|
Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-01-01, 21:46
|
|
|
Posta napisany przez Kuba123:
Cytat: |
Ale umie na pewno skrzynia gaz robiłem nowe wtryski i regulacja bo cały czas wcześniej wyrzucał mi kontrolkę Cat na gazie a w zawieszeniu wszystko Ok byłem na diagnostyce i jest git tak jak wcześniej wspomniałem skrzynia pyknie jak redukuje na mniejszy bieg gdy np dojeżdżam do skrzyżowania tylko to pykniecie czuć to nie jest normalne pykniecie.Zeminie olej w tygodniu auto jutro stawiam do lakiernika stłuczkę miałem małą a jeżeli olej nie pomorze to bende jeździł dopóki skrzynia nie umrze i kupie drugą.
|
Usuwałem dubla w tym samym czasie co Kuba i klops.
Sorry za zamieszanie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Kuba123
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 30 Dołączył: 31 Gru 2014 Posty: 41 Skąd: Morąg
|
Wysłany: 2015-01-08, 22:20
|
|
|
Olej zmieniony już dużo delikatniej schodzi z biegu za parę setek kilometrów znów zmienię wielkie dzieki za porady |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-08, 22:37
|
|
|
Tak dla pewności możesz posprawdzać sobie np. przepływkę w pierwszej kolejności, potem ewentualnie luzy na przegubach wewnętrznych i na wale, bo to najłatwiej jest zdiagnozować, i też może się przyczynić do stu kania podczas zrzucania biegu
P.S. dużo oleju zleciało? Ile wlaliście nowego? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Kuba123
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 30 Dołączył: 31 Gru 2014 Posty: 41 Skąd: Morąg
|
Wysłany: 2015-01-09, 16:57
|
|
|
Oleju zeszło prawie 3litry a wlałem 3 litry równo a przeguby sprawdzić czy niema luzu jak auto stoi i poruszać półosiami czy nie jest luz wał to trzeba osłonę zdjąć i tak samo poruszać?a przepływke jak sprawdzić jak tam jest tylko taki drucik chyba i tam nic nie widać kiedyś zmieniałem w w140 przepływke i uszkodzona a dobra nie widziałem żadnej różnicy |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-09, 19:50
|
|
|
Jeśli chodzi o przeguby przy skrzyni/wewnętrzne, to wchodzisz pod auto, łapiesz za półoś i jedziesz przód, tył, góra, dół. Jeśli będzie luz to na pewno wyczujesz. Powinno siedzieć ciasno.
Jeśli chodzi o wał to tam masz więcej zabawy, bo żeby np. sprawdzić podporę wału, to musisz po ściągać wszystkie osłony pod nią i sprawdzić w jakim stanie jest guma wokół łożyska, czy nie jest sparciała, popękana i czu wał po prostu na gumie nie wisi. Powinien być mniej więcej po środku podpory.
Przepływke natomiast sprawdzisz z tylko za pomocą kompa. Wchodzisz w odpowiednie bloki pomiarowe (silnik-blok02) i jadąc autem najlepiej z drugą osobą, sprawdzasz wartość przeplywu powietrza przy max. obrotach. Czyli Ty but do dechy a kumpel obok sprawdza wartości przy ponad 6000obr. U ciebie nowa/dobra przepływka powinna pokazac ok. 239 g/s |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |