Autor |
Wiadomość |
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-11-11, 11:04
|
|
|
Po obejrzeniu filmików wnoszę iż ... kolejna rzecz jaką z chęcią sam naprawię
Wymiana pompek - w moim przypadku (A8D3) 2-ch z obu stron wygląda na ciekawą naprawę
(tylko gaśnica w pobliżu i już.)
A wiem że pomocniczą mam z problemami bo pali mi bezpiecznik od niej i nie działa
ale - no właśnie jest i ALE !! -> oczywiście mam butle nad bakiem bedzie drętwo ją wyciągać |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
|
|
|
johnderek
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 29 Skąd: Miętkie
|
Wysłany: 2015-11-12, 00:39
|
|
|
A powidzcie mi jeszcze jedno... Bo ja robiłem remont silnika planowanie głowic wymiana rozrzadu i mój mechanik składał rozrząd bez blokad problem z pompką rozwiązany i auto kuleje nie wkręca się na obroty wyskakują zapłony i cięzko pali...może być to powód zle ustawionego rozrzadu? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-11-12, 02:00
|
|
|
johnderek napisał/a: | problem z pompką rozwiązany... |
Noi co było?
johnderek napisał/a: | Bo ja robiłem remont silnika planowanie głowic wymiana rozrzadu i mój mechanik składał rozrząd bez blokad (...) auto kuleje nie wkręca się na obroty wyskakują zapłony i cięzko pali...może być to powód zle ustawionego rozrzadu? |
Oczywiście, że źle ustawiony rozrząd może być przyczyną.... o ile problem z paliwem rzeczywiście został w pełni opanowany |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-12, 08:06
|
|
|
nie masz lpg ?
było by jasne a tak to
może być pompa pasek i jeszcze multum spraw |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-11-12, 23:34
|
|
|
FOSS napisał/a: | johnderek napisał/a: | problem z pompką rozwiązany... |
Noi co było?
|
W koncu ktos nalał paliwa do kosza i pompka pociagneła...
johnderek napisał/a: | A powidzcie mi jeszcze jedno... Bo ja robiłem remont silnika planowanie głowic wymiana rozrzadu i mój mechanik składał rozrząd bez blokad problem z pompką rozwiązany i auto kuleje nie wkręca się na obroty wyskakują zapłony i cięzko pali...może być to powód zle ustawionego rozrzadu? |
Szacun, gdzies go znalazł? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
johnderek
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 29 Skąd: Miętkie
|
Wysłany: 2015-11-14, 13:37
|
|
|
FOSS, Pompka paliwa którą kupiłem jako nowa była uszkodzona.
pepi, niestety nie mam instalacji bym ją założył ale czy jakiś gazownik założy jak auto nie pracuje jak powinno?pewnie będzie ciężko już mnie tak nerwy biorą ze masakra... włożyłem w swoje a8 w ciągu roku 15tyś jak nie lepiej i auto nie jezdzi...
szeryfisch, ten mechanik to mój kolega ze szkoły i robi w zakładzie a po pracy dorabia no i troche się zna widocznie ale pewien nie jest czy złożył dobrze niestety nie ma tych blokad... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-14, 13:42
|
|
|
kolego ja dałem za swoją 8 tys dwa lata temu
co prawda wymieniłem automat ale tanio udało mi się kupić i motor z winy napinaczy chinoli
ale jest ok
A te twoje 15 koła jak masz takiego mechanika to i drugie 15 trzeba |
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-11-14, 20:30
|
|
|
wałki bez blokad i pewnie wał na OT . |
|
|
|
|
|
|
|
johnderek
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 29 Skąd: Miętkie
|
Wysłany: 2015-11-15, 18:06
|
|
|
W okolicach szczytna Ewentualnie Olsztyna jakiś dobry warsztat? mój znajomy gazownik twierdzi że może to być coś z Elektroniką bo jeśli miałby to być rozrząd to by ciągle chodziła źle a nie czym bardziej rozgrzana to gorzej... a tak na marginesie z lewej strony od kierowcy przed przednim kołem na dole jest coś w stylu bezpiecznika... są tam przykręcone kabelki taka jak by tablica rozdzielcza do czego to służy? |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-11-15, 19:28
|
|
|
opornica wentylatora chłodnicy. |
|
|
|
|
johnderek
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 29 Skąd: Miętkie
|
Wysłany: 2015-11-15, 21:52
|
|
|
Ok dzięki chłopaki za podpowiedzi...Pozdro |
|
|
|
|
|
|
|
johnderek
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 29 Skąd: Miętkie
|
Wysłany: 2015-11-15, 21:56
|
|
|
michalwruszak, Kurcze trochę daleko żeby jeszcze audi było w stanie tam dotrzeć o własnych siłach... |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-16, 07:35
|
|
|
no to masz dobrego fachowca
Ale pasek można ustawić bez blokad tylko trzeba dekle zerwać |
|
|
|
|
|
|
|
johnderek
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 29 Skąd: Miętkie
|
Wysłany: 2015-11-16, 09:18
|
|
|
pepi, jak to beż blokad....? pisaliście że bez blokad to ciężko jest....:) |
|
|
|
|
|