106 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2010-01-23, 19:46
|
|
|
a czy ktos wie cos o instalacji valtek |
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-01-23, 20:01
|
|
|
pawel napisał/a: | a czy ktos wie cos o instalacji valtek |
Valtek to nie instalacja tylko producent elektrozaworów i wtrysków gazowych.Raczej niska półka. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pawel
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 106 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2010-01-23, 20:15
|
|
|
tak jak mowisz bo mam takie wtryskiwacze , a jak moge sprawdzic jakiej firmy ma instalacje , a ja szczerz mowiac nie mam zabardzo o tym pojecia |
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-01-23, 20:33
|
|
|
Najlepiej w papierach ;-) Zobacz jaki masz reduktor i jaki ECU gazowy. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
domin1212
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Dsg
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 35 Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 91 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2010-02-04, 11:31
|
|
|
Witam ja jutro odbieram właśnie swoją A8 od gazownika zdecydowałem sie na STAGA 300-8 koszt założenia 4000zł zdecydowałem się na taka instalke ponieważ sam mi polecił ją i stwirdził że nie ma sensu przepłacać za Prinsa którego oczywiście też mi zakładał ale w mercedesie Clk a po drugie mam do niego zaufanie bo już mi w 3 autach zakładał w tym tez w silniku V6 i wszystko było ok! Ale jak odbiore autko to napisze jakie wrażenia i jak chodzi! Adres zakładu to Wieluń ul. warszawska nr nie pamiętam ale jak ktos bedzie potrzebował to sprawdzę Pozdrawiam !!! |
_________________ $$$Domin$$$
.
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-02-04, 12:29
|
|
|
Stag jak będzie dobrze skalibrowany to będzie hulał jak talala.Zależy jakie ci wsadził listwy i parownik.Ale pewnie zna się na rzeczy i badziewia nie wsadził. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2010-02-05, 21:43
|
|
|
Witam.
Polecam nie jeden ale dwa parowniki, miedź 8, magic jet, stag premium. |
|
|
|
|
domin1212
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Dsg
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 35 Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 91 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2010-02-06, 18:18
|
|
|
Witam moja a8 na gaziku chodzi rewelacyjnie myślałem że będzie gorzej ale jest prawie tak samo jak na bp a czemu prawie ponieważ jak jej depne do spodu to jak dojdzie obrotomierz do 6tyś to ciągnie równomiernie ale jak przekroczy 6 tyś to dostaje jeszcze lepszego kopa i tak do prawie 7 tyś i następny bieg i tak w koło. Jest to fajny efekt bo czujesz się jak by turbo się załączało! Ale myśle że to jest spowodowane tym że jest teraz ustawiona instalacja na ułożenie się i dopiero po 1000km na przeglądzie ustawi mi jak powidło być! A bebechy jakie mi wsadził pod maskę to 2 parowniki- AVOLI ZETA/S, Układ sterujący - STAG 300-8, Listwa wtryskowa - VALTEC i butla 69l. Pozdrawiam :-) |
_________________ $$$Domin$$$
.
|
|
|
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-02-06, 19:18
|
|
|
Czyli graty nie za tęgie masz,póki nowe to pochodzi jeszcze,no ale cena mówi sama za siebie. |
_________________
|
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-02-06, 22:46
|
|
|
domin1212 napisał/a: | Witam moja a8 na gaziku chodzi rewelacyjnie myślałem że będzie gorzej ale jest prawie tak samo jak na bp a czemu prawie ponieważ jak jej depne do spodu to jak dojdzie obrotomierz do 6tyś to ciągnie równomiernie ale jak przekroczy 6 tyś to dostaje jeszcze lepszego kopa i tak do prawie 7 tyś i następny bieg i tak w koło. Jest to fajny efekt bo czujesz się jak by turbo się załączało! Ale myśle że to jest spowodowane tym że jest teraz ustawiona instalacja na ułożenie się i dopiero po 1000km na przeglądzie ustawi mi jak powidło być! A bebechy jakie mi wsadził pod maskę to 2 parowniki- AVOLI ZETA/S, Układ sterujący - STAG 300-8, Listwa wtryskowa - VALTEC i butla 69l. Pozdrawiam :-) |
Raczej chodziło ci o Zavoli Zeta/S . Jeśli masz nową instalke to jakoś będzie ale z doświadczenia wiem że przy większych pojemnościach silników nie zdają egzaminu. Samochód po prostu się dławi. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2010-02-06, 23:03
|
|
|
A czy może mi ktos powiedziec cos o instalacji włoskiej "Zenit", wydajnosc parownika do 360 KM, 2 listwy "matrix" (po 500zł szt.) zapłaciłem za całosc 4.400 zł po małej znajomosci |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
|