Autor |
Wiadomość |
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2012-01-07, 18:18
|
|
|
O ile dobrze pamiętam to odprowadzane jest do kosza z pompą. Jest tam taki wężyk plastikowy, który leje prosto w kosz z pompą paliwa.
Kruciec na który jest wpięty wąż powrotu jest na koszu pompy paliwa (zewnętrzna część nad bakiem). |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1299 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-01-07, 18:28
|
|
|
Potwierdzam. Wąż powrotu paliwa jest skierowany bezpośrednio do kosza pompy. |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2012-01-07, 19:48
|
|
|
Hmm. Nie wiem jak A8, bo do zera nigdy nie wypaliłem paliwa, ale w poprzednim autku moim, jak ubywało paliwa na rezerwie to wskazówka spadała do zera, a kiedy zaczynało dno sie pokazywać to biegła w górę dosyć znacznie. Następny etap to już był postój i spacer z kanistrem. |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-01-07, 21:47
|
|
|
Gabriel napisał/a: | Hmm. Nie wiem jak A8, bo do zera nigdy nie wypaliłem paliwa |
powiem tak , jechałem kiedyś (miałem rezerwę gazu i PB) skończył mi się gaz , mówię :"za 3 km stacja dojadę na pb" , komputer pokazywał 10km to jadę . Po 2 km stanął :shock:
teraz nie dopuszczam poniżej połowy zbiornika i mam paliwa na około 220-320km :mrgreen: Zero problemu z pompą PB :mrgreen: |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2012-01-08, 14:10
|
|
|
Nie mówię że mam problem z pompą, nie mówię też żę wyjechałem paliwko do końca ,zbliżałem się do rezerwy a gdy imo nie łączył po kilku nastu próbach zgaszenia kontrolki imo okazało się żę przepompował całe paliowo chyba zaznaczam chyba do 2 komory, tak bynajmniej logicznie można to wytłumaczyć. dlatego zadałem pytanie .Oglądając filmy z demontażu pompy faktycznie widać jak wężyk powrotu idzie do kosza, ale wzdłuż całej białej obudowy idzie jeszcze jakiś wężyk............ .i czy to nie jest odprowadzenie powrotu? Widać to w końcówce filmu.
http://www.youtube.com/watch?v=oiVs8Y466s8 |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1299 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-01-08, 15:57
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | Oglądając filmy z demontażu pompy faktycznie widać jak wężyk powrotu idzie do kosza, ale wzdłuż całej białej obudowy idzie jeszcze jakiś wężyk............ .i czy to nie jest odprowadzenie powrotu? Widać to w końcówce filmu.
http://www.youtube.com/watch?v=oiVs8Y466s8 |
Jeśli chodzi Ci o ten metalowo-gumowy, zagięty przewód, widoczny na filmie ok 6:57min, to idzie on do króćca, którym benzyna jest zasysana z komory po stronie kierowcy. |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
Gusiew
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Paź 2011 Posty: 45 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2012-01-17, 11:07
|
|
|
Ja mam czasem taka sytuacje ze mając poniżej 1/4 baku. Jeżdżąc na lpg ubywa mi paliwa(na wskaźniku) Jak dojdę do zera to już nie wytrzymuje, jadę do tankuje za 50zł i mam trochę mniej niż pół baku. Problem znika na jakiś czas. Więc coś w tym jest ze paliwo jest przepompowywane do drugiej komory. |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|