Autor |
Wiadomość |
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-10-23, 20:06
|
|
|
Dla pewności sprawdź reduktory, czasem i w sekwencji spotkałem się z mazutem który przy nieszczelności dostaje się do plynu |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2013-10-23, 20:12
|
|
|
Mazut....hmmm ta maź w zbiorniczku jest taka jasna, może... Sprawdzę
Przy czym jak płyn chłodniczy za pomocą strzykawki i wężyka pociągnęłem ze zbiorniczka to ma normalny kolor. |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-10-23, 20:19
|
|
|
riki76 napisał/a: | Mazut....hmmm ta maź w zbiorniczku jest taka jasna, może... Sprawdzę
Przy czym jak płyn chłodniczy za pomocą strzykawki i wężyka pociągnęłem ze zbiorniczka to ma normalny kolor. |
olej maz w zbiorniczku a tym bardziej jej kolor, ważne skąd się wzięła ,a mogła z reduktora nie koniecznie z UPG.
Sprawdź czy nie czuć gazu w płynie, a jak widzę była burza mózgów ijjuz masz plan działania . Najpierw to co najmniej kosztowne a prawdopodobne, a na końcu zwalaj czapki.
Sorki za znaki ,pisze z tel |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
Ostatnio zmieniony przez Pepeka 2013-10-23, 20:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-23, 20:24
|
|
|
śruby też się mienia ??
w poliftach też ? |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-10-23, 21:32
|
|
|
Zanim zwalisz głowice to poprawnie zdiagnozuj bo może uszczelki są OK a to gdzieś indziej popuszcza... np. przez tą nieszczęsną chłodniczkę oleju bo taki przypadek też już widziałem.
Najpierw diagnoza a robota od najmniejszych i najłatwiejszych rzeczy poczynając. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-23, 21:58
|
|
|
FOSS napisał/a: |
Zanim zwalisz głowice to poprawnie zdiagnozuj bo może uszczelki są OK a to gdzieś indziej popuszcza... np. przez tą nieszczęsną chłodniczkę oleju bo taki przypadek też już widziałem. |
skad ja to znam |
|
|
|
|
wragus
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 26 Cze 2015 Posty: 19 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2016-07-21, 01:39
|
|
|
Cześć.
Zauważyłem dzisiaj jakiś olej w zbiorniczku wyrównawczym.
4 dni temu dolałem olej, płyn chłodniczy bo Pan od LPG za małe trójniki wstawił.
Przejechałem 500km dziś sprawdzam a tu olej w płynie chłodniczym.
Odkąd kupiłem auto czyli już rok w zbiorniczku cały czas robiła się jakby piana kremowa.
Czyściłem zbiorniczek węże bo myślałem że tak zaniedbał a tu niespodzianka... olej w układzie...
Auto nie dymi ani na biało ani na niebiesko.
Myślę że to uszczelka pod głowicą, mam racje? Czy może dostać się tam inaczej olej? Bo czytam na forum i zauważyłem że jest jakaś chłodnica ASB czy jakoś tak czy nawet USP czy jakoś tak ;p
Ktoś już robił tą chłodniczke? Jak to najprościej sprawdzić.
Pozdrawiam
Michał |
_________________ Regulamin! Nie wolno reklam. ( Zrozumiałem ) |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-07-21, 06:59
|
|
|
A może to chłodniczka oleju silnikowego. Jest tam parę oringów i króciec w miejscu podstawy filtra oleju. |
_________________
|
|
|
|
|
wragus
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 26 Cze 2015 Posty: 19 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2016-07-21, 11:32
|
|
|
Sprawdzone przyrządem... kolor zielony... uszczelki do wymiany... |
_________________ Regulamin! Nie wolno reklam. ( Zrozumiałem ) |
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-07-21, 18:28
|
|
|
Grzeje Ci się? Niedawno ktoś pisał o przegrzewaniu się a8 i test również pokazał spaliny w zbiorniczku a okazało sie że to chłodnica była przyczyną przegrzewania. |
_________________ xyz |
|
|
|
|
wragus
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 26 Cze 2015 Posty: 19 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2016-07-21, 22:20
|
|
|
Tak grzeje mi się lecz w zbiorniczku wyrównawczym mam olej. Nie kopci Dziunia, odpala i jeździ normalnie. Ale płyn i olej uciekają A od roku jak ją kupiłem robi się w zbiorniczku jakby masło / piana na ściankach czy jakoś tak to nazwijmy A od wczoraj olej w układzie. |
_________________ Regulamin! Nie wolno reklam. ( Zrozumiałem ) |
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-07-22, 19:05
|
|
|
masło w zbiorniczku może też brać się z pokonywania małych dystansów autem. Ale jak olej miesza Ci się wyraźnie z płynem chłodniczym i na odwrót to trzeba zacząć od najbardziej optymistycznej wersji czyli chłodniczki oleju. |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|