Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
nynek16
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 30 Gru 2010 Posty: 134 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: 2011-01-31, 13:20
|
|
|
no tak jak jesteś pewien że to jest właśnie to, to najlepiej wyjąć cały zacisk delkatnie wysunąć tłok z niego przy pomocy hamulca bardz0 drobnym papierem np 2000 i wodą wyszlifować delikatnie nasmarować płynem hamulcowym i zobaczysz wtedy ja tak robiłem (tylko i mnie ciężko chodziło jedno koło delikatnie ciągle hamowało, bo troszke rdzy było na tłoku) i przeszło jeżdże kilka ładnych tygodni i narazie spokój |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników. |
|
|
|
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2011-03-14, 16:48
|
|
|
Ja ostatnio po zakupie auta miałem wymieniane klocki na TRW piszczą masakrycznie , szczególnie jak się nagrzeją, tarcze są jeszcze oryginalne. Może wie ktoś co z tym zrobić? Czy te klocki się ułożą i przestaną piszczeć czy to normalka w tych modelach?
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2011-03-14, 17:29
|
|
|
spróbuj zastosować gumowe podkładki między klocek a zacisk, dostałem taki gadżet razem z klockami i tarczami co ma zapobiegać drżeniu klocka czy jakoś tak i eliminować pisk albo zamiast podkładki smar miedziany, może coś to pomoże |
|
|
|
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2011-03-18, 21:46
|
|
|
trw piszczy wiem bo mam, po prostu mieszanka ścierna na klocku na taki skład że do a8 nie pasuje :-P mam tarcze i klocki trw i piszczy P |
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-03-25, 17:52
|
|
|
TRW piszczy, mam i żałuję, jak trochę kasy odłożę to chyba wymienię klocki bo jak przyjdzie lato będzie jeszcze gorzej, jakoś mi tak głupio gdy dojeżdżam do krzyżówki swoją A8 z piskiem, wszyscy się rozglądają tylko :-P |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2011-03-29, 12:22
|
|
|
haha u mnie to samo jakbym podjeżdżał jakimś Jelczem , w środku jeszcze w miarę ( zamknięte szyby ) ale spróbujcie otworzyć okno przy podjeżdżaniu do skrzyżowania to dopiero jest pisk. Może ktoś wie na jakie klocki wymienić to oryginalnych tarcz, może ATE ? A czy te podkładki nie wpływają na bezpieczeństwo ?
Pozdro |
_________________
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2011-03-30, 08:22
|
|
|
mdamian napisał/a: | sebos17 napisał/a: | wymienię klocki |
u mnie też piszczało , tak jak by pterodaktyl latał nade mną . Jak hamowałem to piszczało , wymieniłem klocki i teraz jak hamuję to jest ogromna cisza , nareszcie . |
Jaki masz zestaw- tarcze + klocki ? |
_________________
|
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2011-03-30, 15:26
|
|
|
podkładki wpływają tylko na te piski są grubości 1mm i zabezpieczają klocek przed tarciem o zacisk niwelując pisk, tak samo działa smar miedziany tylko szybciej się zużywa |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
|
|
|
|
|
|
|
Maciex
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 33 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 137 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-04-12, 21:39
|
|
|
to jest do D3! |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2011-04-13, 14:37
|
|
|
haha niezły jestem no właśnie wydawały mi się podejrzanie tanie... ale wydawało mi się ze to do mojego rocznika a napisane jest jak wół że do Audi A8 4E 07/2003-, wszystkie wersje silnikowe, kody wyposażenia 1LG, 1LC ale ta z drugiego linku też chyba nie te bo to po lifcie A8 d2 jest a ja mam 95 rocznik |
_________________
|
|
|
|
|
|