Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Dziwnie dzialajaca kierownica po wymian  
Autor Wiadomość
Truscik 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 182
Skąd: Olecko
Wysłany: 2016-02-25, 22:40   [D2 95 4.2PB/LPG ] Dziwnie dzialajaca kierownica po wymian

Witam, mialem problem z maglem bo stukal i ciekna i ze skrecaniem bylo nie pewnie jak i w prowadzeniu okazalo sie ze w tym maglu servo mialem nie podlaczone bo ktos odpia, a w tym co mam teraz mechanik podlaczyl i nie wiem czy tak powinno byc czy cos jest nie tak. Na postoju bardzo lekko sie kreci kierownica ale jak jade okolo 45 km/h to juz ciezej, ze jedna reka ciezko skrecac. Skrecajac tez jest cos dziwnego bo wydaje mi sie ze jak skrecam kierownica moze nie do konca ale powinna wracac do prostych kol, a robi to bardzo slabo albo wgl i musze caly czas krecic. Co moze byc nie tak ? Moze odlaczy ten magiel od serva tak jak stary byl odlaczony ?
 
 
tanatorq 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Edi
Jeżdzę: A8
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 44
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2016-02-25, 23:33   

Ogólnie rozumiem, że masz magiel z servotronic. Oznacza to, że na postoju będzie się Tobie bardzo lekko kierownica kręciła a wraz z nabieraniem prędkości powinna kiera kręcić się co raz ciężej ale rzecz jasna bez przesady. Miałem magla walniętego tak, że jak się rozgrzał olej w nim to ogólnie ciężko skręcał w lewą stronę. Zatem sprawdź tą przypadłość na zimnym i na ciepłym oleju w maglu, wnioski dopisz i zobaczymy co dalej. Pod czas jazdy te 45, czy 145km/h nie powinno być aż tak ciężko kręcić aby kręcić oburącz.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-02-25, 23:49   

Co do powrotu kierownicy, to jak sprawa ma się ze zbieżnością ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Truscik 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 182
Skąd: Olecko
Wysłany: 2016-02-26, 12:57   

no moze troche ciezej skreca sie w lewa strone ale to na poczatku tak mialem wrazenie po wymianie. teraz to juz sie troche przyzwyczailem.
Zbieznosc ustawiana byla, mogli cos zle zrobic ? u innego mechanika bylem na zbieznosci.
 
 
Truscik 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 182
Skąd: Olecko
Wysłany: 2016-02-28, 21:57   

wymiana plynu cos moze pomoc w tej sprawie ? Bo widzialem ze mam czerwony, podobno straszny syf lepszy zielony ?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-02-28, 22:00   

kup sobie w ASO oryginalny płyn do wspomagania, który kosztuje ok 50zł / l. Tylko wcześniej zrób sobie płukankę aby tego czerwonego z układu się pozbyć.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.