Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB ] Auto niestabilne przy większej prędkości  
Autor Wiadomość
cubitus 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-28, 15:01   

Jakub napisał/a:
Ja stawiam na geometrię ...


Wolałbym najpierw sprawdzić w jakiś pewny sposób ten tył - bo jeśli po geometrii okaże się że mimo wszystko muszę wymienić te tuleje to potem geometrię będę musiał robić ponownie ;-) A po co dwa razy płacić? ;-)
 
 
cubitus 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-28, 15:03   

Apophis napisał/a:
W zeszłym roku jak byłem na SKP to gościu konkretnie sprawdził mi zawiechę.


Co to jest SKP i czy tego "gościa" można jakoś dorwać w Wawie?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-28, 15:12   

cubitus napisał/a:
Co to jest SKP i czy tego "gościa" można jakoś dorwać w Wawie?

Stacja Kontroli Pojazdów :)
Czyli jak robiłem przegląd to typ mi wyszukał wszelkie bolączki-jeden u mnie jest do tego bardzo dokladny ;)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-02-28, 15:28   

Jak sprawdzić te tuleje z tyłu w audi to nie wiem, w starym mercedesie to zaciągało się ręczny jedna osoba pod auto oglądać a druga leciutko ruszała samochodem na przemian do tyłu i przodu :-P Wizualnie mogą być ok jednak po wyjęciu mogą się rozsypać. Motaj sobie koła na podmiankę bo te 4 tulejki nie są tanie. Był swego czasu temat o "myszkowaniu" auta przy większych prędkościach, tylko szukajka mi cuda wynajduje :-/ .
_________________
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-28, 16:38   

Poduszki ławy można sprawdzić tak jak tuleje wahaczy - łyżką montażową do kół. Tylko ciężko o dobry punkt podparcia w podwoziu.
Oryginalne poduszki tylko w ASO za ~330zł/szt., wiec trochę drogo. U siebie mam założone poliuretany z Olkusza http://poliuretany.olkusz...ylnej-1szt.html

Edit:
Tak wyglądają w rzeczywistości: http://imageshack.us/g/1/10038413/
_________________
Four rings to rule them all
 
 
cubitus 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-28, 17:04   

gtfan napisał/a:
Poduszki ławy można sprawdzić tak jak tuleje wahaczy - łyżką montażową do kół. Tylko ciężko o dobry punkt podparcia w podwoziu.


Czy w takim razie sprawdzenie na szarpaku w stacji kontroli pojazdów będzie lepsze - bardziej dokładne? W sumie to na szarpakach w SKP sprawdziłem tylko przód - reszta była sprawdzana łyżką w sieciowym warsztacie tylko ...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-28, 17:13   

Mnie facet w SKP sprawdzał całą zawiechę i łyche tez wkladał gdzie sie da. Byłem w kanale z nim i widziałem :)
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-28, 17:22   

U mnie na przeglądzie na szarpakach diagnosta nie zauważył nic niepokojącego z ławą, a jak mechanik pogmerał łyżką, to było wyraźnie widać, że prawa strona przesuwa się przód-tył.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
cubitus 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-28, 18:27   

No dobra - to tylna zawiecha i opony są podejrzane. Czy to mogą być jedyne przyczyny takiego zachowania na drodze? A układ kierowniczy? A układ wspomagania?
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2013-02-28, 20:17   

U mnie podobne zachowanie było spowodowane luzem na tulei na dolnym wahaczu tył. Wymieniłem cały wahacz i po problemie. Luz namierzony na "szarpakach" w stacji diagnostycznej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.