|
Autor |
Wiadomość |
jagger
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automat 4 biegowy
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 28 Wrz 2016 Posty: 5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-12-04, 15:30 [D2 95 2.7PB/LPG ] problemz odpaleniem i gaśnięcie na zimnym
|
|
|
Od pewnego czasu Asia jest problematyczna na zimnym silniku. Pierwsze objawy zauważyłem 2 miesiące temu - auto przez pierwsze 2-3 minuty po odpaleniu miało mało mocy, silnik chodził wręcz skokowo (przy lekkim operowaniu gazem miał mało mocy, po mocniejszym dociśnięcu wkręcał się na wysokie obroty). Teraz, wraz ze spadkiem temperatury problem się nasilił. Na zimnym silniku Asia ma problemy z odpaleniem - rozrusznik kręci, bezproblemowo, coś jakby silnik nie chciał zaskoczyć. Zazwyczaj po kilku próbach udaje się odpalić, ale póki silnik jest zimny, dławi się i zdarza mu się zgasnąć. Po zagrzaniu się problem ustepuje. Spotkaliście się z takimi objawami, ewentualnie, wiecie co może być powodem niedyspozycji auta? |
|
|
|
|
|
|
|
mateusz-teo
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 22 Lip 2017 Posty: 21 Skąd: Orneta
|
Wysłany: 2017-12-04, 17:13
|
|
|
Kolego, u mnie był podobny objaw jak reduktor LPG puszczał gaz przez wężyk podciśnienia do kolektora ssącego, to wyeliminowałem i było ok, a teraz coś znów się obraził samochód, ale koledzy podpowiadają żeby na benzynie go trochę pobujać bo się mapy mogły rozjechać od Benzyny przez LPG |
|
|
|
|
|
|
|
jagger
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automat 4 biegowy
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 28 Wrz 2016 Posty: 5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-12-04, 17:27
|
|
|
Reduktor raczej bym wykluczył, był wymieniany rok temu. Co do map, spróbuję go trochę przepalić na benzynie, może mu przejdzie. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-12-04, 23:52
|
|
|
jagger napisał/a: | Spotkaliście się z takimi objawami, ewentualnie, wiecie co może być powodem niedyspozycji auta? | Tak, najczęstszym powodem jest uszkodzony czujnik temperatury ...zamontowany z tyłu prawej głowicy. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
jagger
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automat 4 biegowy
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 28 Wrz 2016 Posty: 5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-12-19, 08:59
|
|
|
Spróbowałem pierwszej rady, zrobiłem autem około 100km na benzynie. Sytuacja nieznacznie się pogorszyłą, teraz problem pojawia się na benzynie niezależnie od temperatury - nawet po dłuższej jeździe auto gaśnie i dusi się przy niższych obrotach. |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2017-12-22, 06:46
|
|
|
A czy kolega wie co to jest VAG? Żeby takie rzeczy poprawnie diagnozować trzeba zlogować kanały 10 i 11 i zobaczyć co pokazują sondy podczas pracy i jakie są korekty długoterminowe. W silnikach przedliftowych rozjechane korekty długoterminowe nie pozwalają poprawnie uruchamiać auta. Jak korekta leci w którymś kierunku powyżej 3-5% to się zaczynają schody. Najczęściej przyczyną takiego stanu rzeczy jest niewłaściwie ustawiona instalacja LPG, uszkodzone sondy lambda lub nieszczelności w dolocie. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |