Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-14, 17:09
|
|
|
Napisz do Pszendza, on ma AirRide JEŻĄCE a nie stojące w ogródku |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-14, 18:21
|
|
|
Ja mam u siebie przód obniżony o jakieś 30mm w normalnym zawiasie, sprężyny od s8 się na to złożyły i do tego amortyzatory, lepiej to wygląda, aczkolwiek jak bym z tyłu wymienił amory to pewnie tył poszedłby bardziej do góry, bo tylne gorsze %. Tak to wygląda:
20140210_145029 - Kopia.jpg Nie wie dlaczego te zdjęcia tak brzydko wyglądają w załączniku |
|
Plik ściągnięto 3499 raz(y) 144,13 KB |
20140226_073209.jpg Chociaż to foto nie jest do końca adekwatne, bo beton pod kołami z tyłu jest niżej;) |
|
Plik ściągnięto 3495 raz(y) 204,71 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
r4q
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 151 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-03-15, 20:47
|
|
|
Krzychu22 - hmm troche mnie air ride nie kręci, przynajmniej nie na tyle, żeby tyle kasy w to ładować jak narazie. Ale dzięki za cynk, może kiedyś coś się zmieni
Narazie planuję poeksperymentować ze sprężynami. Może ktoś z was wie o ile by mi się dupka podniosła, gdybym wstawił sprężyny/amorki od A8 zamiast S8 ?
Z tego co widzę po fotkach gdzie do A8 wstawiono przód zawieszenia od S8 wygląda to nawet nawet nawet
u kolegi Danielos8 uważam, że stoi bardzo ładnie - masz ori zawieszenie od eSki czy coś zmieniałeś ?
Tak prezentuje się obecnie moja:
dodam, że zdjęcie robione przy prawie pełnym baku i pełnej butli (100 litrów każde) więc chyba może mieć to mały wpłym mimo tego, co niektórzy piszą, że nie powinno to robić różnicy to jednak waga 200L paliwa w tą czy w tą nie może pójść w las...
Rozważam następujące pomysły:
1 - tył zawieszenia od A8 zamiast S8 (będzie dużo miękksze?)
2 - sprężyny o jeden zwój dłuższe
3 - sprężyny pod większe obciążenie niż obecne
Jak myślicie, co będzie najlepsze?
Jeśli nic z tego nie pomoże następnym punktem eksperymentu będzie gwint |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-03-15, 23:53
|
|
|
r4q, Ja mam ori eskowe zawieszenie i mi sie tak bardzo podoba i niechce obniżać i jezdzić jak paralita ale (długo myslałem o obniżeniu) |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
r4q
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 151 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-03-16, 00:22
|
|
|
Danielos8 - no u Ciebie uważam, że stoi bardzo ładnie moja chyba jednak ma ciut niżej ten tyłek, szczególnie wkurza na progach zwalniających i niektórych parkingach w centrach handlowych gdzie muszę bardzo uważać żeby nie ocierać w poniedziałek wjeżdzam na warsztat i będę kombinował
Robertas - nie dość, że ładnie stoi to śliczne felgi, pozazdrościć |
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-03-16, 01:06
|
|
|
nie mam fotek zboku ale tak wygląda na oponie 255/45/18 bo zdjecie na stronie 2 już na zimowych 235/50/18 i ciut wyzej stoi
|
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
Marek_M
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 19 Skąd: Wrocław/ Kępno
|
Wysłany: 2014-06-03, 22:05
|
|
|
robertas, a te -35 to na jakich sprężynach masz? Jamexy czy jakieś inne? Też od dłuższego czasu wałkuję temat i chce zrobić dokładnie jak u Ciebie; tyl seria a przód w dół.
DODANO:
tak to teraz wygląda |
|
|
|
|
|
|
|
wiciu3001
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 52 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2014-06-14, 16:00
|
|
|
Ja zmieniłem tylko przednie sprężyny na jamex -35mm i teraz jest bajka fele 18 i starczy wcześniej w tym temacie miałem zarzucone foto jak wyżej stała teraz jest ideał
|
|
|
|
|
Marek_M
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 19 Skąd: Wrocław/ Kępno
|
Wysłany: 2014-06-16, 22:44
|
|
|
Ja również dokonałem tego samego zabiegu, przód jamex -35 i jest w koncu tak jak chciałem, rewelacja:-) |
_________________ Szybkość bezpieczna jest bezwzględnie pojęciem względnym...
|
|
|
|
|
|
|
|
wilku
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2014 Posty: 96 Skąd: Leszno/Oslo
|
Wysłany: 2014-08-30, 07:09
|
|
|
Szukalem i znalazlem i odrazu mam rozwiazanie jamex -35 foto mojej przed zabiegiem |
|
|
|
|
r4q
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 151 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-08-30, 08:30
|
|
|
Wilku wstaw jeszcze po zabiegu dla porównania Ja w swojej narazie zmieniłem tylko sprężyny z tyłu w sumie też na eSkowe ale moje były już chyba zmęczone życiem, bo wygląda lepiej niż wcześniej, ale i tak nie jest to do końca to
Ale z racji kończącego się sezonu dopiero po zimie będę zmieniał felgi i sprowadzał przód na ziemię |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
wilku
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2014 Posty: 96 Skąd: Leszno/Oslo
|
Wysłany: 2014-08-30, 09:20
|
|
|
Wstawie jak przyjda I zaloze sprezyny |
_________________ Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw |
|
|
|
|
Lukasz4441
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 18 Wrz 2013 Posty: 23 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-11-19, 17:24
|
|
|
wilku, Witam. Pewnie już założyłeś te jamexy -35mm o których pisałeś na forum. Mam taki dylemat. Obecnie jeżdżę na zawieszeniu S8, ale mam zamiar odkupić stare oryginalne zawieszenie A8 które poprzedni właściciel ma jeszcze w garażu. Zmienił zawieszenie bo jak wiadomo przód stał wyżej. Niestety ja nie lubie takiego zawieszenia jak mam obecnie, fajnie to wygląda ale wyczuwalna jest każda nierówność na jezdni nie mówiąc o dołach. Czy jakbym założył to zawieszenie oryginalne od niego i zmienił tylko przednie sprężyny na jamex -35 to będzie twarde jak S8, czy zbliżona twardość do oryginału? |
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-02-21, 20:55
|
|
|
mam ten sam problem, ale tak dumam, czy to nie jest przypadkiem wina szczegolnie gornych gum sprezyn tylnych ? planuje je wymienic na ori z aso nowki i podejrzewam ze to w tym jest problem |
|
|
|
|
|