Autor |
Wiadomość |
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
DanioUK
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damien
Jeżdzę: Audi S8 & Audi Cabrio
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 108 Skąd: Skelmersdale/Rybnik
|
Wysłany: 2014-01-22, 01:14
|
|
|
To prawda napisalem w 4.2 a mam 2.8 ale tu jest identyczna sytuacja wiec dlatego w tym temacie.
Jutro zerkne ile jest oleju ale obstawiam ze bedzie ok tylko zasyfiony.
Gdyby bylo malo oleju to najpierw wywalilo by zolta kontrolke |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
DanioUK
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damien
Jeżdzę: Audi S8 & Audi Cabrio
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 108 Skąd: Skelmersdale/Rybnik
|
Wysłany: 2014-01-22, 11:24
|
|
|
Zgadza sie bylo malo oleju. Jutro wymieniam na nowy millersa |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-12, 13:57
|
|
|
Odkopię wątek. Czujnik jest na klucz 24? Jest chyba do niego średni dostęp - da radę zwykłym płaskim, czy coś trzeba kombinować?
EDIT: jednak trzeba kombinować - płaskim 24 niby jest dojście, ale klucz się ześlizguje. Dorobiłem chałupniczo nasadkę tak, aby przez otwór przeszedł króciec czujnika (mam długą wersję), a z zewnątrz przeszlifowałem nasadkę tak, aby dało się za nią złapać kluczem płaskim. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-06-16, 22:03
|
|
|
krisker napisał/a: | Dorobiłem chałupniczo nasadkę tak, aby przez otwór przeszedł króciec czujnika (mam długą wersję), a z zewnątrz przeszlifowałem nasadkę tak, aby dało się za nią złapać kluczem płaskim. |
Zrobisz fotkę swojego zestawu bo też potrzebuje coś wykombinować. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-17, 06:24
|
|
|
Ale tu nie ma filozofii - zwykła nasadka 24mm, kątówką rozszerzony otwór po stronie, po której normalnie wkłada się klucz, a do tego kątówką zeszlifowane boki (normalnie okrągłe) tak, aby dało się za to złapać kluczem płaskim (rozmiar można sobie dobrać). Czujnik nie jest mocno dokręcony, więc nie musi to być heavy duty Przy okazji zrobię zdjęcie.
Można też spróbować kluczem oczkowym giętym, ale pomiędzy czujnikiem, a obudową filtra jest w jednym miejscu dość ciasno. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-06-17, 19:11
|
|
|
Już wiem wczoraj troszkę brakło mi wyobraźni ze względów alergicznych i nie mogłem sobie tego jakoś wyobrazić
I tak też zrobię
Kliknąłbym POMÓGŁ ale niestety nie da się
Cytat: | Można też spróbować kluczem oczkowym giętym, ale pomiędzy czujnikiem, a obudową filtra jest w jednym miejscu dość ciasno.
|
Mam ich kilka rodzajów i też nie da rady podejść, już zastanawiałem się nad poświęceniem klucza 24/27 i zrobić z niego dwa osobne
Ale Twój patent jest lepszy |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
|