Autor |
Wiadomość |
Fermon
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 25 Dołączył: 17 Cze 2014 Posty: 3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-06-17, 13:44
|
|
|
Wielkie dzięki koledzy jutro zabiore się za to |
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2014-06-24, 16:34
|
|
|
mam podobny problem, wczoraj padła mi jedna cewka, którą wymieniałem niedawno na używaną z S6 i wiem, że muszę kupić inną, ale czy mogę tak jeździć ? są jakieś konsekwencje jazdy z niepalącym jednym cylindrem ? w weekend ją wymienię, ale teraz potrzebuje auto. |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2014-06-24, 18:04
|
|
|
koziolek napisał/a: | mam podobny problem, wczoraj padła mi jedna cewka, którą wymieniałem niedawno na używaną z S6 i wiem, że muszę kupić inną, ale czy mogę tak jeździć ? są jakieś konsekwencje jazdy z niepalącym jednym cylindrem ? w weekend ją wymienię, ale teraz potrzebuje auto. |
Jak sądzisz, co się dzieje z paliwem, które jest wtryskiwane do tego cylindra gdzie
nie działa cewka?
Pytanie podstawowe, ile kilometrów planujesz przejechać do weekendu?
Jak masz zrobić dużo kilometrów to ściągnij wtyczkę z wtryskiwacza paliwowego.
Wtedy możesz jeździć do woli. Jedynie kultura pracy silnika będzie do niczego
oraz auto nie osiągnie odpowiedniej mocy. Co byś się nie zabił przy wyprzedzaniu. |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2014-06-24, 18:32
|
|
|
zrobiłem już około 50km i jeszcze 100 chciałbym przejechać.
drgania da się wyczuć tylko przy wolnych obrotach, a podczas jazdy nie czuje żeby było coś nie tak.
mam też lpg i czy nic sie nie stanie jak odłączę wtyczkę od wtryskiwacza gazu ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-24, 19:34
|
|
|
Przecież nie da się jechać bez jednego cylindra. Po zapięciu Lock Up w skrzyni szarpanie jest straszne.
Raz mi padł moduł to wiem co to jest jazda V7 czy potem już V6
Musiałem jechac na pozycji 3lewarka aby nie zapinał 4 i lockup-u |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2014-06-24, 19:53
|
|
|
to już zgłupiałem...
u mnie podczas postoju czuć delikatne wibracje nadwozia i obroty troszkę falują , przy dodawaniu gazu objaw się zmniejsza, a podczas jazdy nic nie czuć, przyspiesza normalnie.
obstawiam cewkę bo odłączyłem jej wtyczkę, a drgania na postoju nie ustały (nie próbowałem jazdy z odpiętą wtyczką). odpiąłem kolejną cewkę i drgania się zwiększyły, a po ponownym podłączeniu zmalały więc chyba to wina tej pierwszej cewki, chyba, że to coś innego ale nie mam pojęcia co |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-06-24, 21:05
|
|
|
może być też zawór
np. <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2014-06-24, 21:27
|
|
|
trochę źle sie wcześniej wyraziłem...
chodziło mi o to, że po odpięciu podejrzanej cewki drgania się nie zmieniły, a gdyby była ok to powinny wzrosnąć. Kiedy taką próbę powtórzyłem przy innej cewce, drgania się nasiliły i zmalały po jej ponownym podłączeniu czyli ta była ok, a tamta teoretycznie nie
chyba juz jutro podjadę do intercarsu, kupie nową i wymienię... |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2014-06-25, 11:02
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | No ja myślę ,zastanów się co z katalizatorem się dzieje <jezu> |
tym też się muszę zając bo poprzedni właściciel wybebeszył katalizatory |
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2014-06-25, 13:03
|
|
|
tak dla pewności...
tą pastę daje tak jak czerwona kreska na cewce ?
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-06-26, 21:55
|
|
|
koziolek, pierwsze słyszę o jakiejś paście pod cewkę.
Coś tam czytałem,że pomiędzy modułami powinna być,ale ja nigdy nie dawałem i tez wszystko było ok. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2014-06-27, 07:31
|
|
|
faktycznie pomyliłem sie z tą pastą |
|
|
|
|
|
|
|
|