Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB ] Łącznik stabilizatora  
Autor Wiadomość
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2015-04-17, 18:00   [D2 95 4.2PB ] Łącznik stabilizatora

Mam taki dylemat a mianowicie : zamówiłem łączniki stabilizatora według rocznika
A8 (D2) 08.1994r-01.2002r –wszystkie wersje silnikowe Wygląda to tak


byłem dziś na kanale i mam zamontowane takie

rocznikowo A8 (4E) 10.2002r-07.2010r –wszystkie wersje silnikowe .wszystko ładnie spasowane . I teraz pytanie które faktycznie powinny być zamontowane w moim roczniku?
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-04-17, 18:25   

ja też miałem ten dylemat i przymierzałem oba. Zamontowałem ten pierwszy z dłuższą tulejką bo najlepiej się wpasował i moim zdaniem nie ma takiego naprężenia jak w przypadku tego z drugiego zdjęcia.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-04-18, 07:07   

też mam ten pierwszy, jepiej on pasuje niż ten drugi
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2015-04-18, 15:43   

Jak rozumiem tą tulejką do stabilizatora montowaliście ?
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-04-19, 12:41   

dokładnie
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2015-04-27, 06:25   

I faktycznie -mechanik stwierdził że te z tulejką nie pasują ,pojechałem sam na kanał zdemontowałem stare , wmontowałem łączniki z tulejką i okazało się że ładnie pasują
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
lesdud 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 145
Skąd: ololice Inowrocławia
Wysłany: 2015-12-10, 13:55   

Koledzy, a czy da się wymianę tego łącznika na lewarku- koziołku zrobić? czy sprężyna stabilizatora za mocno odbije i nie naciągnę tego?
Jak sobie najlepiej z tym poradzić i ile czasu zajmie wymiana tych łączników na obu stronach?
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-12-10, 14:09   

Jeżeli będziesz stał na równym podłożu to nie ma żadnych naprężeń więc najlepiej podnieść obie strony równo.
_________________

 
 
lesdud 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 145
Skąd: ololice Inowrocławia
Wysłany: 2015-12-11, 00:08   

Dzięki za podpowiedź. Oba łączniki wymienione w niecałą godzinę bez podnośnika i kanału. Bułka z masłem
 
 
Arti1990 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 2
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2016-07-01, 11:02   

pacjent audi S8 d2 polift, pytanie mam mianowicie auto było robione na warsztacie i przy zakładaniu osłony zauważyłem ze po jednej stronie łącznik stabilizatora jest założony z przodu wahacza a po drugiej od tyłu wahacza. Może mi ktoś podrzucić ale we wielowahaczu łączniki mają być z tyłu, dzwoniłem do nich powiedzieli że tak było jak mam teraz i fabryki nie będą poprawiać <bezradny>
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1795
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-07-01, 11:45   

Zobacz sam jak to powinno być : http://www.audipages.com/...armreplace.html , http://www.dognmonkey.com...eplacement.html
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Arti1990 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 2
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2016-07-01, 12:04   

czyli tak jak myślałem oba łączniki mają być z tyłu, czytaj miedzy bananem a dolnym prostym wahaczem, jadę jurto niech to poprawią. <awantura>
 
 
johnnybravoojb 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 06 Lut 2017
Posty: 3
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-08-25, 02:40   

Odświeżę trochę temat ... Chcę wymienić łączniki z przodu. Przy doborze części korzystam z TecDoc dużej hurtowni motoryzacyjnej, ale mam dylemat. Łączniki jakie dostępne są w ofercie to lewy + prawy (z obiema tulejami tego samego rozmiaru np. febi 19022) oraz tylko lewy ( z dużą tuleją dla przykładu również febi 19704). Na aucie obecnie mam założone dwa różne, ale nie pamiętam jaki po jakiej stronie. Auto jak dotąd jeździło po Belgii i Polscy "fachowcy" ręki do niego nie przyłożyli.
Teraz pytanie kupić dwa różne? Czy dwa równe? Nie mogę namierzyć po żadnych numerach prawego z dużą tuleją.

P.S. Z EPC wychodzi element 4D0411317K bez zaznaczenia strony montażu, a google wywala zdjęcia łącznika o obu równych tulejach.
_________________
WAUZZZ4DZVN014628
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-08-25, 06:37   

Mi się krosuje tylko na 19022 (TRW JTS280, LM 1454203), pasuje na obie strony. ETKA wszystkie wersje rocznikowe i silnikowe pokazuje symetrycznie.
 
 
johnnybravoojb 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 06 Lut 2017
Posty: 3
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-08-25, 16:33   

No właśnie ... według etki/EPC i TecDoc wychodzi na to,że łączniki powinny być symetryczne i z obiema równymi tulejami. Nie wiem tylko jak rozumieć pierwsze posty w tym temacie - tj. wyraźnie większe naprężenia na takim zestawie łączników.
_________________
WAUZZZ4DZVN014628
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.