Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-09, 10:33
|
|
|
Miałem na myśli takie co sie daje pod sprężyny nie miedzy zwoje. Nie wiem jakie u mnie w aucie siedza. A jakie polecacie springi na tył by podwyższyć?? |
|
|
|
|
|
|
|
johnmark
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 47 Skąd: obecnie Austria
|
Wysłany: 2012-06-11, 18:58
|
|
|
Mucholejkolator napisał/a: | mdamian napisał/a: | Zawieszenie w A8 konstruktorzy zaprojektowali nie biorąc pod uwagę że w 2012 roku ktoś wstawi tam LPG , taka instalacja to w zależności od 70-120kg więcej w bagażniku |
Ja pier....ole. Skąd masz takie informacje :?: :?: :?: Wiesz ile waży butla i litr gazu? Widzę, że znowu się zaczyna... |
kolego mdamian ma rację |
|
|
|
|
|
|
|
smoczek
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 76 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2012-08-11, 19:58
|
|
|
co wy macie z tym tylem opadnietym....
mam A8 Long, tyl hydrauliczny, 1BN
mialem sprezyny Eibach -25mm 4szt, linia auta wznosila sie od przodu do tylu.
wstawilem ori sprezyny, przednie amorki nowe , i nadal sexowna dupeczka A8 sterczy stanowczo wyzej,
a przeswity w zakolach przednie-tylne, zblizone.
ten model "tak NIE ma" ze dupsko sie nisko wlecze.
przod jest nisko, a dupcia zadarta :lol:
wstawilem LPG w kolo butla 70, i nic nie zmienila. |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2012-08-11, 20:15
|
|
|
smoczek, no to ja na Twoja teze dodam Ci ze wogole linia przedniego blotnika a tylnego jest rozna...tzn tyl zachodzi bardziej na kolo...i w wielu osemach w tym i mojej na serii przod byl zadarty do gory, choc w sumie wcale nie byl...ale linia blotnikow mylila oko... I nie ma innej opcji...jak przod obnizylem o 35mm to szpara miedzy przednim kolem a blotnikiem, jak i tylnym a blotnikiem jest teraz porownywalna...tak ze osemy tak maja i to wcale nie wina gazu bo moje do tej pory jest wolne od LPG :-P |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
smoczek
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 76 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2012-08-14, 08:32
|
|
|
przyjzalem sie dokladniej,
i rzeczywiscie przeswit nad tylnym kolem mam wiekszy niz nad przednim,
wiem i widze, ze zakola maja inny ksztalt.
ale u mnie,
i wydaje mi sie ze jest to poprawne,
linia boczna nadwozia, zmierza od przodu do tyly, unoszac sie ku gorze,
dajac niski przod i zadarta dupke.
do wiekszosci kraweznikow itd, parkujac, podjezdzam tylem na luzie,
natomiast przodem zazwyczaj szoruje zderzakiem.
no patrzac na linie boczna, porownujac powierzchnie maski i klapy tylnej, ewidentnie zmierza do gory.
nie jest to nienaturalna linia,
bo patrzac na listwy na drzwiach, wszystkie ida w jednym poziomie, sa rownolegle do podloza, a linia nadwozia nie jest.
ani zmiana sprzezyn, ani pontaz lpg, nie zmienily tego stosunku u mnie.
i widzac a8 d2, ktora ma tyl nizej od przodu,
mam wrazenie ze cos z tym autem jest nie tak,
jest "opadniete" poprostu z tylu...
moze wplyw ma to,
ze mam z tylu hudrauliczne amory, niewiem.
mysle ze ja mam cacy,
a kto ma inaczej - ma zle :lol:
pozdrawiam. |
|
|
|
|
wiciu3001
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 52 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2014-02-27, 20:51
|
|
|
Podlacze sie do tematu czy jak w mojej A8 4,2 FL zmienie na przod sprezyny JAMEX -35mm przod siadzie bo w chwili obecnej wyglada jak oklapniety sledz tyl siedzi nizej jak przod dodam ze mam seryjne 17 kola i przeswit miedzy nadkolem a gora opny okolo 70mm
Z gory dzieki za sugestie |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-27, 23:04
|
|
|
wiciu3001, Może lepiej zapodaj jakąś fotkę to będzie lepiej widać. W moim przypadku też mi się wydaje że tył stoi niżej ale z kolei linia progu jest gówna do powierzchni jezdni
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-02-27, 23:30
|
|
|
no własnie tak jak Ernest pisze daj jakąś fotke
ernesto, Jaki masz rozmiar koł tych na zime bo jakieś małe sie wydają ??
u mnie tak stoi
jakbym opuscił przód to dopiero by dziwnie wg. mnie wyglądało a przecież jest równo <tjaa> |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-27, 23:39
|
|
|
danielos8, Są to 225/55/16 powinny być 225/60/16 Na przyszły sezon zimowy się skołuje odpowiednie |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-28, 10:56
|
|
|
Jeśli chcesz dodać zdjęcie to Kliknij w ODPOWIEDZ i następnie w nowym okienku będzie "Kliknij aby dodać zdjęcie do wiadomości" Wybierasz pełen rozmiar i zaznaczasz zdjęcie do wrzucenia. Aha fotka nie może ważyć więcej jak 1,5Mb bo będzie error. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
wiciu3001
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 52 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2014-02-28, 15:52
|
|
|
|
|
|
|
|
wiciu3001
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 52 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2014-02-28, 15:54
|
|
|
mniej wiecej tak to wyglada dodam ze za chwile zmieniam na felgi 18 245/45 ale wydaje mi sie ze przod i tak za wysoko bedzie podniesiony
Chcialbym tylko delikatnie na sprezynach samych go opuscic na -35mm |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-28, 16:28
|
|
|
Przód jest wyżej, masz LPG może dlatego Ci dupka siadła. Możesz też przód obniżyć i powinno się wyrównać. |
_________________
|
|
|
|
|
wiciu3001
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 52 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2014-02-28, 17:52
|
|
|
to jest zdjecie na zatankowanym do pelna LPG i Pb wiec waga robi swoje ale czy sprezyny -35mm rozwiaze problem z przodem |
|
|
|
|
|
|
|
r4q
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 151 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-03-14, 09:01
|
|
|
Ja też się zastanawiam nad zrobieniem czegoś w celu "wyrównania" auta u siebie, chociaż nie wiem czy obniżenie przodu to dobre wyjście (cholerne krawężniki )
Zastanawia mnie co napisał smoczek o pneumatyce z tyłu...
Ty to w D2 masz? czy o D3 mowa?
Wogóle ktoś z forum może przekładał sobie D2 na pneumatyka ?
widziałem takie coś:
https://www.youtube.com/w...R4lLxiklY&hl=pl
Więc, że się da - widać, ciekawe tylko jak gdzie i za ile |
|
|
|
|
|