Autor |
Wiadomość |
Sepsa
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 80 b3 2.3 90r. teraz A8 2.8 95
Wiek: 34 Dołączył: 21 Gru 2015 Posty: 6 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 2015-12-22, 10:20 [D2 95 2.8PB/LPG
] Problem z odpaleniem .
|
|
|
Witajcie !
Mam problem z moją A8 2.8.pb+lpg 95r.
Problem polega na tym, że nie odpala.
Kręci kręci kręci i nic , jakby komputer odcinał zapłon.
Wyskakuje mi napis pod zegarami ` I IN ` tam gdzie kilometry pokazuje.
Co to oznacza może jest z tym powiązane ?.
Proszę o diagnozę .
Z góry dziękuje i pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2015-12-22, 10:28
|
|
|
Próbowałeś awaryjnie odpalić na lpg ?
IN nie ma nic wspólnego z odpaleniem bo to sygnalizuje inspekcje czyli przegląd . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Sepsa
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 80 b3 2.3 90r. teraz A8 2.8 95
Wiek: 34 Dołączył: 21 Gru 2015 Posty: 6 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 2015-12-22, 10:51
|
|
|
Próbowałem nic nie dało. |
|
|
|
|
Lolek84
Użytkownik
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: c4
Wiek: 40 Dołączył: 13 Wrz 2015 Posty: 31 Skąd: okolice KRK
|
Wysłany: 2015-12-22, 11:30
|
|
|
Stary, wróżenie z kuli. Sprawdź czy ma iskrę, czy paliwo podaję na listwe, później czy do cylindra itp.
Głową rusz, a nie olaboga, bo nie pali <jezyk> |
|
|
|
|
|
|
|
Sepsa
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 80 b3 2.3 90r. teraz A8 2.8 95
Wiek: 34 Dołączył: 21 Gru 2015 Posty: 6 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 2015-12-22, 11:41
|
|
|
Właśnie to jest problem.
Pompa chodzi podaje ciśnienie na listwę.
Filtr jest nowy, paliwa jest pół baku.
Iskra też jest, dlatego piszę na blogu bo już sam nie wiem co robić. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Sepsa
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 80 b3 2.3 90r. teraz A8 2.8 95
Wiek: 34 Dołączył: 21 Gru 2015 Posty: 6 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 2015-12-22, 14:10
|
|
|
A w jaki sposób mógł bym go sprawdzić ?? |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Sepsa
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 80 b3 2.3 90r. teraz A8 2.8 95
Wiek: 34 Dołączył: 21 Gru 2015 Posty: 6 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 2015-12-22, 14:38
|
|
|
W taki razie muszę kupić kabel diagnostyczny z programem.
Mógł byś mi jakiś polecić jakiś dobry i tani do mojego samochodu ? |
|
|
|
|
mlody91
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 202 Skąd: LBN
|
Wysłany: 2015-12-22, 14:40
|
|
|
Paliwa jest pół baku? Może dolej 10 litrów benzyny i spróbuj... |
_________________ Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił... |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
mlody91
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 202 Skąd: LBN
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-12-22, 14:42
|
|
|
Ale jak by nie widzial to nie dal by iskry.
Paliwo podaje na listwe. Ale czy pojawia sie napięcie na wtryskach. To ze paliwo dochodzi to nic.
Musi je jeszcze wtrysnac.
Wyjmij listwe i sprawdz czy podaje paliwo.
Sprawdź wssystkie bezpieczniki. Może którys sie upalil. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Hesher [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-23, 00:32
|
|
|
ja mialem uwalony czujnik temp. za lewa glowica sie znajduje i w cholere nie chcial odpalic |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2015-12-23, 08:22
|
|
|
Kiedyś po zalaniu podszybia oczywiście po jakimś czasie jakieś pół roku pojawił się taki sam problem . Iskra na wszystkich garach ,paliwko do listwy pompa podaje , ale zapłonu brak . Bezpiecznik i przekaźnik od wtrysku OK , okazało się ze w wiązce z ECU przewody zaśniedziały i jeden się upalił . Po wymianie przewodu na nowy wszystko wróciło do normy. A i chciałem dodać że żaden VAG tej usterki nie pokaże oczywiście pluje błędami o braku zapłonu, a mechanik był w czarnej...... trzeba było posprawdzać i pomyśleć . A ty na początek dolej zupy może masz syndrom wymienionej pompy. |
|
|
|
|
|