Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 '95 4,2PB] Klimatyzacja "wariuje", lewa strona  
Autor Wiadomość
bosman 
Użytkownik



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 13
Skąd: opole
Wysłany: 2010-03-22, 00:16   [D2 '95 4,2PB] Klimatyzacja "wariuje", lewa strona

Witam,
co jakiś czas (powiedzmy co 2 tygodnie) zdaża mi sie że klimatyzacja dziwnie się zachowuje a mianowicie po stronie kierowcy dmucha chłodnym powietrzem a po stronie pasażera gorącym. i na opcji "auto" na klimatroniku prędkość wiatraka się zwiększa. co nic nie daje bo lewa chłodzi a prawa strona grzeje. miał tak moze ktoś i co można zaradzić.
 
 
00gtw00 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: S8 D2 FL
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 65
Skąd: Nysa
Wysłany: 2010-03-27, 21:49   

Ja bym stawiał na silniczki sterujące klapami. Któryś się skończył. Silniczek ma prostą budowę bo jest to zwykły silnik DC jak z zabawek, przekładnia żebatkowo-ślimakowa i potencjometr sprzężony z napędem dzięki czemu komputer zna pozycje silniczka. Jak masz VAG'a to w testach wykonawczych możesz sprawdzić wszystkie. Nie zawsze wadliwy silniczek powoduje pojawienie się błędu więc polecam jak wcześniej wspomniałem testy wykonawcze w VAG'u.
 
 
bosman 
Użytkownik



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 13
Skąd: opole
Wysłany: 2010-03-28, 14:01   

kurcze na kompie nic właśnie nie pokazuje :(

...po wymianie pompy paliwa kasowałem "błędy" i nic nie wykazało a już tak od dawna sie dzieje
 
 
00gtw00 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: S8 D2 FL
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 65
Skąd: Nysa
Wysłany: 2010-03-28, 17:38   

Cytuje sam siebie :) Nie zawsze wadliwy silniczek powoduje pojawienie się błędu więc polecam jak wcześniej wspomniałem testy wykonawcze w VAG'u. Czyli wejdź w klime i 03-Output Test. Klikając "dalej" system diagnostyczny uruchamia kolejne podzespoły klimatyzacji, między innymi klapy od nawiewu. Ruch każdej z nich wydaje specyficzny dźwięk więc łatwo poznać, że któraś z niech nie działa.
 
 
bosman 
Użytkownik



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 13
Skąd: opole
Wysłany: 2010-03-28, 18:37   

:mrgreen: teraz zakumałem. dzięki
 
 
00gtw00 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: S8 D2 FL
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 65
Skąd: Nysa
Wysłany: 2010-03-29, 09:54   

Cieszę się :d Daj znać jak wypadły testy.
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-07-04, 15:23   

witam mam pytanko na temat klimy chodzi oto ze wczesniej było ok po jakims czasie takjakby nie dochładzała a teraz nic nie chłodzi czy wystarczy nabic klime i bedzie ok czy to cos innego :shock: :?:
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-07-04, 15:52   

a działa wentylator elektryczny? słychać załanczający się kompresor? jak tak jedz nabić klime.
 
 
apg 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2010-07-04, 16:06   

Jak uciekł czynnik chłodniczy, to kompresor się nie włączy. Możesz mieć jakąś nieszczelność w układzie. Tak czy inaczej sam i tak nic nie zdziałasz. Pojedziesz na serwis klimatyzacji to Ci sprawdzą.
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-07-04, 17:16   

zapytaj czy napełniają/sprawdzają z kontrastem? bo jak tak w razie nieszczelności widać gdzie, bo próżniowo to podobno nie najlepiej.
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-07-04, 20:11   

przemoR888 napisał/a:
zapytaj czy napełniają/sprawdzają z kontrastem? bo jak tak w razie nieszczelności widać gdzie, bo próżniowo to podobno nie najlepiej.


aa no własnie zaglądałem kiedys pod auto i widziałem taki zułty niby zielonkawy płyn i sie zastanawiałem coto moze to własnie ten wyciek :shock:

[ Dodano: 2010-07-04, 21:13 ]
przemoR888 napisał/a:
a działa wentylator elektryczny? słychać załanczający się kompresor? jak tak jedz nabić klime.


[ Dodano: 2010-07-04, 21:14 ]
apg napisał/a:
Jak uciekł czynnik chłodniczy, to kompresor się nie włączy. Możesz mieć jakąś nieszczelność w układzie. Tak czy inaczej sam i tak nic nie zdziałasz. Pojedziesz na serwis klimatyzacji to Ci sprawdzą.


panowie to jak jest wkoncu z tym kompresorem załączy czy nie jak jest brak płynu
 
 
apg 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2010-07-04, 20:33   

A załącza Ci się czy nie?
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-07-04, 20:51   

no chyba tak bo jak włonczam klime to wydobywa sie ten specyficzny zapach jak z lodowki powiedz jak jeszcze mam sprawdzic ten kompresor
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-07-04, 20:57   

Przy zapalonym silniku włącz na jakiś czas econ potem wyłącz na pewno będzie słychać różnicę w pracy silnika no i słychać wentylator klimatyzacji.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
apg 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2010-07-04, 21:05   

W C4, jak miałem nieszczelność, to klima działała coraz słabiej, a po pewnym czasie gdy ubyła już znaczna część czynnika, sprężarki nie dało się załączyć. Zdaje się, że w A8 sprężarkę włącza/wyłącza się przyciskiem Econ. W poprzednim aucie miałem na wyświetlaczu śnieżynkę, która świadczyła o działaniu sprężarki, a tu przyznam, że nie wiem jak to wyczuć, bo silnik jest jak koń i jak przełączam u siebie, to zupełnie nie czuć dodatkowego obciążenia na silniku jak to miało miejsce w C4.
Przez analogię wydaje mi się, że gdyby sprężarka przestała działać to powinna palić się kontrolka przycisku Econ, ale nie mam co do tego pewności.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.