Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 ] "Brems Licht" jaki rezystor dla środkow  
Autor Wiadomość
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2014-03-03, 18:28   

Fajnie, jak to ogarnę to dam znać
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2014-03-06, 06:25   

Witam
Połaczyłem wszystko zgodnie z wczesniejszym schematem, ale lipa, tzn komunikat się nie wyswietla a i światło nie świeci. Zastanawiam sie czy przekaźnik jest właściwy ponieważ na schemacie jest na 4 piny a kupiłem wg. wskazówki na 5. Co może być nie tak?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2014-03-06, 09:26   

a narysuj jak go podpiąłes?
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2014-03-06, 10:00   

tak to wygląda

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2014-03-06, 10:17   

86 i 85 to masz zasilanie cewki przekaźnika. To musi być podłączone do plusa i minusa z świateł stop.
30 podłączasz do akumulatora a 87 do 3 światła stop jako plus. Dodatkowo ciągniesz minus do światła stop

Z tego co widze to dobrze masz podłączone na schemacie, moze leda odwrotnie podpiałeś
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2014-03-06, 14:56   

W lampie stopu są żarówki a nie ledy a wg tego co piszesz mam odwrotnie podpięte 30 i 87 to może być powód?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2014-03-06, 15:20   

To nie bedzie powod. Podejrzewam ze masz zamieniony plus z minusem w ledzie. Przekaznik dziala na tej zasadzie co wlacznik. Musisz podlaczyc kabel do leda jak wczesniej co CI swiecil. Nastepnie czerwony przeciąc i wstawić na styki 30 i 87. zeby zadzialac tym wlacznikiem musisz podac napiecie z zarowki. Plus na 85 a minus na 86. Nie ma mozliwosci ze to nie bedzie dzialac, skoro wczesniej działało bez przekaznika

zrób to tak jak ja
http://www.fotosik.pl/pok...60e5c674b6.html Omiń masę z żąrówek tylko daj prosto z akumulatora
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2014-03-06, 15:41   

87a zostaje niepodlaczony bo to styk rozwierny mozesz go nawet zlamac zeby nie przeszkadzal
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2014-03-06, 20:16   

Ok jutro będę się bawił z tym :)
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2014-03-07, 18:51   

Witam, schemat przedstawiony powyżej jest właściwy podłączyłem i działa elegancko :) Dzięki Uszek za pomoc. Klikam pomógł.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.