Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] Drżenie samochodu i błąd cylindra  
Autor Wiadomość
Fermon 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 25
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 3
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-06-17, 13:44   

Wielkie dzięki koledzy jutro zabiore się za to :)
 
 
koziolek 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 438
Skąd: WLKP
Wysłany: 2014-06-24, 16:34   

mam podobny problem, wczoraj padła mi jedna cewka, którą wymieniałem niedawno na używaną z S6 i wiem, że muszę kupić inną, ale czy mogę tak jeździć ? są jakieś konsekwencje jazdy z niepalącym jednym cylindrem ? w weekend ją wymienię, ale teraz potrzebuje auto.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-06-24, 18:04   

koziolek napisał/a:
mam podobny problem, wczoraj padła mi jedna cewka, którą wymieniałem niedawno na używaną z S6 i wiem, że muszę kupić inną, ale czy mogę tak jeździć ? są jakieś konsekwencje jazdy z niepalącym jednym cylindrem ? w weekend ją wymienię, ale teraz potrzebuje auto.


Jak sądzisz, co się dzieje z paliwem, które jest wtryskiwane do tego cylindra gdzie
nie działa cewka?

Pytanie podstawowe, ile kilometrów planujesz przejechać do weekendu?

Jak masz zrobić dużo kilometrów to ściągnij wtyczkę z wtryskiwacza paliwowego.
Wtedy możesz jeździć do woli. Jedynie kultura pracy silnika będzie do niczego
oraz auto nie osiągnie odpowiedniej mocy. Co byś się nie zabił przy wyprzedzaniu.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
koziolek 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 438
Skąd: WLKP
Wysłany: 2014-06-24, 18:32   

zrobiłem już około 50km i jeszcze 100 chciałbym przejechać.
drgania da się wyczuć tylko przy wolnych obrotach, a podczas jazdy nie czuje żeby było coś nie tak.
mam też lpg i czy nic sie nie stanie jak odłączę wtyczkę od wtryskiwacza gazu ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-06-24, 19:34   

Przecież nie da się jechać bez jednego cylindra. Po zapięciu Lock Up w skrzyni szarpanie jest straszne.
Raz mi padł moduł to wiem co to jest jazda V7 czy potem już V6 :)
Musiałem jechac na pozycji 3lewarka aby nie zapinał 4 i lockup-u
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-06-24, 19:43   

Byle jak się da... pewnie nie jeden z nas (właścicieli V8)
jechali już kilka kilometrów na 7 garach.

Byle wyższe obroty trzymać, czyli bawić się biegami.

Co do LPG i odpinania wtryskiwacza to nie ma potrzeby. LPG nie spłynie do miski po cylindrze
i nie dostanie się do oleju.

Myślałem, że tylko na Pb latasz oraz, że cewka jest padnięta na amen i czy wysokie czy niskie obroty to i tak nie działa.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
koziolek 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 438
Skąd: WLKP
Wysłany: 2014-06-24, 19:53   

to już zgłupiałem...

u mnie podczas postoju czuć delikatne wibracje nadwozia i obroty troszkę falują , przy dodawaniu gazu objaw się zmniejsza, a podczas jazdy nic nie czuć, przyspiesza normalnie.

obstawiam cewkę bo odłączyłem jej wtyczkę, a drgania na postoju nie ustały (nie próbowałem jazdy z odpiętą wtyczką). odpiąłem kolejną cewkę i drgania się zwiększyły, a po ponownym podłączeniu zmalały więc chyba to wina tej pierwszej cewki, chyba, że to coś innego ale nie mam pojęcia co
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-06-24, 21:05   

może być też zawór :)
np. <niewiem>
 
 
koziolek 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 438
Skąd: WLKP
Wysłany: 2014-06-24, 21:27   

trochę źle sie wcześniej wyraziłem...

chodziło mi o to, że po odpięciu podejrzanej cewki drgania się nie zmieniły, a gdyby była ok to powinny wzrosnąć. Kiedy taką próbę powtórzyłem przy innej cewce, drgania się nasiliły i zmalały po jej ponownym podłączeniu czyli ta była ok, a tamta teoretycznie nie :)

chyba juz jutro podjadę do intercarsu, kupie nową i wymienię...
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-06-25, 10:08   

No ja myślę ,zastanów się co z katalizatorem się dzieje <jezu> :|
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
koziolek 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 438
Skąd: WLKP
Wysłany: 2014-06-25, 11:02   

tutenhamon napisał/a:
No ja myślę ,zastanów się co z katalizatorem się dzieje <jezu> :|


tym też się muszę zając bo poprzedni właściciel wybebeszył katalizatory :/
 
 
koziolek 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 438
Skąd: WLKP
Wysłany: 2014-06-25, 13:03   

tak dla pewności...
tą pastę daje tak jak czerwona kreska na cewce ?

 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-06-26, 21:55   

koziolek, pierwsze słyszę o jakiejś paście pod cewkę.


Coś tam czytałem,że pomiędzy modułami powinna być,ale ja nigdy nie dawałem i tez wszystko było ok.
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
koziolek 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 438
Skąd: WLKP
Wysłany: 2014-06-27, 07:31   

faktycznie pomyliłem sie z tą pastą
 
 
kubaziel 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 128
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2024-12-25, 20:30   

tomi26 napisał/a:
koziolek, pierwsze słyszę o jakiejś paście pod cewkę.


Coś tam czytałem,że pomiędzy modułami powinna być,ale ja nigdy nie dawałem i tez wszystko było ok.


Tomi a bez problemu odkręciłeś środkową śrubę M6 mocowania modułów? Tez jej dłuższa część przechodziła od góry w tulejce z jakimś nie wiem filtrem anty-zakłóceniowym?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.