Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] Urwany pasek rozrządu - co robić?  
Autor Wiadomość
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2012-04-04, 10:02   

marekp750 napisał/a:
Jeżli mowa o silniku 4.2 ABZ (4.2 1995) to pompa olejowa napędzana jest paskiem
rozrządu.

Zgadza się,jest tam jeszcze takie łożysko jakie mamy przy visco.
Niestety to cholerne łożysko zaczyna delikatnie u mnie huczeć ,a wymiana rozrządu w najbliższym czasie się nie szykuje :-|
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2012-04-04, 10:14   

Tomi26, wymiana tego łożyska nie jest aż tak upierdliwa.

Ściągasz koło i wyciągasz łożysko. Obudowy rozrządu... też trzeba ściągnąć.

Uszczelniacz tam siedzi. Taki sam jak na wale z przodu.

Wymiana bez ściągania przodu jak najbardziej możliwa.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
zeber 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 38
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Wysłany: 2012-04-04, 10:36   

Po świętach będę maił silnik :-) W moim mieście jest dziesięciu mechaników i tylko jeden powiedział że wymieni silnik V8 i to za cenę 1200zł i potrwa to 3 dni.
Moim zdaniem to trochę za drogo :-(
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-04-04, 10:48   

zeber napisał/a:
W moim mieście jest dziesięciu mechaników i tylko jeden powiedział że wymieni silnik V8 i to za cenę 1200zł i potrwa to 3 dni.
Moim zdaniem to trochę za drogo :-(

No to tak , konkurencji nie ma , ponieważ nikt inny tego się nie podejmie to gościu sam ustala cenę .
Ale żeby 3 dni ???
wymieniałem kiedyś z kumplem silnik w oplu Vectra 2.0 i zajęło nam Laikom to 1 dzień , (od 9-21) siedzieliśmy .
Dla mechanika który ma odpowiednie narzędzia + wiedza + osoba do pomocy nie powinno zająć dłużej niż 2 dni . Takie moje zdanie .
No ale może chłop jest "dobry" i nie chciał by żeby ktoś do niego przyjechał z pretensjami że coś nie tak (reputacja)
Temu tak długo ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-04-04, 11:37   

te 1200zl to masz z przelozeniem rozrzadu na nowy ? ogolnie nie jest to wygorowana cena bo roboty jest i to duzo
 
 
TROLU 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 86
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-04, 11:56   

Masa napisał/a:
ja bym zrobil jeszcze innaczej troszke wieksze koszty ale moze wyjdzie dobrze mianowicie zainwestowałbym w jakies uszkodzone audi lub anglika przełozył silnik a reszte na czesci sprzedał zajmuje to troche wiecej czasu ale mozna nawet bez kosztów wyjść na czysto


Z szacunkiem , jednak to jest głupie wyjście bo manele z A8 się sprzedają w takim tempie że sam osobiście mam chęć wyrzucić wszystko na złom prawie :mrgreen:

I to chyba nie tylko moje zdanie :-D
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2012-04-04, 14:18   

W dodatku trzeba jeszcze mieć zaplecze by wszystko trzymać
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-04-04, 17:44   

gdybym byl w twojej sytuacji to bym dogadal sie z jakims kolesiem i przerysowal caly bok i wziąl z jego oc a bok tak zelatwic zeby pozniej wyrzezbic. Z odszkodowania powinno byc na motor i ten bok. To dobre metody do dorobienia ale musi byc twoj woz w nienagannym stanie i nie bity najlepiej :-)

[ Dodano: 2012-04-04, 18:48 ]
Rozwaz wsadzenie pod maske 1.9 tdi bo takie cos juz me oczeta uwidieły, bedzie duzo taniej przy obsludze pozniejszej i tankowaniu :-/
_________________
moje EX- e65 4.4, jest kolejne e65 w kolorze srebra
 
 
zeber 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 38
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Wysłany: 2012-04-04, 22:27   

Za same przełożenie tyle biorą u mnie.

A jak się wyciąga silnik V8, przecież nie mam za bardzo dojścia żeby go oddzielić od skrzyni?

Może rozmontowanie przodu a potem wyjechanie silnika ze skrzynią i dopiero wtedy rozdzielenie?
 
 
TROLU 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 86
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-04, 23:32   

paulo79 napisał/a:
gdybym byl w twojej sytuacji to bym dogadal sie z jakims kolesiem i przerysowal caly bok i wziąl z jego oc a bok tak zelatwic zeby pozniej wyrzezbic. Z odszkodowania powinno byc na motor i ten bok. To dobre metody do dorobienia ale musi byc twoj woz w nienagannym stanie i nie bity najlepiej :-)

[ Dodano: 2012-04-04, 18:48 ]
Rozwaz wsadzenie pod maske 1.9 tdi bo takie cos juz me oczeta uwidieły, bedzie duzo taniej przy obsludze pozniejszej i tankowaniu :-/



Nie ma to jak pisać o takich sprawach na forum :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Czasami rady kolegów z forum mnie .. sam nie wiem co :lol:
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2012-04-05, 00:21   

zeber napisał/a:
(...)przecież nie mam za bardzo dojścia żeby go oddzielić od skrzyni?(...)
Miejsca za dużo tam nie ma ,to prawda,ale wystarczy.

TROLU napisał/a:
Nie ma to jak pisać o takich sprawach na forum :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Czasami rady kolegów z forum mnie .. sam nie wiem co :lol:

A gdzie pisać jak nie na forum?Przecież wszyscy w tym pierd**onym kraju doskonale wiedzą,że większość naszych rodaków kręci jak może...ehh kraj kur*y i szatana/złodzieja :!: :-?

Ps.Gdyby kogoś naszła chęć na napisanie posta w stylu"to czemu jeszcze siedzisz w tym kraju,jeżeli tak ci się tu nie podoba" to od razu odpowiem,że w tym roku mam zamiar wyemigrować.
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
TROLU 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 86
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-05, 08:54   

tomi26 napisał/a:

A gdzie pisać jak nie na forum?Przecież wszyscy w tym pierd**onym kraju doskonale wiedzą,że większość naszych rodaków kręci jak może...ehh kraj kur*y i szatana/złodzieja :!: :-?


Heh okej każdy o tym wie i każdy kombinuje jak może , tylko takimi pisankami nie zdajesz sobie sprawy że teraz kolega po dzwonie od razu będzie miał takie wertowanie dokumentów i samochodów ze doszukają się każdego najmniejszego zła kombinowanego :)
Niestety ale wszędzie siedzą i wyszukują :)
Wiem z doświadczenia bliskiego mi..
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-04-05, 10:45   

nie spotkalem sie ... to nie CBŚ kolego.
Chlop ma problem i trza radzic a ze pustka w portfelu to....
Jedyne sensowne rozwiazanie to uzbierac na motor, wymiana od 1000 zł + ewentualne koszta dodatkowe czyli nowy rozrzad,uszczeleczki,oleje,plyny i sam bog wie co jeszcze, po wymiane i odpaleniu pewnie tez sporo sie nowych klopotow narodzi. Bedze drogo no ale coz, a8 tanim w utrzymaniu nie jest.
_________________
moje EX- e65 4.4, jest kolejne e65 w kolorze srebra
 
 
TROLU 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 86
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-05, 11:23   

może u was nie CBŚ
Ale wrocław bardzo się rozbudował pod względem wyłudzeń i kombinacji :)
Powstała nawet grupa dochodzeniowa itd :)

Ale mniejsza z tym to nie temat o tym..

Kolega już wie co ma zrobić kupić przełożyć odpalić
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2012-04-05, 22:14   

tomi26 napisał/a:
ehh kraj kur*y i szatana/złodzieja :!: :-?


U ruskich chyba nie byłeś :-D
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.