|
Autor |
Wiadomość |
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-02-25, 22:40 [D2 95 4.2PB/LPG
] Dziwnie dzialajaca kierownica po wymian
|
|
|
Witam, mialem problem z maglem bo stukal i ciekna i ze skrecaniem bylo nie pewnie jak i w prowadzeniu okazalo sie ze w tym maglu servo mialem nie podlaczone bo ktos odpia, a w tym co mam teraz mechanik podlaczyl i nie wiem czy tak powinno byc czy cos jest nie tak. Na postoju bardzo lekko sie kreci kierownica ale jak jade okolo 45 km/h to juz ciezej, ze jedna reka ciezko skrecac. Skrecajac tez jest cos dziwnego bo wydaje mi sie ze jak skrecam kierownica moze nie do konca ale powinna wracac do prostych kol, a robi to bardzo slabo albo wgl i musze caly czas krecic. Co moze byc nie tak ? Moze odlaczy ten magiel od serva tak jak stary byl odlaczony ? |
|
|
|
|
|
|
|
tanatorq
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Edi
Jeżdzę: A8
Dołączył: 24 Lis 2009 Posty: 44 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2016-02-25, 23:33
|
|
|
Ogólnie rozumiem, że masz magiel z servotronic. Oznacza to, że na postoju będzie się Tobie bardzo lekko kierownica kręciła a wraz z nabieraniem prędkości powinna kiera kręcić się co raz ciężej ale rzecz jasna bez przesady. Miałem magla walniętego tak, że jak się rozgrzał olej w nim to ogólnie ciężko skręcał w lewą stronę. Zatem sprawdź tą przypadłość na zimnym i na ciepłym oleju w maglu, wnioski dopisz i zobaczymy co dalej. Pod czas jazdy te 45, czy 145km/h nie powinno być aż tak ciężko kręcić aby kręcić oburącz. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-02-25, 23:49
|
|
|
Co do powrotu kierownicy, to jak sprawa ma się ze zbieżnością ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-02-26, 12:57
|
|
|
no moze troche ciezej skreca sie w lewa strone ale to na poczatku tak mialem wrazenie po wymianie. teraz to juz sie troche przyzwyczailem.
Zbieznosc ustawiana byla, mogli cos zle zrobic ? u innego mechanika bylem na zbieznosci. |
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-02-28, 21:57
|
|
|
wymiana plynu cos moze pomoc w tej sprawie ? Bo widzialem ze mam czerwony, podobno straszny syf lepszy zielony ? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-28, 22:00
|
|
|
kup sobie w ASO oryginalny płyn do wspomagania, który kosztuje ok 50zł / l. Tylko wcześniej zrób sobie płukankę aby tego czerwonego z układu się pozbyć. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |