Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] Późno się przełącza na LPG  
Autor Wiadomość
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2011-04-16, 02:15   [D2 94 4.2PB/LPG ] Późno się przełącza na LPG

Witam posiadam istalke LPG stag300 + reduktor KME GOLD. Problem mam nastepujacy: Na sterowniku mam ustawioną temp. przełaczenia sie na gaz 35 stopni. Podglądając parametry staga przey odpalonym silnku w momencie gdy reduktor osiagnie 35 stopni wyskakuje blad zbyt niskie cisnienie gazu i nie przelacza sie na gaz cisnienie reduktora jest małe, dopiero gdy silnik osiagnie z 75, 80 stopni to cisnienie zmienia sie na 1.28 , cos takiego i wtedy sie przelacza na gaz i normalnie pracuje silnik.. Czyzby to oznaczalo smierc reduktora ?
 
 
damiangow 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 31
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-04-16, 04:25   

W reduktorze jest możliwość regulacji tego ciśnienia zdaje się, o ile dobrze pamiętam (jeśli się mylę poprawcie mnie). Może jest za bardzo skręcony. Co do staga to też mam ten komputer i zdaje się, że w serwisie można ustawić niższą temperaturę. Sprawdź jeszcze zawór przy butli czy nie jest skręcony i upewnij się, że masz odpowiednią średnicą wyjścia z zaworu gazu, bo to niby też ma znaczenie przy silnikach, które biorą dużą dawkę.
_________________
Quattro + 4.2 + V8 = wszystko co trzeba
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-04-16, 05:58   

Ciśnienie na reduktorze ustawiasz kluczem ampułowym w czole reduktora bodaj kręcąc w przeciwną stronę do wskazówek zegara. Ja u siebie mam podkręcone do 1,65. Co do temperatury przełączania to przestawiasz ją na pierwszej stronie programu w parametrach. Ustawienie temperatury przełączania.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2011-04-16, 11:42   

dziekuje koledzy za zainteresowanie. W AC Synchro mam ustawiona temperature 35 stopni, w momencie gdy chce sie przelączyc na gaz, a nie moze wyskakuje mi błąd w AC synchro "zbyt niskie ciśnienie" dodam ze wczesniej bylo dobrze, tylko ostatnio tak sie dzieje. To cyba raczej reduktor ? jak reduktor ma juz nawet 40 stopni to nadal cisnienie jest w granicach 0.05 lub 0.5 nie pamietam, az w pewnym momenci skoczy na 1.30 i zaczyna pracowac na gazie
 
 
Wrocek66 
Użytkownik


Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Jeep
Wiek: 57
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-04-16, 16:05   

Reduktor do czyszczenia - blokuje się zawór ciśnieniowy który jest w środku lub jeśli reduktor masz zintegrowany z elektrozaworem to sprawdź czy nie blokuje się trzpień na elektrozaworze .
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-04-17, 00:17   

W sterowniku jest też opcja ustawienia minimalnego ciśnienia pracy na LPG - jak ktoś coś poprzestawiał to może być tak, że twoje minimalne zamiast np 0,4 jest 1,2
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2011-04-17, 23:03   

reduktor wyczyscilem, ale nic nie pomogło, nie moglem sie dostac do kanału przez ktory przeplywa gaz (przy elektrozaworze). Koledzy spróbuję jeszcze zmienic cisnienie. Ile powinno wynosic na biegu jałowym ? Bede musial jeszcze raz kalibrowac czasy wtrysku i tworzyc mape benzyny, gazu ?
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-04-18, 15:29   

importcompany napisał/a:
Bede musial jeszcze raz kalibrowac czasy wtrysku i tworzyc mape benzyny, gazu ?

Raczej powinieneś (nie zaszkodzi). Inne ciśnienie inne parametry na wtryskach tak mi się wydaje. W końcu to nie zajmuje tak wiele czasu.
importcompany napisał/a:
Ile powinno wynosic na biegu jałowym ?

Ja u siebie mam ustawione 1,65 i przy tym ciśnieniu najlepiej chodzi. Nie wiem czy to dobre ciśnienie ale przy niższym brakowało mu mocy.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2011-04-18, 18:25   

juz znalazlem artykuł jak to zróbic. Proszę może komuś sie przyda :
http://www.google.pl/url?...8jh6ROQ&cad=rja
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-04-18, 21:41   

ja miałem podobny problem, też mam golda i staga. Dużo kombinowałem żeby golda doprowadzić do użytku tzw regeneracja czyli czyszczenie, wymiana membran itp to tylko czasowe załatwienie sprawy, mój po regeneracji chodził jeszcze pół roku ale potem problem wrócił. Wydałem kase na membrany, na benzynę :mrgreen: , straciłem czas i tak lipa....a potem po poradzie na LPG-forum kupiłem na allegro nowego golda na allegro za 350 zł i problem zniknął :mrgreen: wymiana jest dziecinnie prosta.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-04-18, 23:06   

importcompany napisał/a:
Ile powinno wynosic na biegu jałowym ?


przy prawidłowo dobranej instalacji (dysze itp) ok 1-1,1 bar
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.