Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Niski stan oleju, brak ostrzeżenia FIS  
Autor Wiadomość
Judo 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 222
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2014-02-04, 11:26   [D2 95 4.2PB/LPG ] Niski stan oleju, brak ostrzeżenia FIS

Hej
Dzisiaj zajrzałem do bagnetu olejowego a tu prawie sucho, FIS nic mi kompletnie nie wyświetlił, czy to normalne?
Od jakiego poziomu oleju silnikowego FIS powinien wskazać informacje?
Miał już ktoś taki przypadek, dodam że jak wcisne CHECK wszystko mi sprawdza i ta ikonka czerwona oleju sie pokazuje, więc funkcja chyba jest, a nastepnie pokazuje OK.
_________________

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2014-02-04, 12:00   

Judo, Ja u siebie też ostatnio zwróciłem na to uwagę , sprawdzam olej , a tam ledwo co bagnet zamoczony ( 2L oleju wlałem ) Przyznam się , że nie sprawdzałem chyba z 2 miechy oleju .
Tak z czystej ciekawości jak dolewałem płynu do spryskiwaczy , wyjąłem bagnet i musiałem oleju dolać .
Z tego co wiem , w naszych V8 trzeba kontrolować olej , jak nie będziesz tego robić , a zaświeci się kontrolka oleju , to znaczy , że silnik zaczyna się zacierać , ponieważ czujnik jest dość nisko zamontowany ;)
Raz w tygodniu sprawdzić stan oleju nie zaszkodzi , a może uchronić od dużych kosztów ;)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2014-02-04, 16:02   

w przed lifcie nie ma czujnika poziomu oleju silnikowego
 
 
danielos8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 342
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-02-04, 16:32   

ta czerwona kontrolka jest i zapali się dopiero jak już naprawdę będzie malutko oleju :)
_________________
dare to be great
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-02-04, 18:03   

Ktoś kiedyś pisał że zapala się jak już jest za późno. Dlatego lepiej jest systematycznie kontrolować stan poziomu.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-02-04, 19:29   

ernesto napisał/a:
Ktoś kiedyś pisał że zapala się jak już jest za późno
też to widziałem na forum, jak już się zapali to już jest lipa
_________________

 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-02-04, 20:51   

Bo to jest kontrolka ciśnienia oleju a nie poziomu oleju jak to mają nowsze modele.
_________________

 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2014-02-04, 21:01   

Tak jak pisze Karol208 . U mnie sie raz zaswieciła na rondzie odrazu zjazd i dolewka. Teraz kontroluje :)
 
 
Judo 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 222
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2014-02-04, 22:28   

No to juz wszystko jasne...a ja zylem nieswiadomoscia w tym temacie.Dzieki za informacje
_________________

 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-02-04, 22:44   

tomek87g napisał/a:
w przed lifcie nie ma czujnika poziomu oleju silnikowego

E no co to gadasz. U mnie jest i działa całkiem sprawnie. Jak mam na bagnecie na minimum i długo ostro hamuję to się zaświeci czerwony czajnik na wyświetlaczu między zegarami i piszczy. Nie jest to kontrolka od ciśnienia oleju (ona się nie zapala). Wiem że wtedy mam na bagnecie na minimum. Czyli całkiem w porę reaguje.
 
 
Judo 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 222
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2014-02-04, 23:13   

Kolego a masz moze vaga? Wejdz w instruments 17 i 07 recode tam gdzie sie wpisuje ciag cyfr do wyswietlacza fis-spryski,klocki,etc. i wrzuc screena
Tak jak tutaj
http://images41.fotosik.p...1b72032cee4.jpg
_________________

 
 
danielos8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 342
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-02-04, 23:37   

mi się tez raz tylko zapaliła jak miałem duzy wyciek z czujnika ciśnienia oleju gdy wracałem 500km z wakacji. na bagnecie minimum było od razu dolałem i jakos dojechałem do domu. a tak po za tym to zawsze sobie sprawdzam raz na 2 tygodnie a jak dużo jezdze to częściej :)
_________________
dare to be great
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2014-02-04, 23:39   

Gabriel, bo Ci resztka oleju przelewa sie do przodu silnika i cisnienie oleju sie traci, bo pompa olejowa nie ma czego zassac... Rob tak dalej. to pojezdzisz ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-02-05, 08:09   

E no nie gadaj ze jak jest na bagnecie na minimum to mi oleju brakuje. Ludzie jeżdżą co mają suszę i po 2l dolewają a ja mam ten olej miedzy kreskami, tak jak powinno być. Nie zapala mi się kontrolka od ciśnienie oleju tylko od poziomu (o którym mowa).
Judo, postaram się dziś wieczór wrzucić screena.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-02-05, 08:51   

Jeżeli olejarka zapala się czerwona to jest za niskie ciśnienie oleju , jeżeli na żółto to za niski poziom oleju. Żółta olejarka jest w nowszych modelach.
Za niskie ciśnienie oleju może być spowodowane za niskim stanem oleju, złą jakością oleju, uszkodzoną pompą, zaworem, zapchanym filtrem oleju, ew uszkodzonym czujnikiem.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.