Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB ] Za małe obroty  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-04-10, 21:51   

Odgrzewam kotleta. U mnie sprawa jest następująca. Na mocno nagrzanym motorze obroty oscylują w granicy około 800 - 900 obr/min Po zapodaniu D lub R spadają do wartości 400, może troszkę więcej. Każde kręcenie kierownicą powoduje zduszanie silnika i zapalanie się kontrolki od ładowania. Czepiłem się pompy ale ostatnio wymieniałem i widzę że po jakimś czasie zaczęło dziać się to samo.
Znowu chciałem się czepić pompy ale zauważyłem, że jak auto mam na D i trzymam nogę na hamulcu a drugą nogą dodam mu gazu by utrzymywał wartość 600 to już kontrolka się nie zapala i wspomaganie chodzi lepiej.
Dziwne jest to bo raz jest dobrze, raz nie. Raz kierownica chodzi ok a raz kręcenie na postoju potrafi udusić czterolitrowgo słonia.

Dolot sprawdzony i dam na pewno szczelny, odmy, podciśnienia też. przepustnica wyczyszczona, krokowiec również oraz szczelny.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-10, 21:56   

Pytanie czy to problem mechaniczny czy elektroniczny. Sprawdzić to można łatwo podmieniając ECU silnika.

Co do wspomagania to przy bardzo niskiej wartości obrotowej może nie dawać dostatecznego ciśnienia-napisałes że po lekkim dodaniu gazu wraca więc może tu tkwi tylko pośrednia przyczyna.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-04-10, 22:13   

Apo opony mam szerokie ale też nie bez przesady. Podejrzewam że przy obrotach rzędu tych czterystu z groszem pompa ma zbyt małe obroty. Teraz pytanie czy jest to wina samych obrotów czy może niewłaściwe koło mam na pompie <niewiem>
Ponoć są dwa rodzaje koła, jedno większe i mniejsze. Teraz pytanie czy jest ono wymienne co do samych pomp.
Może nie problem tkwi w obrotach tylko problem tkwi w tym że przy tak niskich obrotach silnika pompa ma zbyt niskie obroty. Wystarczy że mu pod wyższe nogą o 100 lub 200 i już jest ok i nie zdusza motoru i nie zapala się kontrolka od ładowania.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-10, 22:21   

W S8 jest większe koło na pompie.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-10, 23:16   

WIększe koło by rozwiązało temat. Może masz nie ori??
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-04-11, 01:01   

Musiałbym mieć złapane średnice tych kół. I teraz pytanie, jeśli moje koło jest xxx to czy zastosowanie mniejszego czy większego zwiększy wydajność pompy na wolnych obrotach?
Wydaje mi się że mniejszego bo będzie się kręcić z większą prędkością.
A jeśli nie to? To co może być przyczyną spadku obrotów silnika poniżej 500obr/min na rozgrzanym motorze ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-04-11, 02:35   

odwrotnie jest bo tu chodzi o odwód koła pasek tylko przekazuje stale obroty i jeśli ten obwód jest większy to się szybciej kręci .
co do obrotów motoru jakie masz korekty na wolnych ?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-04-11, 10:27   

Bul mam takie że nie mam jak sprawdzić. Bo mój kabel został pogryziony przez włochate miałczące zwierze domowe :/

Może uda mi się podskoczyć dziś na jakiegoś kompa.
A jeszcze takie pytanie, od czego jest to oczko na silniczku krokowym, wygląda jak zalana plastikiem jakaś śrubka
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-11, 10:37   

Krokowcem nie wyregulujesz nic. Steruje tym ecu. W A8 nie testowałem ale np w moim daewoo jest regulacja na przepustnicy i co z tego jak ecu to koryguje :)

Sprawdź korekty jak pepi pisze i może cos bedzie widac. A stworzonko to musisz bardzo kochac ja bym je tym kablem...
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-04-11, 14:00   

tą zalaminowana srubka sobie obroty podnies. wydlub ten zolty lak wez imbusa 3 i ogien. a jak masz kompa w adaptacjach grupa 1. musisz miec login do Twojego sterownika.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-04-11, 17:40   

k44761 napisał/a:
tą zalaminowana srubka sobie obroty podnies. wydlub ten zolty lak wez imbusa 3 i ogien.


Ogień :D :D :D Teraz na D i na R ma 700 a nie 450 :D :D jadę na TestDrive Dam znać co i jak ;)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-11, 17:41   

Sprawdź czy ecu nie koryguje jak w moim daewoo. To ja sobie zmniejsze :)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-04-11, 19:16   

Podkręciłem i zauważyłem dziwną zależność silnik wcześniej hamuje. Czasami potrafi jadąc na 4 biegu, zdejmę nogę z gazu by mi wrzucił 5 to on najpierw przyhamuje silnikiem 0:00 przez sekundę następnie wbije 5. Czyli tak jak by chciał korygować. Nie utrzymuje sam tylko ma wymuszone obroty które chce zbić.
chyba że wyszły w ten sposób jakieś niedociągnięcia sprzęgła <hmm>
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-04-11, 19:59   

przesadziłeś delikatnie z obrotami
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-04-11, 20:25   

Troche skoryguj i będzie ok.
Maciek w dełu jest inaczej, tam nie ma śrubki na krokowcu i a jak zmienisz zderzak przepustnicy śrubką będą problemy...
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.