Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-16, 11:06
|
|
|
No własnie cięzko dlatego wymyslili te blokady |
|
|
|
|
|
|
|
johnderek
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 29 Skąd: Miętkie
|
Wysłany: 2015-11-16, 18:11
|
|
|
A no to się zgadza... a u mnie był taki problem że jak oddalismy głowice do regeneracji to wszystkie zaznaczone miejsca przez mojego mechanika pozamieniali i on zrobił to po prostu na oko...:/ale kurcze czy jeśli był by to rozrząd to samochod odpalał by normalnie a po minucie albo kilku zaczynał by przerywać i gasnąć? powinien chyba jednakowo chodzić.... |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-11-16, 18:48
|
|
|
"na oko to chłop w szpitalu umarł" |
|
|
|
|
johnderek
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 29 Skąd: Miętkie
|
Wysłany: 2015-11-16, 22:18
|
|
|
Marcin1981, haha no masz rację ale może ktoś mi powie czy od rozrządu silnik może chodzić dobrze jak jest całkiem zimny a po przejechaniu na przykład 400 metrów zaczyna przerywać a po kilometrze gasnie i cięzko ma odpalić a jak jeszcze troche się go pomęczy to wogóle nie daje znaku życia...moim zdaniem jest to mechaniczne uszkodzenie i powinno być tak samo czy zimny czy ciepły... |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-11-16, 23:15
|
|
|
A zrób taki test - jak po odpaleniu i tych kilkuset metrach Ci zdechnie, to wlej do baku ze 2-3 litry i spróbuj odpalić. Jak sytuacja się powtórzy, czyli pochodzi chwile i zdechnie, to masz ewidentnie coś nie tak z pompą. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-11-16, 23:53
|
|
|
zimny silnik po odpaleniu ma bogatą dawkę paliwa i inny kąt zapłonu ,czyli ssanie .Nie wierze że twój kolega 25L (z całym szacunkiem ) ogarnia ten silnik . powiem tak koła rozrządu w tych silnikach są pływające ,czyli zakładasz blokady luzujesz koła rozrządu ,ustawiasz wał na znaki które znajdują sie na połączeniu silnika z asb dokręcasz koła wałków rozrządu i wtedy jest ok .o ile wałki są dobrze ustawione po naprawie głowicy ,pod pokrywami zaworów też są znaki na wałkach. A bez tego szukanie wiatru w polu . |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-11-17, 04:46
|
|
|
Marcin1981 napisał/a: | zimny silnik po odpaleniu ma bogatą dawkę paliwa i inny kąt zapłonu ,czyli ssanie .Nie wierze że twój kolega 25L (z całym szacunkiem ) ogarnia ten silnik . powiem tak koła rozrządu w tych silnikach są pływające ,czyli zakładasz blokady luzujesz koła rozrządu ,ustawiasz wał na znaki które znajdują sie na połączeniu silnika z asb dokręcasz koła wałków rozrządu i wtedy jest ok .o ile wałki są dobrze ustawione po naprawie głowicy ,pod pokrywami zaworów też są znaki na wałkach. A bez tego szukanie wiatru w polu . |
no dokładnie,po tym zabiegu będziesz miał pewność że rozrząd dobrze ustawiony, ale koniecznie dekle muszą być zwalone |
|
|
|
|
Śmiechu
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2 QUATRO
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 27 Maj 2015 Posty: 27 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 2015-11-17, 20:38
|
|
|
czujnik indukcyjny sprawdz jaka ma opornosc na zimnym i na cieplym
cisnienie paliwa ile pompuje bar przed listwa, czy trzyma cisnienie caly czas jak pracuje silnik oraz czy w spalinach nie czuc paliwa
jak koledzy wyzej napisali rozrzad poprawnie ustawic
sprawdz bloki http://www.qap-auto.com/f...20APU%20ARG.pdf |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-17, 21:33
|
|
|
blokady tylko ułatwiają pracę i po ich zamontowaniu mamy pewność a jak się nie ma blokad to może być dobrze jak się ma troszkę oleju w głowie
tylko piąty cylinder ma być w górze jak się nie mylę i wałki na znakach |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-11-17, 23:05
|
|
|
pepi, w 4 zaworowych chyba 1 cylinder to Ot a w 5 zaw piąty |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2015-11-17, 23:22
|
|
|
Dosłownie w Przedlifcie 1 cylinder to górny martwy punkt i wtedy mamy na prawidłowo rozrząd ustawiony i oczywiście trzeba dekle zaworowe obydwa zrzucić i tam też na zębatkach mamy punkty do zgrania cala filozofia
Pozdrawiam |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-18, 10:00
|
|
|
być może ja wszystkiego nie wiem
ja jak robię to albo mam blokady albo przed robotą googluję |
|
|
|
|
|
|
|
johnderek
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 29 Skąd: Miętkie
|
Wysłany: 2015-11-19, 17:04
|
|
|
Dogadałem się z mechanikiem co robił mi rozrząd że zaprowadzę do niego auto a on rozbierze przód i zamówi blokady dam znać jak już będzie po zabiegu...Pozdrawiam |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-19, 17:11
|
|
|
jak ma blokady to nie trzeba rwać przodu aby sprawdzić |
|
|
|
|
|
|
|
johnderek
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 29 Skąd: Miętkie
|
Wysłany: 2015-11-19, 17:22
|
|
|
no to mu powiem myślę że będzie wiedział....blokad nie ma musi wypożyczyć... |
|
|
|
|
|