Autor |
Wiadomość |
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-04-04, 10:02
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Jeżli mowa o silniku 4.2 ABZ (4.2 1995) to pompa olejowa napędzana jest paskiem
rozrządu. |
Zgadza się,jest tam jeszcze takie łożysko jakie mamy przy visco.
Niestety to cholerne łożysko zaczyna delikatnie u mnie huczeć ,a wymiana rozrządu w najbliższym czasie się nie szykuje :-| |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
zeber
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 38 Skąd: Bystrzyca Kłodzka
|
Wysłany: 2012-04-04, 10:36
|
|
|
Po świętach będę maił silnik :-) W moim mieście jest dziesięciu mechaników i tylko jeden powiedział że wymieni silnik V8 i to za cenę 1200zł i potrwa to 3 dni.
Moim zdaniem to trochę za drogo :-( |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-04-04, 10:48
|
|
|
zeber napisał/a: | W moim mieście jest dziesięciu mechaników i tylko jeden powiedział że wymieni silnik V8 i to za cenę 1200zł i potrwa to 3 dni.
Moim zdaniem to trochę za drogo :-( |
No to tak , konkurencji nie ma , ponieważ nikt inny tego się nie podejmie to gościu sam ustala cenę .
Ale żeby 3 dni ???
wymieniałem kiedyś z kumplem silnik w oplu Vectra 2.0 i zajęło nam Laikom to 1 dzień , (od 9-21) siedzieliśmy .
Dla mechanika który ma odpowiednie narzędzia + wiedza + osoba do pomocy nie powinno zająć dłużej niż 2 dni . Takie moje zdanie .
No ale może chłop jest "dobry" i nie chciał by żeby ktoś do niego przyjechał z pretensjami że coś nie tak (reputacja)
Temu tak długo ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2012-04-04, 11:37
|
|
|
te 1200zl to masz z przelozeniem rozrzadu na nowy ? ogolnie nie jest to wygorowana cena bo roboty jest i to duzo |
|
|
|
|
TROLU
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lut 2012 Posty: 86 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-04, 11:56
|
|
|
Masa napisał/a: | ja bym zrobil jeszcze innaczej troszke wieksze koszty ale moze wyjdzie dobrze mianowicie zainwestowałbym w jakies uszkodzone audi lub anglika przełozył silnik a reszte na czesci sprzedał zajmuje to troche wiecej czasu ale mozna nawet bez kosztów wyjść na czysto |
Z szacunkiem , jednak to jest głupie wyjście bo manele z A8 się sprzedają w takim tempie że sam osobiście mam chęć wyrzucić wszystko na złom prawie :mrgreen:
I to chyba nie tylko moje zdanie :-D |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2012-04-04, 14:18
|
|
|
W dodatku trzeba jeszcze mieć zaplecze by wszystko trzymać |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-04-04, 17:44
|
|
|
gdybym byl w twojej sytuacji to bym dogadal sie z jakims kolesiem i przerysowal caly bok i wziąl z jego oc a bok tak zelatwic zeby pozniej wyrzezbic. Z odszkodowania powinno byc na motor i ten bok. To dobre metody do dorobienia ale musi byc twoj woz w nienagannym stanie i nie bity najlepiej :-)
[ Dodano: 2012-04-04, 18:48 ]
Rozwaz wsadzenie pod maske 1.9 tdi bo takie cos juz me oczeta uwidieły, bedzie duzo taniej przy obsludze pozniejszej i tankowaniu :-/ |
_________________ moje EX- e65 4.4, jest kolejne e65 w kolorze srebra
|
|
|
|
|
|
|
|
zeber
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 38 Skąd: Bystrzyca Kłodzka
|
Wysłany: 2012-04-04, 22:27
|
|
|
Za same przełożenie tyle biorą u mnie.
A jak się wyciąga silnik V8, przecież nie mam za bardzo dojścia żeby go oddzielić od skrzyni?
Może rozmontowanie przodu a potem wyjechanie silnika ze skrzynią i dopiero wtedy rozdzielenie? |
|
|
|
|
TROLU
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lut 2012 Posty: 86 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-04, 23:32
|
|
|
paulo79 napisał/a: | gdybym byl w twojej sytuacji to bym dogadal sie z jakims kolesiem i przerysowal caly bok i wziąl z jego oc a bok tak zelatwic zeby pozniej wyrzezbic. Z odszkodowania powinno byc na motor i ten bok. To dobre metody do dorobienia ale musi byc twoj woz w nienagannym stanie i nie bity najlepiej :-)
[ Dodano: 2012-04-04, 18:48 ]
Rozwaz wsadzenie pod maske 1.9 tdi bo takie cos juz me oczeta uwidieły, bedzie duzo taniej przy obsludze pozniejszej i tankowaniu :-/ |
Nie ma to jak pisać o takich sprawach na forum :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Czasami rady kolegów z forum mnie .. sam nie wiem co :lol: |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-04-05, 00:21
|
|
|
zeber napisał/a: | (...)przecież nie mam za bardzo dojścia żeby go oddzielić od skrzyni?(...) | Miejsca za dużo tam nie ma ,to prawda,ale wystarczy.
TROLU napisał/a: | Nie ma to jak pisać o takich sprawach na forum :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Czasami rady kolegów z forum mnie .. sam nie wiem co :lol: |
A gdzie pisać jak nie na forum?Przecież wszyscy w tym pierd**onym kraju doskonale wiedzą,że większość naszych rodaków kręci jak może...ehh kraj kur*y i szatana/złodzieja :!: :-?
Ps.Gdyby kogoś naszła chęć na napisanie posta w stylu"to czemu jeszcze siedzisz w tym kraju,jeżeli tak ci się tu nie podoba" to od razu odpowiem,że w tym roku mam zamiar wyemigrować. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
TROLU
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lut 2012 Posty: 86 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-05, 08:54
|
|
|
tomi26 napisał/a: |
A gdzie pisać jak nie na forum?Przecież wszyscy w tym pierd**onym kraju doskonale wiedzą,że większość naszych rodaków kręci jak może...ehh kraj kur*y i szatana/złodzieja :!: :-?
|
Heh okej każdy o tym wie i każdy kombinuje jak może , tylko takimi pisankami nie zdajesz sobie sprawy że teraz kolega po dzwonie od razu będzie miał takie wertowanie dokumentów i samochodów ze doszukają się każdego najmniejszego zła kombinowanego
Niestety ale wszędzie siedzą i wyszukują
Wiem z doświadczenia bliskiego mi.. |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-04-05, 10:45
|
|
|
nie spotkalem sie ... to nie CBŚ kolego.
Chlop ma problem i trza radzic a ze pustka w portfelu to....
Jedyne sensowne rozwiazanie to uzbierac na motor, wymiana od 1000 zł + ewentualne koszta dodatkowe czyli nowy rozrzad,uszczeleczki,oleje,plyny i sam bog wie co jeszcze, po wymiane i odpaleniu pewnie tez sporo sie nowych klopotow narodzi. Bedze drogo no ale coz, a8 tanim w utrzymaniu nie jest. |
_________________ moje EX- e65 4.4, jest kolejne e65 w kolorze srebra
|
|
|
|
|
TROLU
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lut 2012 Posty: 86 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-05, 11:23
|
|
|
może u was nie CBŚ
Ale wrocław bardzo się rozbudował pod względem wyłudzeń i kombinacji
Powstała nawet grupa dochodzeniowa itd
Ale mniejsza z tym to nie temat o tym..
Kolega już wie co ma zrobić kupić przełożyć odpalić |
|
|
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2012-04-05, 22:14
|
|
|
tomi26 napisał/a: | ehh kraj kur*y i szatana/złodzieja :!: :-? |
U ruskich chyba nie byłeś :-D |
_________________
|
|
|
|
|
|