|
Autor |
Wiadomość |
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2014-02-05, 09:57
|
|
|
Oki to czekam na screena. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-02-05, 09:58
|
|
|
Faltycznie to od cisnienia bylo. Sprawdzilem vagiem i brak jest od poziomu uleju kontrolki. Sorki za wprowadzenie w błąd. |
|
|
|
|
|
|
|
Hjeniu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 105 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-02-05, 09:59
|
|
|
Czy wiecie panowie że kontrolka ciśnienia oleju zgaśnie wam nawet gdy oleju w silniku nie będzie wcale ??
Czy wiecie że dobrze utrzymany silnik sam z siebie zrobi ciśnienie wystarczające do zamknęcia obwodu czujnika ??
Zaświecenie kontrolki ciśnienia oleju zwykle oznacza zgon silnika. W robocie chłopaki w taki sposób zajeździli klienta IVECO DAILY. Jeden dłuba przy skrzyni, drugi przy silniku. Ten co grzebał przy skrzyni zrobił robotę stwierdził, że pojedzie na próbę. Auto pokazało kontrolkę ciśnienia oleju po 200m i zaraz po tym stanęło. W silniku zatarło się wszystko co mogło się zatrzeć <jezu> |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2014-02-05, 10:51
|
|
|
Hjeniu napisał/a: | W robocie chłopaki w taki sposób zajeździli klienta IVECO DAILY |
Marek , ale co ty porównujesz ??
Iveco Daily to jedna wielka porażka , znam kilka osób co użytkowali firmowe takie autka i narzekali , że wiecznie coś w nich nie tak .
W porównaniu do innych busów , to to jest śmietnik nie auto .
Nie chodzi o samo auto , tylko o techniczne wykonanie tego samochodu .
W porównaniu np z Fiatem Ducato , czy Fordem Transitem , to Iveco wypada najgorzej , jest najtańsze , a co za tym idzie , najmniej trwałe . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-05, 18:51
|
|
|
mdamian, 5lat jezdzilem tym szrotem I przy -10 nowe auto juz nie odpalalo. Ale chlopaki to forum nie o wloskich szrotach i nie odbiegajmy od tematu:) |
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2014-02-05, 21:18
|
|
|
Odpowiem tak troche przesadzacie z tym pisaniem że jaka zapali się czerwona kontrolka informujaca brak cisnienia oleju to ze juz po silniku :-) doswiadczylem to w a8 i z 2 razy w audi 80 1.8S Co nie zmienia faktu ze silnik przechodzi nie odwracalne zmiany które oczywiście negatywnie na niego wpływają. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |