Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-29, 14:49
|
|
|
Chowix napisał/a: | Mechanik mi dziś powiedział że krzywe tarcze, ale dodał także, że wymienie i po paru miesiącach znów to samo będzie bo te hamulce są za małe do tego auta i będą się pod wpływem temp grzać i odkształcać |
ale pierdy gada ten Twoj mechanik co do wielkosci tarcz :shock: tarcze beda sie giely jak sie jakis bubel zalozy. Ja mam osobiscie jakis bubel Febiego i lipa straszna bo sie wygiely i juz mialem jedno prostowanko....zobaczymy na jak dlugo ale wiem z doswiadczenia ze najlepsze beda tarcze ZIMMERMANN SPORT, na ktore juz odkladam jak by sie nie jezdzilo i w jakich warunkach nie ma bata zeby sie cos z nimi stalo |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-03-30, 01:45
|
|
|
Chowix napisał/a: | Mechanik mi dziś powiedział że krzywe tarcze, ale dodał także, że wymienie i po paru miesiącach znów to samo będzie bo te hamulce są za małe do tego auta i będą się pod wpływem temp grzać i odkształcać |
bardzo chętnie bym do niego zadzwonił i zapytał jaki ma największy klucz w swoim warsztacie a potam powiedział by się nim mocno popukał w głowę i przekwalifikował na ogrodnika. Nie no nie wytrzymam auto jeździ tyle lat, zaprojektowane przez jedną z największych koncernów, w projekt włożone mnóstwo pieniędzy i cena pojazdu blisko 300 tyś a ten ma odwagę takie głupoty gadać. Zabierz to auto bo chłop się nie zna na podstawach mechaniki |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-30, 08:56
|
|
|
ernesto napisał/a: | bardzo chętnie bym do niego zadzwonił i zapytał jaki ma największy klucz w swoim warsztacie a potam powiedział by się nim mocno popukał w głowę i przekwalifikował na ogrodnika. |
<brawo2> <brawo2> <brawo2> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-03-30, 18:55
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | ale wiem z doswiadczenia ze najlepsze beda tarcze ZIMMERMANN SPORT, na ktore juz odkladam jak by sie nie jezdzilo i w jakich warunkach nie ma bata zeby sie cos z nimi stalo |
miałem te tarcze sport coat czy coś takiego po 6 miesiącach niestety dostały bicia.
Może i moja wina bo niby klocki nie właściwe bo miałem klocki RH ale przez 6miesięcy było ok a później coś się zepsuło. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-30, 19:32
|
|
|
no co Ty mowisz <jezu> ja w swojej A4 na prawde extremalnie przetestowalem te hamulce i przez dwa lata uzytkowania nigdy nie mialem problemu. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2017-11-24, 00:00
|
|
|
U mnie przy hamowaniu buja calym nadwoziem, ale ciekawe bo drgania nie przenosza sie na uklad kierowniczy, owszem pedal hebli podbija i puszcza, takze obstawiam prawy tyl, gdzie ewidentnie slychac obcieranie co obrot kola, tylko nie rozumiem, pokrzywiona tylna tarcza? |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-11-24, 17:31
|
|
|
hmm u mnie wymienialem hamulce bo tez posluchalem jakiegoś debila że tarcze mam krzywe , co sie okazało gorne wahacze byly zmasakrowane lecz zadne stacje diagnostyczne i szarpaki tego nie lyknely, powodem moga byc jeszcze opony na samym koncu szukal bym winy w hamulcach |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2017-11-25, 11:55
|
|
|
u mnie raczej tyl, bo nic nie przechodzi na kiere, a pedal hamulca pulsuje przy hamowaniu |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-11-29, 09:24
|
|
|
Przecież możesz to łatwo zweryfikować - podczas jazdy delikatnie pociągnij za ręczny (bezpieczniej będzie na suchym asfalcie na prostej). Jak będzie biło, to tył. Jak nie, to na pewno nie tył. U mnie bicie ustało po prawidłowym ustawieniu zbieżności (było za bardzo na minus). |
|
|
|
|
JaroKat76
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 22 Sie 2015 Posty: 16 Skąd: okolice Płońska
|
Wysłany: 2018-04-01, 10:52
|
|
|
Nie należy również bagatelizować wyważenia kół Ja miałem po wymianie przednich hebli od D3 niepokojące objawy bicia. Po wyważeniu problem minął. Tak więc wszystko ma wpływ jak zespole naczyń połączonych. Trzeba zaczynać diagnostykę od najprostszych spraw. |
|
|
|
|
|
|
|
|