Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Co zrobić żeby lepiej chodziła?  
Autor Wiadomość
Hermes843 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 7
Skąd: Sianów
Wysłany: 2012-06-12, 12:01   [D2 95 4.2PB/LPG ] Co zrobić żeby lepiej chodziła?

Witam wszystkich moi drodzy potrzebuje pomocy posiadam od tygodnia Audi a8 4.2 v8 lecz wszystko jest w orginale i wcale nie słychać ze mam pod maską 300 koni co proponujecie zmienić może jakiś filtr jakieś wydechy lecz chciał bym coś nie dużym kosztem a zeby był fajny efekt oczywiście nie chcem zrobić też wioski ale jak przycisnę to zeby było słychać ze jest to 4.2 :) :):) Pozdrawiam z góry dziękuje :)
_________________
Szajba
 
 
Rapik 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 310
Skąd: G-dz
Wysłany: 2012-06-12, 12:14   Re: Audi co zrobić zeby lepiej chodziłą

Hermes843 napisał/a:
nie dużym kosztem a zeby był fajny efekt


Proponuję stożkowy filtr powietrza oraz magnetyzery z allegro, będzie zdecydowanie lepiej.
 
 
Hermes843 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 7
Skąd: Sianów
Wysłany: 2012-06-12, 12:21   

OKey tylko teraz jaki filtr byś proponował ?? Podrzucisz może jakiś link z allegro ??
_________________
Szajba
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-06-12, 12:30   Re: Audi co zrobić zeby lepiej chodziłą

Rapik napisał/a:
magnetyzery z allegro, będzie zdecydowanie lepiej.


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-06-12, 13:06   

Kolego jak chcesz tanim kosztem wydobyć dźwięk V8, wytnij ostatni tłumik wspawaj ładne końcówki, a nie ma opcji żeby ludzie sie nie oglądali....
 
 
Hermes843 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 7
Skąd: Sianów
Wysłany: 2012-06-12, 13:15   

Czyli masz na myśli katalizatory tłumik końcowy tak wywalić bebechy tak ??? a czy ta całą kontrolka KAT mi się nie będzie potem paliła ???
_________________
Szajba
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 60
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2012-06-12, 16:25   

Hermes843 napisał/a:
Czyli masz na myśli katalizatory tłumik końcowy tak wywalić bebechy tak ??? a czy ta całą kontrolka KAT mi się nie będzie potem paliła ???


Kontrolką się przejmujesz, ważne że będzie zajebisty dźwięk.
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2012-06-12, 17:38   

I jeszcze do magnetyzerów i K&N lej 99+ na schellu. Racingowe paliwo. Będzie się lepiej zbierać. No i koniecznie bebechy z końca wydechu.

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-12, 17:52   

Rapik napisał/a:
Proponuję stożkowy filtr powietrza oraz magnetyzery z allegro, będzie zdecydowanie lepiej.

Magnetyzery?? To jakis żart?? :shock:
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2012-06-12, 18:01   

E no koledzy robia sobie zarty...a tak serio kolego Hermes843, to tzw tuning...czyli zmiana fabryki musi kosztowac i tanio nigdy nie bedzie...chyba ze chcesz ulepic jakiegos strucla...ale nie o tym... Z tymi magnetyzerami to nie bierz tego na serio... najtaniej bedzie tak jak kolegatomi5, Ci napisal...wytnij tylny tlumik i wstaw rury z koncowkami...mozesz dolozyc filtr k&n nic nie pomoze ale nie zaszkodzi... wszystko inne idzie juz w setki zlotych...a ja katy bym zostawil, bo tak zrobilem u mnie ;-)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-12, 18:06   

Żeby nie przedobrzyć to wybierz katy-dzwiek juz bardziej słyszalny albo tylni tłumik dzwiek nawet bardziej słyszalny i rasowy ale nie wadzi tak bo z tyłu auta zostaje. Ja bym chetnie swoja wyciszył do granic mozliwości :)
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2012-06-12, 18:08   

Apophis, a8 na serii jest przeciez mega ciche :D
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-12, 18:23   

robertas napisał/a:
Apophis, a8 na serii jest przeciez mega ciche :D

Wiem i własnie tak bym chciał. Ale mimo że nawet jakbym dał nowy seryjny wydech to wątpie żeby silnik cykał tak bezszelestnie jak w nowym aucie-wszystko ma juz swoje lata:)
Mega podobało mi sie jak 10lat temu słyszałem nowa D2 a raczej nie słyszałem tylko para się z wydechu unosiła :)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2012-06-13, 09:10   

Apophis, mi też bardzo pasuje seryjny wydech, jest mega cichutko jak na v8. Kolega mnie cały czas męczy aby zrobić modyfikacje i bardziej wyeksponować dźwięk v8. Ja wiem co mam pod maską, a znaczek na klapie działa jak czerwona płachta na byka. Jednak zostaję przy serii, ehhh ta cisza w autku :-D Chociaż końcówki wydechu bym zamienił na nowe albo wypolerował je bo troszkę szpecą :-P

[ Dodano: 2012-06-13, 10:18 ]
Hermes843, jak przyśpieszasz samochodem to nie słychać fajnego dźwięku v8? czy jest według Ciebie za mało wyrazisty.
_________________
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-06-13, 09:30   

Porównując E32 3l V8 a nasze 4,2 V8 to wielka przepaść, w e32 bez modyfikacji było fajnie słychac rasowe V8, audi jest na tyle wyciszone że jak chcesz mieć grzmota to musisz coś dłubnąć, np pozbywając sie ostatniego tłumika, Ja tez to zrobiłem i jest dobrze.

Tylko jest jeden minus wyciecia ostatniego tłumika - większe spalanie SPOKOJNIE NIE UNOSIĆ SIĘ juz tlumaczę:

A wiec Ja u siebie zaobserwowałem wieksze spalanie, ale to przez to że chętniej i wiecej wciskam gaz np ruszając, redukuje biegi itd żeby tylko auto było na obrotach i było słychać to V8.
I tak jak wcześniej wspominałem nie ma opcji żeby ktoś się nie obejrzał jak ,,depnę"
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.