Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Problem z odpalaniem na zimnym  
Autor Wiadomość
gredy 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 21
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-10-11, 06:04   

pepi napisał/a:
troszkę nie tak jak palisz to jaki ten przepływ powietrza jest ?
Bardzo mały po zapaleniu już inna sprawa

Pepi nie bardzo wiem o co biega ,napisz mi to jasniej ;)
Niestety,dzisiaj rano znów trup :/
 
 
Śmiechu 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2 QUATRO
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 27 Maj 2015
Posty: 27
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2015-10-11, 09:09   

gredy, odlacz czujnik temp ten pod rura dolotu, po odlaczeniu na kompie bedzie -46stopni i musi odpalic. Tyle ze bedzie miala wiekszy apetyt na paliwo podobnie jest z przeplywka. Dla mnie masz zblizone objawy co umnie byly. Na zimnym raz odpalala raz nie. Na cieplym nie bylo rzadnych problemow z odpalaniem, sprawca okazal sie przewod paliwowy w koszu. W miedzyczasie wymienilem regulator paliwa ale nie pomogl przy odpalaniu.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-11, 09:21   

ABZ bez dolotu odpali i nawet pojedzie ale wiadomo że bedzie to nienaturalne. Do odpalenia nie sa potrzebne sondy,przepływka,czujnik przepustnicy ale sa wazne np.czujniki temperatury,położenia wału...
 
 
gredy 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 21
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-10-12, 13:08   

Śmiechu napisał/a:
gredy, odlacz czujnik temp ten pod rura dolotu, po odlaczeniu na kompie bedzie -46stopni i musi odpalic. Tyle ze bedzie miala wiekszy apetyt na paliwo podobnie jest z przeplywka. Dla mnie masz zblizone objawy co umnie byly. Na zimnym raz odpalala raz nie. Na cieplym nie bylo rzadnych problemow z odpalaniem, sprawca okazal sie przewod paliwowy w koszu. W miedzyczasie wymienilem regulator paliwa ale nie pomogl przy odpalaniu.

Witam. Dzisiaj następny dzień walki :/ Niestety bez wiekszych efektów <bezradny>
RAno była próba odpału na na Benzynie(gaz zakręcony), niestety bez efektu. Odpiąłem czujnik temp (ten pod przepustnicą) ,próba i nic :/ Wziąłem plak,chcąc sprawdzić czy z elektryką jest ok. Odpalał i gasł ,czyli iskra jest.
Powykręcałem świece ,przepaliłem na gazie (kuchenka gazowa) ,wyczyściłem,przedmuchałem cylindry (pokręciłem chwile rozrusznikiem),pozakręcałem świece.
Rury od przepływaki nie zakładałem ,czujnik temp odpięty,kręce załapał na jakieś cylindry I tak parę razy łapał (nie na wszystkie gary) i gasł. Rozkręciłem gaz i w rtybie awaryjnym odpalił na gazie,pochodził chwile i odpalił bezproblemowo na benzynie. Podpinałem parokrotnie czujnik temp i 8ka reagowała ,czyli raczej czujnik sprawny. Bez czujnika 8ka lepiej se zachowywała, dodanie gazu nie powodowało gaśnięcia. Na gazie też jest ten efekt ,tylko auto nie gaśnie ,ale się dusi do momentu rozgrzania ,potem jest wszystko cacy.
Auto postało ok godziny i na benzynie już sa problemy z odpaleniem ,pali za (2-4 razem)
Macie jakieś pomysły ,co jeszcze może być ?? Czujnik zamówiłem nowy ,jutro ma być.
 
 
gredy 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 21
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-10-13, 02:20   

Nikt nic?? Zadnych pomyslów :(
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-10-13, 09:02   

A spróbuj przed odpaleniem wlać do zbiornika z 5 litrów paliwa. Zobacz co będzie i czy szybciej załapie.
Zdemontuj silniczek krokowy na górze przepustnicy i wyczyść bardzo dokładnie.
Nie odpinaj silniczka krokowego na pracującym aucie ponieważ zgaśnie i będziesz musiał ściągać klemę potem bo nie odpali.

Czy delikatne dodanie gazu pomaga w odpaleniu na benzynie ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-10-13, 10:18   

pompa paliwa i tyle
a kolega się miota nie potrzebnie
 
 
gredy 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 21
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-10-13, 11:10   

pepi napisał/a:
pompa paliwa i tyle
a kolega się miota nie potrzebnie

MIota ?? Może prędzej mota ;)
Tak jak juz pisałem ,dla mnie objawy stuprocentowo pasowały do pompy paliwa. Tym bardziej ,że dość głośno chodzi :/
Tylko czy 3,5 bara jest za małym ciśnieniem ?? (Sprawdzałem dwoma manometrami ,taki sam wynik :/ )Teraz mam jeden manometr wpięty cały czas i wydaje się być wszystko ok. Może w złym miejscu się wpinam (Przewód przed listwami paliwowymi,ten bez regulatora ciśnienia) Mam już chęć kupić jakiś tani zamiennik i sprawdzić,czy to naprawdę nie pompa. Tylko na gazie też po odpaleniu się muli i dusi do momentu aż się nie osiągnie temp ,przynajmniej 50 stopni. Idę sprawdzić ,to co Ernesto napisał i czekam na czujnik temperatury . Zobaczymy ,czy będzie jakiś efekt.
A czy w 2.8 z 2000r Pompa ma takie same parametry ?? Mogę na krzywy ryj od znajomego 8ki przewodami się wpiąć ?? w zasadzie mogło by to potwierdzić ,lub wykluczyć usterkę pompy :)
 
 
gredy 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 21
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-10-13, 11:47   

Ma ktoś może link do bloków pomiarowych silnika Abz ??
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-10-13, 12:31   

gredy napisał/a:
Tylko czy 3,5 bara jest za małym ciśnieniem ??

A po zdjęciu podciśnienia z regulatora ile masz?
_________________
 
 
gredy 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 21
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-10-13, 13:54   

krzychu22.p1i napisał/a:
gredy napisał/a:
Tylko czy 3,5 bara jest za małym ciśnieniem ??

A po zdjęciu podciśnienia z regulatora ile masz?

Nie wiem czy to dobrze,ale tyle samo jest 4 I spada do 3.5
 
 
gredy 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 21
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-10-13, 13:56   

Kolor paliwa jest dziwny ,ciemny ,prawie czerwony :/
Srednio tankuje raz w miesiàcu ok 20 l pb. Czy to normalne?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-10-13, 14:20   

A wiesz co tankujesz ?
Ja raz w miesiącu biorę dodatkowo 5l paliwa w kanister, potem wlewam w domu albo do agregatu albo do któregoś z aut. Przynajmniej mam pewność, że paliwo jest czyste.
I załóż ten dolot bo śmieci naciągnie. Auto ma odpalać przez przepływomierz. Po coś jest tam założony.

I jak sprawdzałeś to odpalanie ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
gredy 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 21
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-10-13, 16:06   

Paliwo tankuję tylko na dwóch renomowanych stacjach (bp i shell) Ale tak, czy inaczej ,postaram się wyjeździć ile się da ,starego i zalać świeżę.Czujnik temp cieczy wymieniony ,bez zmian . Wyszło że jedna sonda ,nie działa wcale. Wyszło też ,że na gazie są problemy z prądami. Tzn są zaniki napięcia i zawory na parownikach otwierają się podczas kręcenia,załapywał i zamykały i tak do momentu aż nie odpalił. Wyszło to po podłączeniu pod kompa do staga,brak map i komunikaty o zbyt słabym napięciu.Sprawdziłem i instalacja elektryczna wygląda ok ,wpięcia w instalacje auta wszystkie polutowane i solidne. Może właśnie problem jest z napięciami(masami) nie tylko w instalacji gazowej. Jak zimno ,rozrusznik zabiera sporo prądu i pojawiają się problemy. Zaraz idę szukać mas ,wiem że gdzieś za lewym kołem trzeba szukać ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-13, 16:10   

A może ten stag tam zrobił spustoszenie?

Paliwo czerwone to dziwna sprawa,czasami te uszczelki w baku się lubia rozpuścic jak benzyna za długo zalega i rozpada się chemicznie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.