Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Kilka pytan co do wymiany uszczelek glo  
Autor Wiadomość
Przeartysta 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 6
Skąd: Oswięcim
Wysłany: 2016-12-20, 07:14   [D2 95 4.2PB/LPG ] Kilka pytan co do wymiany uszczelek glo

Witam. Pacjent Audi a8 d2 1995 4,2Q. Do wymiany uszczelka pod głowicami. Może mi ktoś zrobić kosztorys tego zabiegu ? I od razu wypisać co posprawdzac i co powymieniac od razu jak juz silnik bedzie rozebrany. Prosiłbym o wypisanie wszystkiego w słupku plus cena pi razy oko i koszty naprawy. Dodam, że rozrząd był wymieniany i to, że bierze olej. Pozdrawiam i dzieki. :]
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-12-20, 20:36   

taniej ci wyjdzie motor zmienić -tylko jak masz taki pewny
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2016-12-20, 20:52   

pepi napisał/a:
taniej ci wyjdzie motor zmienić -tylko jak masz taki pewny

Taniej zmienić motor -niż wymienić uszczelki pod głowicą?????????
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-12-20, 21:40   

no taniej :]
temat już nie raz był tu omawiany
<bezradny>
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-12-20, 22:12   

Przeartysta napisał/a:
Prosiłbym o wypisanie wszystkiego w słupku plus cena pi razy oko i koszty naprawy.

http://www.a8team.pl/s8-d...2,45.htm#183759

http://www.a8team.pl/s8-d...2,75.htm#188852
_________________
 
 
Przeartysta 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 6
Skąd: Oswięcim
Wysłany: 2016-12-21, 02:15   

kryhawrc napisał/a:
pepi napisał/a:
taniej ci wyjdzie motor zmienić -tylko jak masz taki pewny

Taniej zmienić motor -niż wymienić uszczelki pod głowicą?????????
Wymienilem juz w nim sporo i noe chce lupowac nie wiadomo czego. Chce go odremontowac.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-12-21, 07:36   

Odezwij sie na PW - koszta jakieś wstępne możemy ustalić
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-12-21, 08:39   

Przeartysta napisał/a:
Chce go odremontowac.
-kto bogatemu zabroni :] :]
 
 
matii000 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 34
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-12-21, 17:50   

Cytat:
-kto bogatemu zabroni


Przez nasze a8 nie jesteśmy tak bogaci już, remont abz'ta popieram będzie jeździć kolejne 20lat na syntetyku, nie plując olejem do wydechu tak jak nowe plastikowe wozidełka.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-12-21, 19:21   

ja jakoś inaczej do tego podchodzę i moim zdaniem trup zawsze będzie trupem :]
 
 
Przeartysta 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 6
Skąd: Oswięcim
Wysłany: 2016-12-21, 19:58   

pepi napisał/a:
Przeartysta napisał/a:
Chce go odremontowac.
-kto bogatemu zabroni :] :]


Nie jestem bogaty. Zarobki w granicach max 2,5 tysiaca to nie kokosy. Mam sentyment do starych samochodow. Ludzie nie potrafia takich szanowac i gdy sie psuja od razu zlomuja. Serce sie kroi jak cos takiego widze. Ludzie juz nie potrafia szanowac starych aut.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-12-21, 20:47   

kolego ja żyje z takich aut ;)
i z młodszych też
Jeśli motor przed naprawą był ok tylko ci padła uszczelka to można reanimować
ale jak coś było nie tak a ty to najlepiej będziesz wiedział to zmień motor
tylko na taki pewny z mniejszym przebiegiem .
Po naprawie kto by to nie robił już tak nie chodzi jak z fabryki sprawdzone to nie raz
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-12-24, 09:27   

Pepi Ty zyjesz w innym swiecie niz ja. Dajesz rady ktore są odpowiednie dla "kowalskiego" a nie pasjonata, rozumieim to (pytanie ilu ludzi ktorzy tu zagladaja to "kowalscy"). Pasjonat robi robote raz i zapomina a "kowalski" chce zeby mu dzialalo/nie cieklo/nie stukało na chwile w której robi robote) "Kowalski" tez sprzedaje auto jak robi kolejną awarię tą samą metodą i ciągle jakies tematy mu powracaja w kolko (bo taki jest efekt zmiany uzywek na uzywki)

Pytanie czego dotyczy pytanie w tym poscie. Jesli kolega chce "tylko wymienic uszczelki" bo mu cieknie, to faktycznie rada pepiego jest najlepsza z mozliwych. Jeśli jednak ma zamiar pojezdzic tym autem troche, to zmiana samych uszczelek to robota na krotko.

Jesli juz sie otwiera motor, to trzeba by zrobic:

1) chłodnice oleju (uszczelki z blokiem i uszczelki w srodku) - czesci do tego kosztuja okolo 200
2) regeneracje glowic (co by do nich potem nie zagladac) - regeneracja kompletu glowic kostowac bedzie okolo 1200
3) Rozrząd (a przynajmniej sam pasek jeśli był komplet rolek niedawno wymieniany wraz z napinaczem) - kompletny rozrzad pewnie okolo 1200
4) Uszczelki wtryskiwaczy, uszczelki kolektora ssacego, uszczelki kolektora wydechowego, uszczelki rurek wodnych od głowic, uszczelki chłodnicy oleju, uszczelniacze pokryw rozrzadu (od strony chlodnicy), uszczelniacze dekielków i czujnika polozenia walka rozrzadu (z tylu od grodzi), uszczelki pokryw zaworów, simeringi wałków rozrządu - taki komplet bedzie kosztować pewnie około 800 złotych
5) Uszczelki głowic i oczywiscie nowe sruby do głowic - łącznie około 400 złotych

Oprócz tego do przeglądu wszystkie odmy z tyłu silnika pod kolektorem ssacym albo wymiana ich na nowe (komplet nowych tylko w ASO - około 700 pln)

Można sobie powyżej skalkulować ile kosztować będą części (to jest koszt orientacyjny oczywiscie). Do tego robota mechanika - pewnie nie mniej jak 1500-2000 (bo to mega upierdliwa robota jest) i mamy całkowity koszt.

Ja osobiscie oprócz tego co wyzej napisano robilem rowniez pierscienie, panewki i uszczelnienie miski olejowej górnej, dolnej, uszczelniacze na wale, pompie oleju, lozyska na pompie oleju i wiskozie i mam spokój. Pobór oleju - 1litr na 15k km (sprawdzony juz wielokrotnie) a startowałem z 0,5 litra na 1000 (od razu mowie ze z tych 15k km 12k km jest zrobione po autostradach z predkosciami przelotowymi w okolicy 180-200)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2016-12-24, 14:08   

a gdzie Bugi robiłeś głowice???
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-12-24, 18:15   

kolego Bugalon, - nie każda robota jest możliwa bo może się okazać że po rozebraniu motor jest nie pierwszej kondycji i pewnych spraw nie da się naprawić wymienić zregenerować .
Przebieg rzędu 400 tys i na dodatek lanie oleju do smażenia i traktowanie silnika w stylu jeźdźca ortalionu też mu nie pomaga -nie każdy wie co się działo z autem ile kręcone było .
Aby naprawić trzeba by było rozebrać i popatrzeć czy jest sens pchania tyle kasy w ten motor -mechanik zazwyczaj powie że trzeba bo z tego żyje .
Moim zdaniem motor z małym przebiegiem jest 100 razy lepszy od trupa po naprawie .
i dłużej pożyje .
Ale kto zabroni upartemu wpakować w taki motor z takim zakresem prac ze 5 tys
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.