Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] Złe czasy wtrysków na PB  
Autor Wiadomość
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2012-05-19, 20:28   

Rozwiązał już ktoś problem nierównych czasów Banków? Ja walczę tu
http://lpg-forum.pl/viewt...w=unread#unread
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2012-05-22, 00:06   

Zamień sondy stronami, sprawdz katalizatory.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2012-05-22, 18:03   

Własnie wróciłem z garażu:
świece zamieniłem stronami - bez zmian
cewki zapłonowe zamieniłem stronami - bez zmian
wtryskiwacze zamieniłem stronami - bez zmian

Teraz przyszła pora chyba na sondy.....

Blok 010
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2012-05-22, 21:09   

Według Mnie szukaj problemu w 2-banku.
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-05-23, 06:50   

Riki to nie są czasy wtrysków tylko korekty długoterminowe, ten rozjazd na pewno masz spowodowany źle wyregulowana instalacja LPG/ może nie źle wyregulowaną bo jest na tyle dobrze że Check Ci się nie zapala ale nie dosstrojona tak jak byc powinna.
Moja rada odepnij aku na 5 min podłącz i zrób jakieś 50km na samej pb tak żeby auta przez te 50 km nie uświadczyło LPG. i wtedy sprawdź swoje korekty


U dopiero przeczytałem temat na forum LPG czyli już wiemy że na Pb jest ok.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2012-05-24, 19:44   

No i chyba sie wyjaśniło... :mrgreen: zamieniłem sondy lambda miejscami, przeczyściłem je szczotką drucianą bo był na nich taki biały nalot, wtyczki elektryczne były czyste....poskładałem, odpalam auto, przełaczyło na gaz i aż miło posłuchać silnik równo pracuje...czasy wtrysków sie pokrywają bank1 = bank 2, przejechałem sie i bez zmian jest OK. Zamówiłem sondę w razie czego bo jak znowu zacznie fisiować to ją wymienię. Na razie czyszczenie załatwiło sprawę.
P.S. żeby odkręcić sondy potrzebny jest specjalny klucz nasadowy z nacięciem na kabel, a odkręcić sondę od strony kierowcy to trzeba niezłej gimnastyki. :-/

[ Dodano: 2012-05-25, 20:11 ]
No i lipa dalej to samo.... :cry: trochę pojeździłem i znowu rozjazd. Jak chwilę postoi i odpalę czasy równe chwilę pochodzi i rozjazd.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-05-26, 07:05   

Wydaje mi sie że jak miał byś walniętą sondę to i na Pb było by żle.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2012-05-26, 20:44   

No więc po wnikliwych obserwacjach:
Wyłaczając wtryskiwacz gazowy nr 4 wszystko się normuje tzn. czasy sie wyrównują silnik pracuje równo, sondy ładnie pracują (nie delirium ). Wcześniej zamieniałem listwy gazowe stronami wiec to nie wtryskiwacz gazowy, a zamieniając świece zapłonowe stronami świeca z cylindra 4 była podejżanie czysta w stosunku do reszty. Więc tym tropem muszę podążać...tylko czy kiedy wtryskiwacz benzynowy leje to świeca nie byłaby brudna?????
Może coś zasugerujecie...w poniedziałek zamienię stronami wtryskiwacz benzynowy z 4 cylindra, zobaczymy...
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-05-27, 08:31   

Ale ponoć odłączałeś pompę i jeździłeś jakiś czas na LPG i dalej to samo czyli wtryski Pb raczej tez odpadają, a patrzyłeś na Vagu, jak wygląda sprawa wypadania zapłonu, bądź brak spalania na którymś cylindrze , jest tam blok/kanal w którym powinny być 0, jak zaczynaja sie pokazywac jakies inne cyfry zwłaszcza wieksze chyba od 6 to już jest niedobrze.

[ Dodano: 2012-05-27, 09:35 ]
A co do wtrysku Pb wydaje mi się że jak by lał to świeca była by brudna i mokra.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2012-05-27, 08:44   

Cewki zamieniałem też stronami wiec jako przyczyna odpadaja, na Vagu na tych blokach co piszesz jest zero wszędzie, zamienie wtryskiwacz zobaczę..
A świeca była mokra i czysta, a jak zalewa świecę to iskra chyba nie powstaje z nadmiaru paliwa ale czy wtedy Vag wykazałby brak iskry??? Czy raczej pokazuje napięcie na cewkach...i można tylko wykazać kulejąca cewkę.

[ Dodano: 2012-05-27, 17:59 ]
Jest....wypadanie zapłonu, występuje tylko na LPG na wolnych obrotach jak dodam gazu wszystkie wartości są 0.0 , który to cylinder wartość 36.0 pokazuje????



[ Dodano: 2012-05-27, 21:31 ]
Już znalazłem...cylinder 1
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-05-28, 05:31   

UUU 36 to bardzo duzo ponad stan :) te 0 na jałowym mogą być cały czas dopiero podczas obciążenia będzie coś pokazywało, więc najlepiej przejedz się z kompem i zobacz co się dzieje z ,,zerami"
I teraz zamieniaj stronami po kolei co Ci będzie wygodniej( świece, cewki, wtryski LPG) i wykluczaj.
Aha ta wartoc 36 to na Pb czy LPG??
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2012-05-28, 11:47   

Dzisiaj zamieniałem stronami wtryskiwacze PB bo myślałem że leją, ale nic to nie dało. Próbowałem już chyba wszystkiego
świece zamienione stronami - na 4 cylindrze podejżanie czysta
cewki zapłonowe zamieniane stronami
wtryskiwacze PB zamieniane stronami
wtryskiwacze LPG zamieniane stronami
wężyki od wtryskiwaczy LPG do kolektora drożne
sondy lambda zamieniane stronami
cały problem jest tylko na LPG w banku 1 jak wyłączę w programie do LPG wtryskiwacz gazowy nr 4 (czwarty cylinder) czasy wtrysków się pokrywają i brak problemu równo pracuje.
Patrzyłem do Vaga blok 19 i 20 wypadanie zapłonów i wypadają tylko na banku nr 1 czyli cylindry 1,2,3,4. Wypadanie zauważyłem na cyl.4 i 1 (duże wartości) na 2,3 (znikome). Wypadanie jest tylko na wolnych obrotach jak przygazuję wszystko wraca do normy czyli 0.0



_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-05-28, 13:14   

No to musisz szukać przyczyny w LPG, najlepiej jak miał byś możliwość podpięcia innych porządnych WTRYSKIWACZY(nie elektrozaworów ;) )
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-28, 18:04   

to skoro wszystko zamieniales stronami a problem zawsze jest po tej stronie pozostaje
zwrócić uwagę na rzeczy których nie zamieniales np ecu gazowe
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2012-05-29, 07:28   

ostatnia rzecz do sprawdzenia została wykręcenie wkrętki w kolektorze cylindra 4 mimo tego że przedmuch ma a potem to tylko komputer LPG...
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.