|
Autor |
Wiadomość |
ponti222
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 21 Paź 2012 Posty: 5 Skąd: Żuromin
|
Wysłany: 2013-05-07, 08:45 [D2 95 3.7PB/LPG
] Zamiana gwintu na komfort
|
|
|
Posiadam zawieszenie gwintowane. chciałem wymienić wkłady amortyzatorów bo już się skończyły.Doszedłem do wniosku ze jednak auto jest za twarde i chciałbym podnieść komfort jazdy. nie chce żeby auto wyglądało jak na szczudłach i nie wiem co zastosować, jakie sprężyny, jakie amory żeby było choć trochę wygodniej niż na gwincie. dużo jest tego na forum ale szczerze mówiąc nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie. a książce serwisowej wykazuje ze posiadałem zawieszenie standardowe 1BA - teraz gwint. wiec jeszcze raz koledzy proszę o podpowiedź. |
_________________ Sprzedam kompletne zawieszenie gwintowane FK Germany - wkłady do wymiany ( dwa amory regenerowane) |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-05-07, 09:37
|
|
|
Po trzech latach prób z zawieszeniem, najlepsze co udało mi się stworzyć jeśli chodzi o dobrą glebę z jednoczesnym zachowaniem komfortu, świetnym prowadzeniem i brakiem dobijania to Bilstein B8 przód + K.A.W -60mm ze zdjętymi odbojami w nadkolach. Tył nie jest już taki wymagający. Warto jednak także założyć i tu B6 lub B8 + stabilizator tylny od S8 lub 1BE do tego nawet jakiś obniżający Jamex da sobie rade. K.A.W -30mm z kompletu jest b.dobry ale tył stoi delikatnie o jakieś 10mm za wysoko jak dla mnie. Pamiętaj, że przy obniżaniu najważniejszy jest dobry, sprawny amortyzator dostosowany skokiem i długością do krótkich sprężyn :-> |
|
|
|
|
|
|
|
siiwy23
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Mati
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 27 Cze 2013 Posty: 11 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2013-06-27, 01:18
|
|
|
ja mam u mnie sportowe zawieszenie ale ostatnio chciałem wymienić spręzyny i co sie okazało że ich długość jest taka sama jak ori tylko że moje były grubsze |
_________________ Matii |
|
|
|
|
PawełBS
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 40 Dołączył: 23 Paź 2016 Posty: 61 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2017-04-18, 23:08
|
|
|
Odgrzeję temat, chciałbym trochę poprawić komfort w swojej A8. Na chwile obecną mam zawieszenie Eskowe i alu 20cali. Powiem szczerze że jest dosyć twardo, może i za twardo jak na A8. Myślałem żeby wrzucić sprężyny z innej A8 z cieńszego drutu wiadomo auto pewnie się podniesie, ale wolę komfort Które sprężyny możecie polecić? może poza tymi standardowymi od A8 bo wtedy przód jest mega wysoko. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi
Prywatność. |