Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB ] gdzie odprowadzane jest paliwo . powrót.  
Autor Wiadomość
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2012-01-07, 18:07   [D2 95 4.2PB ] gdzie odprowadzane jest paliwo . powrót.

Mam pytanie czysto techniczne , a mianowicie do której komory zbiornika odprowadzane jest paliwo powrotu ? Czy do tej w której jest montowany kosz ,czy do tej drugiej.Pytanko kieruję do kolegów którzy ogarniali temat pompy paliwa .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2012-01-07, 18:18   

O ile dobrze pamiętam to odprowadzane jest do kosza z pompą. Jest tam taki wężyk plastikowy, który leje prosto w kosz z pompą paliwa.
Kruciec na który jest wpięty wąż powrotu jest na koszu pompy paliwa (zewnętrzna część nad bakiem).
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-07, 18:28   

Potwierdzam. Wąż powrotu paliwa jest skierowany bezpośrednio do kosza pompy.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2012-01-07, 19:08   

Hmm, to dlaczego w momencie gdy miałem chwilowy problem z imobilajzerem -kabel nie łączył.kilkanaście razy przekręciłem stacyjkę A stan paliwa spadł do zera a jeszcze nie było rezerwy. po zalaniu 20 l . stan był większy o tą właśnie rezerwę.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2012-01-07, 19:48   

Hmm. Nie wiem jak A8, bo do zera nigdy nie wypaliłem paliwa, ale w poprzednim autku moim, jak ubywało paliwa na rezerwie to wskazówka spadała do zera, a kiedy zaczynało dno sie pokazywać to biegła w górę dosyć znacznie. Następny etap to już był postój i spacer z kanistrem.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-01-07, 21:47   

Gabriel napisał/a:
Hmm. Nie wiem jak A8, bo do zera nigdy nie wypaliłem paliwa

powiem tak , jechałem kiedyś (miałem rezerwę gazu i PB) skończył mi się gaz , mówię :"za 3 km stacja dojadę na pb" , komputer pokazywał 10km to jadę . Po 2 km stanął :shock:
teraz nie dopuszczam poniżej połowy zbiornika i mam paliwa na około 220-320km :mrgreen: Zero problemu z pompą PB :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2012-01-08, 14:10   

Nie mówię że mam problem z pompą, nie mówię też żę wyjechałem paliwko do końca ,zbliżałem się do rezerwy a gdy imo nie łączył po kilku nastu próbach zgaszenia kontrolki imo okazało się żę przepompował całe paliowo chyba zaznaczam chyba do 2 komory, tak bynajmniej logicznie można to wytłumaczyć. dlatego zadałem pytanie .Oglądając filmy z demontażu pompy faktycznie widać jak wężyk powrotu idzie do kosza, ale wzdłuż całej białej obudowy idzie jeszcze jakiś wężyk............ .i czy to nie jest odprowadzenie powrotu? Widać to w końcówce filmu.
http://www.youtube.com/watch?v=oiVs8Y466s8
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-08, 15:57   

tutenhamon napisał/a:
Oglądając filmy z demontażu pompy faktycznie widać jak wężyk powrotu idzie do kosza, ale wzdłuż całej białej obudowy idzie jeszcze jakiś wężyk............ .i czy to nie jest odprowadzenie powrotu? Widać to w końcówce filmu.
http://www.youtube.com/watch?v=oiVs8Y466s8


Jeśli chodzi Ci o ten metalowo-gumowy, zagięty przewód, widoczny na filmie ok 6:57min, to idzie on do króćca, którym benzyna jest zasysana z komory po stronie kierowcy.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2012-01-16, 16:22   

Czyli z drugiej komory , i kto wie czy w cudowny sposób czasami nadmiaru paliwa też nie przepompowuje tą samą drogą. :-/ widzę że nie dowiem się tego do puki sam nie będę musiał dobrać się do tego ustrojstwa , na razie jest wszystko OK więc nie ma sęsu rozbierać . Aż tak ciekawy nie jestem. :lol: Dzięki za odzew.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gusiew 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 45
Skąd: Łosice
Wysłany: 2012-01-17, 11:07   

Ja mam czasem taka sytuacje ze mając poniżej 1/4 baku. Jeżdżąc na lpg ubywa mi paliwa(na wskaźniku) Jak dojdę do zera to już nie wytrzymuje, jadę do tankuje za 50zł i mam trochę mniej niż pół baku. Problem znika na jakiś czas. Więc coś w tym jest ze paliwo jest przepompowywane do drugiej komory.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2012-01-17, 18:24   

Tak i tu masz racje , w tedy pożiom się wyrównuje i masz to co zalałeś +to co było przepompowane i tak pokazuje wskażnik poziomu paliwa .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.