Autor |
Wiadomość |
Chowix
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24 CML
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A8 D2 299KM ABZ
Wiek: 33 Dołączył: 11 Wrz 2013 Posty: 93 Skąd: Śląsk - Lędziny
|
Wysłany: 2014-05-31, 17:32 [D2 94 4.2PB/LPG
] Drżenie samochodu i błąd cylindra
|
|
|
Witam,
Otóż mam błąd cylindra 4 oraz inne błędy
16688 P0304 Cylinder #4 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
16684 P0300 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder B
01183 Lampka ostrzegawcza konwertera katalitycznego – K72
16538 P0154 O2 obwód czujnika – nie wykryto aktywności (bank 2 czujnik 1)v A
Chciałbym się Was zapytać jak i co zrobić z tym fantem ? Słyszałem o jakimś module jak się za to zabrać prosiłbym o jakieś bardziej szczegółowe rozwiązanie
Pozdrawiam
DODANO:
po zamianie modułów wtyczkami pokazuje cylinder 3 czyli kupuje jeden moduł zapłonowy i jest spoko ?
DODANO:
aha i jak rozpoznać który moduł jest zepsuty i czy te oba moduły są takie same ? tz wystarczy że spisze kod z jednego z modułów znajde na allegro i zakupie tak ? pytam bo nie moge rozkręcić tego 2 modułu co jest od spodu - nie widze nr modułu.. |
_________________ Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-31, 18:17
|
|
|
tak takie same |
|
|
|
|
|
|
|
Chowix
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24 CML
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A8 D2 299KM ABZ
Wiek: 33 Dołączył: 11 Wrz 2013 Posty: 93 Skąd: Śląsk - Lędziny
|
Wysłany: 2014-06-01, 13:53
|
|
|
Pomogło wymiana tego modułu |
_________________ Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2 |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-06-01, 20:16
|
|
|
to ok
tylko wiesz że tam była fabrycznie taka pasta emisyjna |
|
|
|
|
|
|
|
Chowix
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24 CML
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A8 D2 299KM ABZ
Wiek: 33 Dołączył: 11 Wrz 2013 Posty: 93 Skąd: Śląsk - Lędziny
|
Wysłany: 2014-06-01, 20:20
|
|
|
Nieee dasz więcej info ? |
_________________ Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2 |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-06-01, 21:02
|
|
|
pod modułem powinna być taka pasta
nie było nic? |
|
|
|
|
|
|
|
Chowix
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24 CML
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A8 D2 299KM ABZ
Wiek: 33 Dołączył: 11 Wrz 2013 Posty: 93 Skąd: Śląsk - Lędziny
|
Wysłany: 2014-06-01, 21:03
|
|
|
a skąd taką pastę wziąć rozumiem, że to coś jak pasta termo przewodząca ciepło jak w procesorach a żeby się chłodziła czy jak ? |
_________________ Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2 |
|
|
|
|
Krzysztof31
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: dsg
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 41 Dołączył: 13 Maj 2014 Posty: 26 Skąd: lublin
|
Wysłany: 2014-06-01, 22:01
|
|
|
Tam żadnej pasty nie ma. Jest przykręcona i tyle a pod spodem jest płytka aluminiowa i ona oddaje całe ciepło tzw. Radiator |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-06-01, 22:43
|
|
|
U mnie była pasta, nie wiem czy fabryczna, czy ktoś sam ją nałożył, ale była.
Chowix, zwykła pasta termoprzewodząca wystarczy |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-06-02, 05:27
|
|
|
no i nie dziwne że wam te moduły potem padają |
Ostatnio zmieniony przez pepi 2014-06-04, 07:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
Fermon
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 25 Dołączył: 17 Cze 2014 Posty: 3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-06-17, 08:52
|
|
|
Witam mam podobne objawy plus zwiększone spalanie. A błędy na Vagu takie:
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Sunday, 01 June 2014, 18:59:11:0
Control Module Part Number: 4D0 907 557 J
Component and/or Version: 4,2L V8/4V MOTR AT D01
Software Coding: 04263
Work Shop Code: WSC 00000
15 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
01088 - Mixture Control Adaptation 2
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal
P0121 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6: Misfire Detected
P0306 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5: Misfire Detected
P0305 - 35-10 - - - Intermittent
16687 - Cylinder 3: Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16692 - Cylinder 8: Misfire Detected
P0308 - 35-10 - - - Intermittent
16691 - Cylinder 7: Misfire Detected
P0307 - 35-10 - - - Intermittent
17740 - Knock-Control: Cylinder 8: Regulation Limit Exceeded
P1332 - 35-10 - - - Intermittent
01088 - Mixture Control Adaptation 2
13-10 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached - Intermittent
czy ktoś może coś więcej na ten temat powiedzieć? |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2014-06-17, 09:13
|
|
|
Fermon, to co u Ciebie widnieje to jakaś masakra związana ze złym zasilaniem (na 70%).
Jakie masz napięcie na aku jak pracuje silnik? Wziąć miernik i zmierzyć.
Później zobaczyć co się dzieje z ładowaniem na 2 tyś i 4 tyś obr.
Jeżeli małe napięcia to aku do bani, już do wymiany, jeżeli aku sprawny to altek do sprawdzernia (w pierwszej kolejności).
Napięcie powinno mieścić się w okolicach 13,9 V (włączona dmuchawa i światła).
Jeżeli będzie trochę mniej to już objawy "zatoru" w przewodach. Do czyszczenia styki.
Jak dużo mniej to niestyki i (lub) altek.
Dopiero później można skasowac błędy i zobaczyć które wrócą. |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
Fermon
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 25 Dołączył: 17 Cze 2014 Posty: 3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-06-17, 09:37
|
|
|
12.3 Volta wziełem inne aku to samo czyli co alternator i dopiero wtedy szukac dalej przyczyn? |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|