|
Autor |
Wiadomość |
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2019-01-04, 21:44
|
|
|
Kalina napisał/a: | ale on tez ma kwadratowa wtyczke i numer na końcu 112 nie 111, to nie ten.
Rety POMOCY! |
Ale będzie pasować.To jest z ABZ ze skrzynią 4hp z 1995rok |
|
|
|
|
|
|
|
Kalina
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kalina
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 45 Dołączyła: 19 Wrz 2018 Posty: 27 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2019-01-04, 22:06
|
|
|
A numer podwozia bo były inne te czujniki do różnych literek.
np. od: 4d .... x ... oocos tam
a ja tam gdzie x mam s. I tych różnych od x czy v jest sporo a bosch z końcówka 111 był do ...t..., czyli moje ...s... sie łapało. Krećka można dostac.
To ma znaczenie?
[ Dodano: 2019-01-04, 22:07 ]
jak by na pewno pasowało to prosze cene na PW |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2019-01-04, 23:57
|
|
|
Wg OE które podałaś masz prostokątną wtyczkę i długi czujnik. Mam chyba gdzieś taki, jak znajdę mogę Ci za darmo dać, z demontażu stan nie wiem jaki, jedyne co to opory mogę pomierzyć co na niewiele się zda, bo da informację jak się czujnik ma w temperaturze otoczenia. Jeśli masz wtyczkę owalną to ktoś założył wiązkę serwisową i czujnik z uj wie czego i to by trzeba poszukać takiego samego/dłuższego (i dać tulejkę dystansową). Jedyne co mogę powiedzieć to wsadź tam cokolwiek co ma opór ~900 ohm i długość +/- jak OE. W sumie to na LED'a (ewentualnie oscyloskopem) kręcąc rozrusznikiem jeszcze możesz sprawdzić działanie posiadanego. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Kalina
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kalina
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 45 Dołączyła: 19 Wrz 2018 Posty: 27 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2019-01-06, 07:26
|
|
|
zaryzykuję prostokątną wtyczkę i ew. przeróbkę, kolega z forum ma sprawny czujnik, wysle mi.
Diagnozowanie 2 komputerami nie wykazało żadnych błędów...
Jak wymiana czujnika nie pomoże to będę prosić o pomoc kogoś z Was z okolic Warszawy, żeby auto uruchomić.
Paliwa jest ful, pompy już powymieniane, ciśnienie paliwa przy silniku ok. Immo też nie, bo z drugim kluczykiem to samo Zapala, gaśnie za 3 sekundy. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-01-06, 10:12
|
|
|
Miałem podobnie, u mnie winny okazał się ulamani i skorodowany pin w sterownik silnika, może warto tam spojrzeć czy wszystkie piny sa |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Kalina
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kalina
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 45 Dołączyła: 19 Wrz 2018 Posty: 27 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2019-01-06, 10:18
|
|
|
dzięki przekażę. będziemy szukac igły w stogu siana zdaje sie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2019-01-06, 11:32
|
|
|
Jeżeli czujnik obrotów wału jest kompletnie padnięty to raczej nie odpali w ogóle - a tu podobno odpala na 3 sek.
Poza tym, jeżeli czujnik obrotów wału jest kompletnie padnięty to chyba łatwo to zdiagnozować za pomocą komputera - przecież jest podgląd w odczyty z tego czujnika i przy rozruchu można podejrzeć co widzi sterownik.
Poza tym, jeżeli czujnik obrotów wału jest kompletnie padnięty to w sterowniku silnika najczęściej zapisuje się błąd czujnika G28 a tu, diagnozowane wielokrotnie i błędów podobnież brak.
Więc czy na pewno jest to czujnik obrotów wału?
Co do przeróbki czujnika z Opla... bo koleżanka raczej nie zrozumiała więc napiszę wprost...
Kupujesz nowy z Opla o numerach podanych powyżej. Obcinasz wtyczki ze swojego i tego nowego i do nowego lutujesz swoją starą wtyczkę.
I finalnie masz nowy czujnik ze swoją starą, pasującą do samochodu, wtyczką. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Kalina
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kalina
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 45 Dołączyła: 19 Wrz 2018 Posty: 27 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2019-01-06, 15:18
|
|
|
Tak wiem o przeróbkach, dzięki.
Komputer nic nie pokazuje w ogóle niczego.
"Konsylium mechaników" uznalo, że może błędnie nie pokazuje i warto zaryzykowac czujnik, lepiej niż spalić auto albo wywieźc na złom na wagę
Bo już nikt pomysłów nie miał, forum podczzytuje od pół roku, nie wypowiadałam się, ale skorzystalismy z porad dot. pomp, sprawdziliśmy immo, nic z tych rzeczy.
Spróbujemy czujnik, piny s sterowniku silnika jak pisał kolega powyżej a jak nie to to będe prosić kogoś z Was z Warszawy/Otwocka o pomoc |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2019-01-07, 20:34
|
|
|
FOSS napisał/a: | Co do przeróbki czujnika z Opla... bo koleżanka raczej nie zrozumiała więc napiszę wprost...
Kupujesz nowy z Opla o numerach podanych powyżej. Obcinasz wtyczki ze swojego i tego nowego i do nowego lutujesz swoją starą wtyczkę.
I finalnie masz nowy czujnik ze swoją starą, pasującą do samochodu, wtyczką. |
Nic nie obcina. Musi go tylko oszlifować u podstawy (co wydedukuje sama jak je porówna). Zresztą było to tu opisywane na forum. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2019-01-07, 20:52
|
|
|
Pepek napisał/a: | Nic nie obcina. Musi go tylko oszlifować u podstawy (co wydedukuje sama jak je porówna). Zresztą było to tu opisywane na forum. |
A to przepraszam
ABZ-tów nie ćwiczę już od dawna |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-01-07, 22:14
|
|
|
Ja tylko napiszę może nie koniecznie na temat ale użytkownik Kalina nie jest kobietą, to jest taki myk że udają kobiety na forach żeby im w ogóle odpisać i pomóc. Bo wtedy nagle wszystkie spece się odzywają i są strasznie pomocni. Zauważyłem to już na nie jednym forum i to nie tylko motoryzacyjnym. Naprawdę ktoś wierzy że kobieta by rzucała nr części i sformułowaniami jak czujnik wałka i miała jakieś o tym pojęcie? Owszem znam jedną ładna co sama sobie audice ogarnia nawet roboty mechaniczne ale to jest ewenement. |
|
|
|
|
Kalina
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kalina
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 45 Dołączyła: 19 Wrz 2018 Posty: 27 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2019-01-08, 08:29
|
|
|
przepraszam peter5on ale takich głupot to dawno nie słyszałam, z Bartkiem z tego forum rozmawiałam telefonicznie, potwierdzi płeć haha A w dodatku jeden z "moich" mechaników to tez kobieta! Skąd u Ciebie takie złe zdanie o kobietach? Chyba nieodpowiednie spotkałes...
Na komputerach tez się znam lepiej niż niejeden facet
a numery części sa w google, żaden problem jak sie wie, jak używac klawiatury, nie rób z kobiet upośledzonych umysłowo istot, bo to bardzo obraźliwe jest. Jakmmechanik podaje mi numer, to go szukam, czy to wymaga jakichs ogromnych umiejetności i wiedzy?
Piłowac nie muszę, Bartek wysłał mi czujnik z abz, musimy tylko (nie JA ale mechanicy) zmienić wtyczkę z tej prostokątnej na półokragłą, jeśli będzie taka potrzeba, za jakieś 2-3 dni się okaże, czy to czujnik byl przyczyną. Jak nie, to te piny sterownika sprawdzimy (mechanicy, nie ja) i dam znać.
Jak nie to, to rozkładamy go na części chyba i sprzedajemy po kawałku, bo mi auto potrzebne do jazdy i wożenia dzieci, a to jakoś średnio się do jazdy nadaje stojąc na kanale.
dziękuję życzliwym za pomoc
[ Dodano: 2019-01-08, 08:46 ]
A auto miało być dla mnie na 40 urodziny, jak pisałam...mąż dal się namówic na Stare i Duże (najchętniej wpakowałby mnie w astrę czy inną corollę) ale chcialam Samochód z nie wozidło.
I teraz jest kłopot, bo nie mam auta i strach nim dalej jeździć, bo co rusz inna rzecz się psuje, stał długo w garażu, jak się go ruszyło to leci wszystko po kolei niestety. Fakt, jest piękny środek, przebieg oryginalny 213.000, ale nie trafiliśmy dobrze.
I teraz trzeba go uruchomic, sprzedac (z wielkim żalem) i kupimy coś, w co zapakuję się z 2 dzieci i 2 psami - może e-klasa, może voyager, zobaczymy.
szkoda mi bardzo tego audi, nawet na rajdzie youngtimerów bylismy nim, jeździ się wspaniale, brzmienie silnika nieporównywalne z żadnym innym ale cóż |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2019-01-08, 08:56
|
|
|
Z ciekawosci zapytam ile paliwa jest w baku? Proponuje kupic ze 2 litry i zalac. Moze kosz jest nieszczelny i dlatego zgasł? Czujnik z polokragla wtyczka jest normalnie dostepny w hurtowniach nr np vernet CS0359, febi 24446, hans preis 071 957 147 |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Kalina
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kalina
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 45 Dołączyła: 19 Wrz 2018 Posty: 27 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2019-01-08, 09:09
|
|
|
widziałam ten czujnik ale ma inne numery, nie było go na liście zamienników do a8 d2...dlatego tu pytałam. I nie ma opisane, że jest do a8 4.2. A że jednak jestem kobietą, to się posługuję googlem i mądrościami ze stron internetowych - te czujniki sa do a4 tez i do a8 ale 2.8 a nie 4.2, więc załozyłam, że się czyms różnią, skoro nie było ich na liście części a8 4.2. Do abz potrzebuję. I chyba się długością różnią...
Paliwa jest ful, już to przerabialiśmy 4 m-ce temu
Nic, poczekam na czujnik od Bartka, spróbujemy.
Dzieki |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-01-08, 12:42
|
|
|
moim zdaniem po co otwierać otwarte drzwi ?
Czujnik można podpatrzyć w blokach czy widzi odczyty |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|