|
Autor |
Wiadomość |
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2012-04-07, 18:20
|
|
|
Kolego zeber miałem kiedyś podobną sytuację , zerwalo pasek gdy zatrzymałem się by przepuścić pieszą , czyli obroty najniższe z możliwych . Wynik po rozebraniu ; zerwany pasek ,zapieczona rolka ta za kołem wałowym , następnie po zdemontowaniu głowic okazało się że 8 - zaworów poleciało +planowanie głowic , nowe uszczelki + czujnik położenia wałka rozrządu + robocizna razem wyszło 4200 i to tyle . Może rady kolegów dotyczące zmiany motoru na inny są sensowne ,patrząc realnie na propozycję kolegi który oferuje ci sprzedaż silnika z montażem , tylko jak się zdecydujesz na ten kroki będziesz miał wszystko na stole ZMIEŃ ROZRZĄD na nowy Oczywiście nie kombinuj z kosztami tylko cały komplet. Przy okazji sprawdz odmy w jakim są stanie .Pozdrawiam I powodzenia w remoncie bo warto. ;-) |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-04-07, 19:23
|
|
|
tez bym wolal reanimowac uszkodzony motor niz kupowac kota w worku, bo jak sie doliczy montaż, nowy rozrzad, pasek mikro z rolkami, olej, filtry to i tak ponad 4 kola nie wyjete |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prywatność. |