Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2014-01-07, 19:40
|
|
|
brother napisał/a: | ja kupiłem pół metra specjalnego węża w Agromie do tego kolanko,bo wąż odmy jest w jednym miejscu zagięty mocno. |
I w taki sposób mamy pół traktor , pół A8 , sorki kolego , ale takie przeróbki to tylko w maluchach .
Wiem , że trochę drożej wyjdzie poszukać odmy , ale na allegro dostaniesz używki w dobrym stanie za 100 zł .
Choć i nowa jedna kosztuje coś koło 200 zł . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-01-07, 20:02
|
|
|
Nowe odmy w ASO to groszowe sprawy, a nowe to nowe.. Przecież tego się nie wymienia co 10tys. km |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
LoveAudiA8
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 12 Lip 2013 Posty: 17 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2014-01-07, 20:58
|
|
|
Dokładnie wole kupić nowe odmy i miec spokoj na dłuższy czas . |
_________________
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2014-01-07, 22:32
|
|
|
LoveAudiA8 napisał/a: | Witam koledzy .Znalazłem już wiejsce wycieku jest to Odma od strony kierowcy |
<okioki> <brawo2> <brawo2> <brawo2> <okioki>
LoveAudiA8 napisał/a: | Wolał bym sam bo nie lubię jak ktoś grzebie przy mojej A8 .Jaka skomplikowana jest wymiana Odmy ? |
zrobisz to spokojnie sam... <okioki> |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
brother
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51 Dołączył: 12 Wrz 2013 Posty: 30 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 2014-01-08, 17:33
|
|
|
mdamian napisał/a: | I w taki sposób mamy pół traktor , pół A8 , |
W taki sposób,poprawiamy fabrykę,i wydajemy 15 zł.a nie na kawałek węża 200zł. ale mam to ogólnie gdzieś,dla mnie to możecie całe pensje w serwisie zostawiać i jeszcze rentę babci !!!!! |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-01-08, 19:26
|
|
|
brother napisał/a: | mdamian napisał/a: | I w taki sposób mamy pół traktor , pół A8 , |
W taki sposób,poprawiamy fabrykę,i wydajemy 15 zł.a nie na kawałek węża 200zł. ale mam to ogólnie gdzieś,dla mnie to możecie całe pensje w serwisie zostawiać i jeszcze rentę babci !!!!! |
Jak masz dobre zniżki to nie kosztuje 200zł. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2014-01-08, 20:10
|
|
|
Mogę tylko powiedzieć że te przewody z agromy są wytrzymalsze na ciśnienie i bardziej odporne na oleje. I na dodatek są dużo lepiej zbrojone. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2014-01-08, 20:12
|
|
|
brother napisał/a: | mdamian napisał/a:
I w taki sposób mamy pół traktor , pół A8 ,
W taki sposób,poprawiamy fabrykę,i wydajemy 15 zł.a nie na kawałek węża 200zł. ale mam to ogólnie gdzieś,dla mnie to możecie całe pensje w serwisie zostawiać i jeszcze rentę babci !!!!! |
No przepraszam , skoro dla ciebie 200 zł to są kolosalne pieniądze , to co zrobisz jak skończą się tobie tarcze i klocki , nie mówiąc o zawieszeniu czy rozrządzie , gdzie nawet chińskie zamienniki to koszt około 800-1400 zł .
Kupiłeś Auto z wyższej półki , a zakup to jest połowa , druga połowa to utrzymanie auta .
Nie trzeba tego robić w serwisie ASO , można auto naprawić pod domem ( jeśli masz warunki i zdolności manualne ) Ale części kosztują $$$ do tego auta . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-08, 20:36
|
|
|
bez urazu
my jako naród zaginamy czas i przestrzeń
i co ma auto do tego a 8 czy jakiś ford opel
wiesz odme niech sobie robi jak chce i z tego co chce bo to looto
ale hamulce w każdym aucie i zawieszenie opony mają być sprawne i nie ma znaczenie model auta
to tak jak kolega pojechał oplem na wymianę opon skasowali go 50 zł
pojechał A8i chcieli 120 -padł tekst nie stać pana ma pan takie auto i jeszcze pan się targuje |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-08, 20:55
|
|
|
Panowie odbiegacie od tematu. Osobiście tez wolał bym założyć jakis agro wąż który jest o wiele lepszy jakościowo od oryginału i miec te PLNy w kieszeni na piwko czy paliwo. U mnie odma była w stanie agonii jak kupiłem A8 i poszedł zastępczy przewód bo nie było czasu szukać po serwisach takiej pierdółki.
Temat w zasadzie rozwiązany więc\ kończymy dyskusje i dla potomnych niech będzie. |
|
|
|
|
|
|
|
|