Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB ] 120 stopni a chłodnica zimna!!?  
Autor Wiadomość
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2012-06-13, 19:35   

Nie wiem jak tam sprawa wygląda z termostatem, ale skoro bez niego nie było problemu (nawet z zapowietrzaniem) a z nim jest. A sam termostat tez podobno jest sprawny, to może watro przyjrzeć się sposobowi montażu, może był niepoprawnie zamontowany ( jak ktoś już wspominał)
Nie wydaje mi się że układ był zle odpowietrzony, bo bez termostatu nie było problemu odpowietrzania.
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2012-06-13, 19:53   

Dodam tylko do całego tego tematu, że jeśli silnik się nie przegrzewa i wszystko jest sprawne to dolny wąż rzadko się nagrzewa. Sprawdziłem to już w kilku swoich autach. Jak kiedyś wymieniałem płyn przed zimą w autku po przyjechaniu z trasy 100-tu kilometrowej i pozostawieniu auta na kilkanaście minut do wstępnego ostygnięcia. Ze względu że w instalacji ani przy chłodnicy nie było korka spustowego spuszczałem właśnie tym powrotnym wężem na dole chłodnicy. I co się okazało najpierw poleciała zupełnie zimny płyn. Jeśli stwierdzasz, że płyn w wężach nie ma tych 120 stopni to proponuję podpiąć VAGA i sprawdzić czy w programie jest też taka sama temperatura. Bo wydaje mi się że sęk będzie tkwił gdzieś w czujnikach temperatury.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-06-13, 21:21   

czy termostat ma zaworek z kulką? Jesli tak to termostat ma byc tak zamontowany zeby tenze zaworek byl na godzinie 12
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-06-14, 07:20   

termostat z audi ma strzalke do gory na obudowie a zaworek z kulka jest na dole
 
 
zeber 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 38
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Wysłany: 2012-06-14, 16:51   

Ja montuje termostat otworem do góry bo niby powietrze zbiera się na gorzę wiec niby ma sobie tamtendyk wyjść.

Jak mi ostygnie silnik to wsadzę stary termostat który się nie domyka , tylko że szeryfisch pisze otworem do góry ale Arthur napisał że na dół ?

Więc jak?
 
 
lukasz1986 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: lukasz
Jeżdzę: a8
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 72
Skąd: brzesko/wiedeń
Wysłany: 2012-06-14, 18:40   

ja mialem ten sam problem ale to byla moja wina w termostacie masz takie cos jakby srut czy kulka ja zamontowael termostat byle jak a jak sie okazalo ta kulka ma byc u gory zrobilem tak jak mi kolega powiedzial i po problemie ta kulka jest na zewnetrznym pierscieniu termostatu
 
 
zeber 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 38
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Wysłany: 2012-06-15, 17:30   

Na starym termostacie wszystko gra chociaż się nie domyka.

Odpadła mi blaszka od sprzęgła VISCO i nie wiem jak ma być przymocowana?

Blaszka ma wciskać bolec?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-06-16, 07:38   

zeber napisał/a:
Odpadła mi blaszka od sprzęgła VISCO i nie wiem jak ma być przymocowana?

Blaszka ma wciskać bolec?

Ta blaszka to jest bimetal i ma wciskać bolec ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
zeber 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 38
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Wysłany: 2012-06-16, 11:08   

Czyli wciska bolec a jak się nagrzeje no bolec wychodzi i się wiatrak kręci równo z kołem pasowym?
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-06-17, 20:05   

Panowie termostat musi byc kulka do gory, bo powietrze niestety ma tendencje do zbierania sie w wodzie u gory i tamtedy sobie ujdzie. Jak zamontujesz go zaworkiem w doł to tworzy sie banka powietrzna ktora skutecznie izoluje dupke termostatu od cieczy. No i termostat sie nie otworzy.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.