Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB ] Za małe obroty  
Autor Wiadomość
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-04-11, 20:33   

pepi napisał/a:
odwrotnie jest bo tu chodzi o odwód koła pasek tylko przekazuje stale obroty i jeśli ten obwód jest większy to się szybciej kręci .
co do obrotów motoru jakie masz korekty na wolnych ?

Mniejsze koło pompy będzie się obracać szybciej
_________________

 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-04-11, 22:08   

oki zrobiłem korekte ale dalej jest problem.
Jak ustawie mu obroty tak by nie zapalała się kontrolka od ładowania to wyszły problemy ze skrzynią i z hamowaniem silnikiem.
Jak ma za niskie to z kolei zapala się kontrolka od ładowania podczas kręcenia kierownicą i mrygnie w momencie kiedy przeskoczę z P na D lub R. Puki co czepiam się szczotek. Moze są wytarte i na niskich obrotach alternator nie wyrabia z ładowaniem.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-11, 22:42   

Jakie masz ładowanie?? Niestety tez moj altek prawie bez szczotek dawał jeszcze 13,7. Obroty ustaw na 750
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-04-12, 09:01   

Apophis napisał/a:
Jakie masz ładowanie??


Nie pytaj, jestem w szoku. Aku ładuje się od wczoraj. Na obrotach 650 obr/min na aku miałem 11.85 przy 900 obr/min dawał 12 z drobnym haczykiem. Szukam szczotek.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-04-12, 10:16   

karol208 napisał/a:
pepi napisał/a:
odwrotnie jest bo tu chodzi o odwód koła pasek tylko przekazuje stale obroty i jeśli ten obwód jest większy to się szybciej kręci .
co do obrotów motoru jakie masz korekty na wolnych ?

Mniejsze koło pompy będzie się obracać szybciej
-tak zdecydowanie ;)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-04-12, 10:37   

Bierzcie pod uwagę, że jak założy się większe koło pompy wspomagania zamiast malego to i pasek też trzeba wymienić. Mam w domu to duże koło nie potrzebne :)
_________________
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-04-12, 11:27   

Nie szukaj szczotek, regulator napięcia ze szzczotkami w podrobie kosztuje niecale 30zl w detalu. Zakladam zamienniki nie mialem jeszcze reklamacji w tych alternatorach.

Majac dobre klucze lamane na male grzechotki można wymienić regulator od spodu bez zdejmowania alternatora. Trzeba sie troche pogimnastykowac ze zdjęciem tylnej plastikowej oslony, ciężko zchodzi miedzy obudowa filtra oleju.
_________________
Elektronika samochodowa.
Ostatnio zmieniony przez k44761 2015-04-12, 11:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-12, 11:29   

Też regenerowałem na zamienniku za ok 40zł i hasa.
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-04-12, 11:31   

Duże kolo = wiekszy obwód = mniejsze obroty. Matematyka.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-04-12, 14:13   

Obroty teraz są ok. k44761, dziękuje za poradę, niestety nie miałem ampola takiego bo tam chyba 2 idzie, 3 nie chciała wejść. Więc nabiłem mu torksa :D :D i poszło.
Wykręcając zmniejsza się, wkręcając zwiększa.
Przez całą noc auto stało na odpiętym aku. Dziś po teście jest lepiej. O wiele lepiej.
Jade teraz z następnym problemem który się nazywa coś nie halo z prądami :/
Ale to już w innym temacie by tu nie robić zamieszania
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-04-13, 21:08   

spox nie ma sprawy. od tego jest forum :)
co masz nie tak z pradami? ten alternator?
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-04-13, 21:19   

i problem jest taki. rano jak go odpaliłem miał ładowanie 14V. teraz pokręciłem się troszkę po mieście. Auto się zdrowo zagrzało a ładowanie.... Adiiiiiiin 12.08 V
jutro szukam regulatora.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-04-13, 21:24   

no to ok. podmien regulator. jak bedziesz mial wyjety sprawdz koniecznie komutator. max ma miec 1mm "wżeru".
sprawdz tez napiecie na samym alternatorze, bo mozesz miec standardowy problem z laczeniem plusa na podluznicy.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-04-13, 21:29   

Marcin te 12.08V na rozgrzanym to pomiar z alternatora :(
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Kuba123 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 30
Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 41
Skąd: Morąg
Wysłany: 2015-04-19, 17:35   

I ja się podłącze do tematu z obrotami otóż mój Abz raz ma 900 obrotów a na D czy R ponad 500 ale jak trochę pojeżdżę to obroty spadają poniżej 900 a na D czy R poniżej 500 dzieje się to i na PB i na LPG czy regulacja na korkowcu ta zalimowana śrubka na imbusik pomorze podkręcając ją
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.