Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB ] Dziwny problem z pompką paliwa...Pomocy  
Autor Wiadomość
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-11-11, 11:04   

Po obejrzeniu filmików wnoszę iż ... kolejna rzecz jaką z chęcią sam naprawię :]
Wymiana pompek - w moim przypadku (A8D3) 2-ch z obu stron wygląda na ciekawą naprawę :)
(tylko gaśnica w pobliżu i już.)

A wiem że pomocniczą mam z problemami bo pali mi bezpiecznik od niej i nie działa :P

ale - no właśnie jest i ALE !! -> oczywiście mam butle nad bakiem <hmm> bedzie drętwo ją wyciągać <cicho>
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
johnderek 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Miętkie
Wysłany: 2015-11-12, 00:39   

A powidzcie mi jeszcze jedno... Bo ja robiłem remont silnika planowanie głowic wymiana rozrzadu i mój mechanik składał rozrząd bez blokad problem z pompką rozwiązany i auto kuleje nie wkręca się na obroty wyskakują zapłony i cięzko pali...może być to powód zle ustawionego rozrzadu?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-11-12, 02:00   

johnderek napisał/a:
problem z pompką rozwiązany...

Noi co było?

johnderek napisał/a:
Bo ja robiłem remont silnika planowanie głowic wymiana rozrzadu i mój mechanik składał rozrząd bez blokad (...) auto kuleje nie wkręca się na obroty wyskakują zapłony i cięzko pali...może być to powód zle ustawionego rozrzadu?

Oczywiście, że źle ustawiony rozrząd może być przyczyną.... o ile problem z paliwem rzeczywiście został w pełni opanowany :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-12, 08:06   

nie masz lpg ?
było by jasne a tak to
może być pompa pasek i jeszcze multum spraw
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-11-12, 23:34   

FOSS napisał/a:
johnderek napisał/a:
problem z pompką rozwiązany...

Noi co było?


W koncu ktos nalał paliwa do kosza i pompka pociagneła...


johnderek napisał/a:
A powidzcie mi jeszcze jedno... Bo ja robiłem remont silnika planowanie głowic wymiana rozrzadu i mój mechanik składał rozrząd bez blokad problem z pompką rozwiązany i auto kuleje nie wkręca się na obroty wyskakują zapłony i cięzko pali...może być to powód zle ustawionego rozrzadu?


Szacun, gdzies go znalazł?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
johnderek 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Miętkie
Wysłany: 2015-11-14, 13:37   

FOSS, Pompka paliwa którą kupiłem jako nowa była uszkodzona.
pepi, niestety nie mam instalacji bym ją założył ale czy jakiś gazownik założy jak auto nie pracuje jak powinno?pewnie będzie ciężko już mnie tak nerwy biorą ze masakra... włożyłem w swoje a8 w ciągu roku 15tyś jak nie lepiej i auto nie jezdzi...
szeryfisch, ten mechanik to mój kolega ze szkoły i robi w zakładzie a po pracy dorabia no i troche się zna widocznie ale pewien nie jest czy złożył dobrze niestety nie ma tych blokad...
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-14, 13:42   

kolego ja dałem za swoją 8 tys dwa lata temu :]
co prawda wymieniłem automat ale tanio udało mi się kupić i motor z winy napinaczy chinoli
ale jest ok
A te twoje 15 koła jak masz takiego mechanika to i drugie 15 trzeba <boisie>
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-11-14, 20:30   

wałki bez blokad i pewnie wał na OT . <onienie>
 
 
johnderek 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Miętkie
Wysłany: 2015-11-15, 18:06   

W okolicach szczytna Ewentualnie Olsztyna jakiś dobry warsztat? mój znajomy gazownik twierdzi że może to być coś z Elektroniką bo jeśli miałby to być rozrząd to by ciągle chodziła źle a nie czym bardziej rozgrzana to gorzej... a tak na marginesie z lewej strony od kierowcy przed przednim kołem na dole jest coś w stylu bezpiecznika... są tam przykręcone kabelki taka jak by tablica rozdzielcza do czego to służy?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-11-15, 18:45   

Troche dalej ale warto - http://www.serwis-smp.pl/
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-11-15, 19:28   

opornica wentylatora chłodnicy.
 
 
johnderek 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Miętkie
Wysłany: 2015-11-15, 21:52   

Ok dzięki chłopaki za podpowiedzi...Pozdro
 
 
johnderek 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Miętkie
Wysłany: 2015-11-15, 21:56   

michalwruszak, Kurcze trochę daleko żeby jeszcze audi było w stanie tam dotrzeć o własnych siłach...
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-16, 07:35   

no to masz dobrego fachowca :]
Ale pasek można ustawić bez blokad tylko trzeba dekle zerwać :]
 
 
johnderek 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Miętkie
Wysłany: 2015-11-16, 09:18   

pepi, jak to beż blokad....? <hmm> pisaliście że bez blokad to ciężko jest....:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.