Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB ] Dziwny problem z pompką paliwa...Pomocy  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-11-16, 11:06   

No własnie cięzko dlatego wymyslili te blokady :)
 
 
johnderek 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Miętkie
Wysłany: 2015-11-16, 18:11   

A no to się zgadza... a u mnie był taki problem że jak oddalismy głowice do regeneracji to wszystkie zaznaczone miejsca przez mojego mechanika pozamieniali i on zrobił to po prostu na oko...:/ale kurcze czy jeśli był by to rozrząd to samochod odpalał by normalnie a po minucie albo kilku zaczynał by przerywać i gasnąć? powinien chyba jednakowo chodzić....
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-11-16, 18:48   

"na oko to chłop w szpitalu umarł" :] <cicho>
 
 
johnderek 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Miętkie
Wysłany: 2015-11-16, 22:18   

Marcin1981, haha no masz rację <faktycznie> ale może ktoś mi powie czy od rozrządu silnik może chodzić dobrze jak jest całkiem zimny a po przejechaniu na przykład 400 metrów zaczyna przerywać a po kilometrze gasnie i cięzko ma odpalić a jak jeszcze troche się go pomęczy to wogóle nie daje znaku życia...moim zdaniem jest to mechaniczne uszkodzenie i powinno być tak samo czy zimny czy ciepły...
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-11-16, 23:15   

A zrób taki test - jak po odpaleniu i tych kilkuset metrach Ci zdechnie, to wlej do baku ze 2-3 litry i spróbuj odpalić. Jak sytuacja się powtórzy, czyli pochodzi chwile i zdechnie, to masz ewidentnie coś nie tak z pompą.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-11-16, 23:53   

zimny silnik po odpaleniu ma bogatą dawkę paliwa i inny kąt zapłonu ,czyli ssanie .Nie wierze że twój kolega 25L (z całym szacunkiem ) ogarnia ten silnik . powiem tak koła rozrządu w tych silnikach są pływające ,czyli zakładasz blokady luzujesz koła rozrządu ,ustawiasz wał na znaki które znajdują sie na połączeniu silnika z asb dokręcasz koła wałków rozrządu i wtedy jest ok .o ile wałki są dobrze ustawione po naprawie głowicy ,pod pokrywami zaworów też są znaki na wałkach. A bez tego szukanie wiatru w polu .
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-11-17, 04:46   

Marcin1981 napisał/a:
zimny silnik po odpaleniu ma bogatą dawkę paliwa i inny kąt zapłonu ,czyli ssanie .Nie wierze że twój kolega 25L (z całym szacunkiem ) ogarnia ten silnik . powiem tak koła rozrządu w tych silnikach są pływające ,czyli zakładasz blokady luzujesz koła rozrządu ,ustawiasz wał na znaki które znajdują sie na połączeniu silnika z asb dokręcasz koła wałków rozrządu i wtedy jest ok .o ile wałki są dobrze ustawione po naprawie głowicy ,pod pokrywami zaworów też są znaki na wałkach. A bez tego szukanie wiatru w polu .

no dokładnie,po tym zabiegu będziesz miał pewność że rozrząd dobrze ustawiony, ale koniecznie dekle muszą być zwalone
 
 
Śmiechu 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2 QUATRO
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 27 Maj 2015
Posty: 27
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2015-11-17, 20:38   

czujnik indukcyjny sprawdz jaka ma opornosc na zimnym i na cieplym
cisnienie paliwa ile pompuje bar przed listwa, czy trzyma cisnienie caly czas jak pracuje silnik oraz czy w spalinach nie czuc paliwa
jak koledzy wyzej napisali rozrzad poprawnie ustawic
sprawdz bloki http://www.qap-auto.com/f...20APU%20ARG.pdf
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-17, 21:33   

blokady tylko ułatwiają pracę i po ich zamontowaniu mamy pewność a jak się nie ma blokad to może być dobrze jak się ma troszkę oleju w głowie
tylko piąty cylinder ma być w górze jak się nie mylę i wałki na znakach
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-11-17, 23:05   

pepi, w 4 zaworowych chyba 1 cylinder to Ot a w 5 zaw piąty
_________________

 
 
Peter-s8 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: mazowiecki
Wysłany: 2015-11-17, 23:22   

Dosłownie w Przedlifcie 1 cylinder to górny martwy punkt i wtedy mamy na prawidłowo rozrząd ustawiony i oczywiście trzeba dekle zaworowe obydwa zrzucić i tam też na zębatkach mamy punkty do zgrania cala filozofia



Pozdrawiam
_________________
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-18, 10:00   

być może ja wszystkiego nie wiem :]
ja jak robię to albo mam blokady albo przed robotą googluję <hihi>
 
 
johnderek 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Miętkie
Wysłany: 2015-11-19, 17:04   

Dogadałem się z mechanikiem co robił mi rozrząd że zaprowadzę do niego auto a on rozbierze przód i zamówi blokady dam znać jak już będzie po zabiegu...Pozdrawiam :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-19, 17:11   

jak ma blokady to nie trzeba rwać przodu aby sprawdzić
 
 
johnderek 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Miętkie
Wysłany: 2015-11-19, 17:22   

no to mu powiem myślę że będzie wiedział....blokad nie ma musi wypożyczyć...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.